Ga naar inhoud

Balen...

ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Een verhaal als deze is natuurlijk al vaak langs gekomen op het forum. Moet het alleen toch even kwijt. Zo juist even met de Z richting Sneek gereden. Aldaar zie ik in tegengestelde richting een carnavalsband aan komen marchreren. Daardoor gedwongen om de Z in een nauw straatje te keren. Daarbij schuurt een van mijn achter velgen een te hoog stoepje. De velgrand is dus helaas beschadigd :) Ben je zo zuinig op je Z krijg je dit weer. Het valt eerlijk gezegd best wel mee en er zijn veeeeeeeel belangrijkere zaken in het leven maar toch...ik baal er wel weer even van.

En ik heb al zo'n enorme hekel aan carnaval.... :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo heb ik ook een keer met het Zweet tussen mijn billen Zitten knijpen in een hachelijke situatie:

Op een voor toeristen aantrekkelijke maar drukke weg in Mheer kwam ik een keer 'klem' te Zitten doordat er aan weersZijde parkeervakken aangelegt waren.

Die parkeervakken liggen Zoals gewoonlijk veel te dicht opelkaar en je kunt er nauwelijks samen met een tegenligger door.

Het was de tegenligger die doorreed terwijl hij eigenlijk moest wachten, dus ik met een auto voor me op de rem met meteen een paar auto's achter mij.

En huppakee...alles vast.

Iedereen naar elkaar kijken, gaat die auto voor me gewoon 'knal' de stoeprand omhoog en raggen.

Nu wouden Ze natuurlijk ook dat ík dat deed...niet dus.

Toen er een claxon-concert begon met allemaal boZe blikken richting mij kreeg ik het toch wel benauwd... :rolleyes:

Maar ik hield vol...met suc6...Ze begonnen tóch maar eens achteruit te rijden voor me.

De kilometertjes hierna waren extra aangenaam... :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in