Ga naar inhoud

bezoek BMW Welt, Museum en Fabriek Munchen

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

• Reacties 411
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hotel geboekt!

Joepie, we gaan ook mee :newblush: .

Saskia en Frank gaan definitief mee, dus er zijn nog 5 plekken voor de BMW Fabriekstour over. Daarna is het definitief volgeboekt en gesloten.

Link naar reactie

Mensen even opletten de wilde brassen worden ondergebracht in hotel Aida ofterwijl de 1 persoonskamers. Dit heeft als voordeel dat er wat anders in de kast staat dan lijken :schater: En de setje's zitten in het andere hotel (het burgelijke, gezapige familie hotel)

Link naar reactie
Mensen even opletten de wilde brassen worden ondergebracht in hotel Aida ofterwijl de 1 persoonskamers. Dit heeft als voordeel dat er wat anders in de kast staat dan lijken :schater: En de setje's zitten in het andere hotel (het burgelijke, gezapige familie hotel)

Ruud en Martin. Een gezapig stel?

Link naar reactie
Ik ben benieuwd wie het vrouwtje is :schater:

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze in lederhosen komen en niet zo: :schater:

ymcahr8.jpg

Laatste geintje hierover anders wordt het flauw.

Link naar reactie
Dat komt nooit meer goed... :newblush:

Dat is een zekerheid :schater: Volgens mij is helemaal niemand geinterreseerd in die fabriek. Zal even een poll houden of we de fabriek en Welt moeten laten vervallen.

Link naar reactie

Een was ik ook "In the navy" (althans de mannelijke tak ervan, het Korps Mariniers) Met zulke jongens werd korte metten gemaakt dus laat niemand iets in zijn hoofd halen want het begint nu wel erg klef te worden :newblush:

Link naar reactie

UPDATE

19) David Z3 (Gaat bijna mee op 12-13-14 juni) :kisstogether::thumbup: Hotel bijna geboekt ;) Geen toegang Compact Tour BMW Welt.

Indien David definitief meegaat zijn er nog 4 plaatsen over.

Vertrekpunt en overnachting te Arnhem

Het meetingpoint op 12 juni 7.00u is de parkeerplaats bij het Van der Valk Hotel in Arnhem. We gaan om 7.00u rijden dus als je hier wilt ontbijten en koffie bijtanken, zorg dan dat je hiervoor wat eerder bij het hotel bent. Inmiddels zijn er al een aantal forummers die hebben aangegeven ivm het tijdstip van vertrek, de nacht voor vertrek in dit hotel te blijven overnachten.

Dit zijn:

- JuliZ3

- MdV

- Z3MRoadster

- ...

Kosten bedragen EUR 85,- voor een eenpersoonskamer, EUR 95,- voor een tweepersoonskamer. Reserveren ook hier zelf regelen, kan hier. Het adres van het hotel is Amsterdamseweg 505, 6816 VK Arnhem en bevindt zich vlak bij de A12, A50 aan de N224.

hotelarnhmezv9uw9.jpg

Als je hier gaat overnachten graag even een seintje naar ons als je geboekt hebt. Thnks. :thumbup:

Link naar reactie

15 Maart 2008 om 12.00 uur sluit de inschrijving voor de Munchen rit!

We gaan dan alles definitief boeken.

Er zijn nog 4 plaatsen voor het bezoek aan de fabriek beschikbaar.

let wel als je nu nog boekt, kan het zijn dat het hotel iets duurder is dan in het topic is/was aangegeven. We waren al snel door de geclaimde kamers heen. Dit geldt dus ook voor de mensen wat later geboekt hebben.

Link naar reactie
Ik ben benieuwd wie het vrouwtje is :schater:

JIJ! Waarschijnlijk.

Maar even serieus (zonder schandknaapjes):

Ik heb er zin in!!!! Overigens wil ik niet in het burgerlijke - stelletjes - hotel.

Link naar reactie

En gereserveerd ;)

Geachte Mr. Schuth,

Hartelijk dank voor het bezoek aan onze website valk.com.

Bij deze hebben wij het genoegen onderstaande kamerreservering aan u te bevestigen.

Geboekt op woensdag 12 maart 2008

RESERVERINGSINFORMATIE:

Boekingsnummer: XXXXXXXXXXXXX

Naam gast: Mr. R.A. Schuth

Aankomst: woensdag 11 juni 2008

Vertrek: donderdag 12 juni 2008 (1 nacht)

Aantal kamers: 1 x Comfort kamer (1 of 2 persoons)

Aantal volwassenen: 1

Ontbijt: Ja

Uw opmerkingen: -

Tarief: € 85,00 (per kamer, per nacht)

Betalingswijze: CASH

TE BETALEN BEDRAG: € 85,00

Link naar reactie

Je kamer is nu geannuleerd. Ik had niet meer dan het boekingsnummer nodig. :schater:

Nee, je krijgt geen annuleringskosten in rekening gebracht.

Ik ben zo vrij geweest je boekingsnummer uit je post te verwijderen. Leek me goed. Ik moet je ook echt alles duidelijk maken....

Link naar reactie
Het gaat mij definitief niet lukken mee te gaan helaas :rolleyes:

Mijn plekje kan en mag dus vergeven worden.

DAVID!!!

Je laat mij nu dus alleen met de gekken (Tinus - Rojjéééj).????

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.