Ga naar inhoud

bezoek BMW Welt, Museum en Fabriek Munchen

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

ik ben net al gebeld door het hotel dat jij waarschijnlijk niet de juiste confirmation email hebt ontvangen (het tarief klopt niet), dat wordt zodirect gecorrigeerd :unsure: .. na de confirmation email hoef je verder niets meer te doen, info over betaling volgt.

Verdorie, dat klopt helemaal.

Deze mensen zijn van een ander caliber dan de dames en heren van BMW.

De eerste test is doorstaan. Bonafide hotel :fiew: (had van jullie niet anders verwacht) ;)

Link naar reactie
  • Reacties 411
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Voor degene die alvast even willen kijken wat een en ander kost bij Autosalon Singen kunnen hier alvast smullen.................

http://www.autoscout24.de/CustomerArticles.aspx?cid=bgr2uxxc

Kijk, dat is nou net wat ik mis bij ons in de buurt. Een handelaar met een paar representatieve auto's, goed onderhouden en met weinig kilometers :D . Hebben we wel genoeg tijd om al dat moois te bezichtigen? Er omheen lopen en de binnenkant bezichtigen en onder de motorkap kijken en mee op de foto en ........ en ....... en ....... enz. :D

Link naar reactie
Hoezo :banaan: Theo Jansen zit bij jou om de hoek Theo Jansen :D

Als ik mijn geheugen raadpleeg, krijg ik het gevoel dat ik hem nog ken van vroeger (mijn jonge jaren) :D :drank: . Destijds zat hij "in de BMW's". Maar dat kan ook een andere Theo Jansen zijn geweest.

Link naar reactie
Dat wist ik niet wel lullig voor Annelies, Nicole kan ook al niet mee wel lullig voor Nicole :D

:D He Annelies, de heren hebben geboekt!!

Ik wist wel dat ze erin zouden trappen :schater::schater::schater:

Vervelend voor de heren dat ze nou net onze "verrassing" e.d. mislopen.

He wat jammer nou, gaan wij het zelf maar doen.... ik zeg: HEEEEERLIJK!!!

Link naar reactie
Als ik mijn geheugen raadpleeg, krijg ik het gevoel dat ik hem nog ken van vroeger (mijn jonge jaren) :D :D . Destijds zat hij "in de BMW's". Maar dat ook een andere Theo Jansen zijn geweest.
Klopt is dezelfde, zat in Havelte en daarna (na de brand) in Zwolle bij het station :banaan:
Link naar reactie

Laatste oproep BMW Munchen inschrijvingen.

Waarde Forumvrienden en vriendinnen,

Voor 15 maart gaan wij de definitieve aantallen doorgeven aan BMW en het Hofbrauhaus.

Indien er nog mensen mee willen, graag voor die datum een berichtje.

Voor de tour in BMW Welt geldt een maximale groepsgrootte van 20 personen.

Voor de tour in de BMW fabriek geldt een maximale groepsgrootte van 30 personen.

Voor das Hofbrauhaus is voorlopig een maximale groepsgroote van 30 personen aangehouden.

We zitten nu op ongeveer 16 personen.

bmwweltsmallsm3.jpg

ramseerblasmusikhofbraeuw1.jpg

dirndelmunchenfy3.png

Link naar reactie
ik ben ook wel geinteresseerd.

p.p.s. die Fries uit overijssel die houdt wel van trollen zeg. Gaat dat handtasje nu echt een Porker kopen of loopt hij alleen te blaten :) :D

Dat handtasje heeft zijn Porker en blaat niet. Waar blijven die aanmeldingen van jullie Die Hards van het forum :thumbup: ;)
Link naar reactie
Ik lees op de BMW site dat het museum 21 juni voor publiek open gaat. Persoonlijk zou ik daarvoor gaan. Is het geen idee om de data to na de opening te verschuiven? (ik weet dat het lastig is)

BMW museum

In principe heb je helemaal gelijk. We hebben al zo lang lopen zeuren en trekken aan die openingsdatum maar dat wilden ze maar niet vrijgeven.

Tweede punt is dat die weken na onze boekingen geen fabrieksbezichtigingen meer mogelijk waren. Of ze werden niet gegeven of ze waren al vol.

Inmiddels is alles al geboekt: BMW Welt, BWM fabriek, Hotels en das Hofbrauhaus.

Als het zo'n feest wordt als we allen verwachten, zal ik 'm volgend jaar weer organiseren inclusief nieuwe museum. ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.