Ga naar inhoud

bezoek BMW Welt, Museum en Fabriek Munchen

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

• Reacties 411
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

nou het is wel weer duidelijk waar de gezelligheid de komende dagen vandaan gaat komen :schater: we toeteren wel als we langsrijden :wave:

Het zijn inderdaad die marinemensen van vroeger niet meer. Bij de Genie werd je om 3.00 uur je bed uitgeschopt en had je om 8.00 uur al een brug gebouwd. ;)

Link naar reactie
Het zijn inderdaad die marinemensen van vroeger niet meer. Bij de Genie werd je om 3.00 uur je bed uitgeschopt en had je om 8.00 uur al een brug gebouwd. :sick:

Dat klinkt wel BUTCH! :wave: & ;) Gaan jullie de komende dagen ook bruggen bouwen?

Link naar reactie
Dat klinkt wel BUTCH! :wave: & ;) Gaan jullie de komende dagen ook bruggen bouwen?

Maak je geen zorgen we kennen elkaar, anders gingen we niet zo met elkaar om.

We gaan een heleboel lol maken met z'n allen. Alleen die regen is een beetje prut. Hopelijk waait het een beetje over.

Zo, nu even vast den koffer pakken.

Link naar reactie
Het zijn inderdaad die marinemensen van vroeger niet meer. Bij de Genie werd je om 3.00 uur je bed uitgeschopt en had je om 8.00 uur al een brug gebouwd. :wave:

Bij het Korps Mariniers sliepen we helemaal niet en net als jij klaar was bliezen wij om 08.05 de brug op :schater: (Vandaar dat ik nu een hekel heb aan opstaan voor 07.30 uur)

Link naar reactie
Dit begint een beetje te lijken op de verhalen van Storm, uit Debiteuren, Crediteuren

Klopt! "bij de commando's......" :wave:

Link naar reactie
Bij het Korps Mariniers sliepen we helemaal niet en net als jij klaar was bliezen wij om 08.05 de brug op :schater: (Vandaar dat ik nu een hekel heb aan opstaan voor 07.30 uur)
Wat lul je nou man, met je bruggen bouwen :unsure: Bij ons vroeger in het vreemdelingen legioen hadden wij geen brug nodig. We zwommen zo de noord zee over dat geneuzel om een paar droge voetjes <_<
Link naar reactie

Ah, de sfeer komt er al goed in. Nou nog morgen avond kussengevechten op de kamer van Roger en daarna 's avonds stiekem naar de kamers van de meisjes. :schater:

Morgen, nur 0 tage und dan gehts los! <_<:unsure::thumbup:

Hopelijk ziet de autobahn er donderdag zo uit:

16autobahn600lr5.jpg

De kans is groot dat die er zo uit gaat zien, dus doe AUB voorzichtig.

autobahn460pv7.jpg

Und am ende der autobahn gibt es:

okto00dwbayernmu403220gxa2.jpg

Zorg er AUB voor dat je er donderdag op tijd bent en afgetankt bent want we vertrekken klokslag: 05.30 uur. :thumbup:

Link naar reactie
Zorg er AUB voor dat je er donderdag op tijd bent en afgetankt bent want we vertrekken klokslag: 05.30 uur. <_<
Dat vind ik prima maar mijn eerste stop is bij de Shell aan de grens. Ik denk niet dat we om half zes koffie krijgen bij de firma van der Valk, en dat moet ik hebben gehad alvorens dat gaspedaal door de grond te trappen :thumbup: Maar geen zorgen ik haal jullie wel in bij Westerstede :unsure:
Link naar reactie
Ik heb begrepen dat er nog een live optreden gaat plaats vinden in het Hofbrauhaus door onze eigen Maik Berger :unsure:

Als er genoeg (gratis) bier is begint hij vanzelf te zingen heb ik uit betrouwbare bron vernomen... :drank:

jammer dat ik vorige week niet bij de smikkelmeeting kon zijn, hoorde dat daar het bier gratis was... <_< dat was een leuk optrede geweest. :thumbup::thumbup:

Link naar reactie
Dat vind ik prima maar mijn eerste stop is bij de Shell aan de grens. Ik denk niet dat we om half zes koffie krijgen bij de firma van der Valk, en dat moet ik hebben gehad alvorens dat gaspedaal door de grond te trappen <_< Maar geen zorgen ik haal jullie wel in bij Westerstede :unsure:

Ik zal kijken of ik koffie kan regelen.

Ik wil morgen geen tijd verliezen. Het wordt nat, dus files, dus hogere reistijden. Allemaal slecht inschatbaar.

Het is zonde als we om 5.30 uur starten en vervolgens direct weer een kwartier kwijt zijn.

Ik ga toch plaatsen reserveren in Nurnberg bij der Bratwurstkuche. Moet je toch gezien hebben. :thumbup:

Link naar reactie
Ah, de sfeer komt er al goed in. Nou nog morgen avond kussengevechten op de kamer van Roger en daarna 's avonds stiekem naar de kamers van de meisjes.

Dat zijn de betere superdroge opmerkingen, helemaal top! <_< Wel rubbertjes gebruiken he! :unsure:

Link naar reactie
Het wordt nat, dus files, dus hogere reistijden.

Oh ja, druk en veel files. Ik ga weer helemaal in mijn element zijn zie ik :schater:

Link naar reactie

het gaat er dan toch echt van komen... <_<

na maandenlange (flauwe) posts in dit topic en een voorbereiding die altijd aanzienlijk meer tijd kost dan je zou verwachten, komen vanavond de eerste deelnemers bijeen in Arnhem voor de Munchenrit 2008. Morgenochtend 5.30u en gaandeweg te trip, haken de overige deelnemers aan zodat we morgenmiddag te Munchen helemaal compleet zijn.

Ik weet, we lopen eigenlijk wel wat (te) vaak te klooien op het forum, maar dat neemt niet weg dat we de organisatie van de Munchen-trip serieus hebben genomen. Los van alle irritante geintjes onderling (moet kunnen :schater: het is best een hecht groepje :thumbup: ) weet ik zeker iedereen zin heeft om op pad te gaan straks! Lekker wat km's pakken op de Autobahn en dan genieten van BMW Cultuur vermengd met locale biertjes delicatessen.

Ik wil bij deze Yangkie bedanken voor het vele werk de afgelopen weken, top om met een pro een dergelijke trip mede te organiseren!

Tja en voor de deelnemers: lees nog even door het Roadbook heen voor zover je dat nog niet gedaan hebt, denk even aan de logische zaken als paspoort, groene kaart, navigatie, rubbers :drank: etc en gooi de ruim bemeten achterbak van je Z3 Roadster, Coupe, :m: , Z4, Fohn of hoe je dat apparaat ook liefkozend noemt, vol met HUMOR :unsure:

Tot snel! :thumbup:

Link naar reactie

Er zullen er nog wel meer volgen, maar hier alvast:

Heel veel plezier gewenst aan alle deelnemers aan de Munchen-reis!

Geniet ervan met volle teugen en hou 't alsjeblieft veilig.

O, heerlijk, drie dagen rust hier. :schater:

Link naar reactie
Morgenochtend 5.30u en gaandeweg te trip, haken de overige deelnemers aan zodat we morgenmiddag te Munchen helemaal compleet zijn.

waarom? die afvalligen zoeken het maar lekker zelf uit.

Ik wil bij deze Yangkie bedanken voor het vele werk de afgelopen weken, top om met een pro een dergelijke trip mede te organiseren!

dat doe ik wel achteraf, eerst maar eens zien of het allemaal goed geregeld is en we niet dit soort taferelen krijgen morgen.

Link naar reactie
dat doe ik wel achteraf, eerst maar eens zien of het allemaal goed geregeld is en we niet dit soort taferelen krijgen morgen.

goed lezen.. :sick: : ik bedank hem voor het gedane werk niet voor het resultaat (dat wordt nog maar afwachten inderdaad) :schater:

Link naar reactie

Mededeling organisatie:

Houd er rekening mee dat op het laatste moment afzeggen er alsnog toe kan leiden dat je geconfronteerd wordt met (deel)kosten voor de hotels. De organisatie zal hier niet voor opdraaien :sick: . Zie voor details de Reserveringsvoorwaarden van Van der Valk en Hotel Amalienburg zoals vermeld op de websites.

Annuleren bij de hotels zal je zelf moeten verzorgen! :sick:

Link naar reactie

Nog enkele mededelingen van de organisatie:

Check AUB nog even of het geld is overgemaakt. Ik heb nog niet alles binnen.

Ik heb een reservering gemaakt voor 17 personen bij het restaurant in Nurnberg onder de naam Kwee.

Degenen die separaat op stap zijn en eerder aankomen kunnen hiernaar refereren. Geniet dan vast van de ambiance en let op het gouden varken boven op het dak. Het restaurant is al meerdere malen op de duitse TV geweest.

kuchevf1.jpg

Ik heb al mogen voorproeven en de echte huisgemaakte nurnberger bratwurstjes en kartoffelsalade hebben een hoog ambachtelijk gehalte. :sick:

Final list:

deelnemersfinalzl7.png

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.