Ga naar inhoud

bezoek BMW Welt, Museum en Fabriek Munchen

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

• Reacties 411
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Weet iemand van jullie nog een management assistente (BVBLH) :nono: die kan helpen?

Het schijnt dat deze dame nog een gaatje in haar drukke deskwork heeft ! :thumbup:

FF Google en je weet alles ! :schater:

15qvn2c.jpg

:wave:

Link naar reactie
Juist, geweldig dat type zoek ik. Helemaal BVBLH. <_<

Als ze ook nog een zuster heeft, PM me dan even haar nummer.

Je hebt PM ! :schater:

Link naar reactie

Misschien is het handig voor diegene die de woensdagavond bij het van der Valk verblijven gezamelijk een hapje te eten. Ik stel voor dat we om 20.00uur aan tafel gaan indien haalbaar voor iedereen :groupwave:

@organisatie, ik vind het erg vervelend dat iemand anders hieraan moet denken schande :banaan: :schater:

Link naar reactie

Waar bemoei je je allemaal weer mee Lange Man?! :banaan:

Voor de duidelijkheid, aanschuiven moet ieder voor zich weten, die Lange lekker laten kletsen. Iedereen zal nl. over de avond verspreid binnendruppelen. Voor degenen die zin/tijd hebben, schuif graag aan rond 20.00u-20.30u! :groupwave:

Link naar reactie
Voor de duidelijkheid, aanschuiven moet ieder voor zich weten, die Lange lekker laten kletsen. Iedereen zal nl. over de avond verspreid binnendruppelen. Voor degenen die zin/tijd hebben, schuif graag aan rond 20.00u! :groupwave:
Dat word dus een tafeltje voor 2 begrijp ik :banaan:
Link naar reactie

niet zo moeilijk doen man :drank: ik had nog even de hoop dat het aantal onzin-posts wel zou afnemen nu je :groupwave: status hebt, maar je gaat gewoon lekker door :drank: :banaan:

Eten gaan:

- Z3MRoadster

- Nicole (ja ja de vrouw van..)

- MdV

- ...

richttijd 20.00/20.30u, roept u maar :groupwave:

Link naar reactie
Misschien is het handig voor diegene die de woensdagavond bij het van der Valk verblijven gezamelijk een hapje te eten. Ik stel voor dat we om 20.00uur aan tafel gaan indien haalbaar voor iedereen :groupwave:

@organisatie, ik vind het erg vervelend dat iemand anders hieraan moet denken schande :banaan: :schater:

Ik begrijp dat jij een eenpersoonstafel wenst voor jouw en al jouw vrienden. :groupwave:

Link naar reactie
Voor degenen die zin/tijd hebben, schuif graag aan rond 20.00u-20.30u! :groupwave:

Gaat voor mij niet lukken !

Eet thuis en vertrek vermoedelijk wat later.

:banaan:

Link naar reactie
Voor de duidelijkheid, aanschuiven moet ieder voor zich weten, die Lange lekker laten kletsen. Iedereen zal nl. over de avond verspreid binnendruppelen. Voor degenen die zin/tijd hebben, schuif graag aan rond 20.00u-20.30u! :P

Kunnen jullie niet wat zuidelijker eten, kom ik ook even langs.. :thumbup:

Link naar reactie

Nur 2 tage und dan gehts los! :P:thumbup::thumbup:

Pak de koffers maar alvast in mensen. :thumbup:

Nog een gouden tip voor de TomTom in Munchen: Het hotel zit aan de Amalienburgstrasse en niet aan de Amalienstrasse. (Anders zit je aan de andere kant van de stad.)

Link naar reactie
Eten gaan:

- Z3MRoadster

- Nicole (ja ja de vrouw van..)

- MdV

- ...

:):), onder voorbehoud van passeer tijd Arnhem. En als het inhoud dat ik uiteindelijk met alleen mijn wederhelft aan tafel zit...

Voor de duidelijkheid, aanschuiven moet ieder voor zich weten, die Lange lekker laten kletsen.
Dat word dus een tafeltje voor 2 begrijp ik

dan ben ik niet de 2de persoon aan dat zelfde tafeltje kan ik je vertellen. Ik bedoel... de enige reden dat ik deze tussenstop in zou lassen heeft te maken met compassie naar alle forummembers die daar komen eten omdat dat beter uitkomt en daardoor nog langer opgescheept komen te zitten met jou. :schater::schater:

Link naar reactie

Wij gaan 20.00 uur makkelijk redden :unsure: Gelet op de uitnodigende berichtverkeer ;) over het gezamenlijk een vorkje prikken, denk ik dat ik eerst even achter de plantenbak de ontwikkelingen volg, voordat ik mij bij het personeel bekend maak ook bij deze groep te horen. Je weet maar nooit, misschien moet ik er nog wel eens eten of overnachten. :wacko:

Wie heeft de koffer al ingepakt??

Link naar reactie

Wij zullen wel even toeteren en zwaaien als we woensdag-avond langs van der Valk rijden op weg naar ons hotel iets voor Frankfurt....

Zijn GEEN ochtendmensen en willen dus donderdag op een normale tijd ons bed uit. Vandaar dat we woensdag wel gaan rijden, maar al iets verder afzakken naar het Zuidoosten.

Link naar reactie
Wij zullen wel even toeteren en zwaaien als we woensdag-avond langs van der Valk rijden op weg naar ons hotel iets voor Frankfurt....

Zijn GEEN ochtendmensen en willen dus donderdag op een normale tijd ons bed uit. Vandaar dat we woensdag wel gaan rijden, maar al iets verder afzakken naar het Zuidoosten.

Kijk er zijn meer slimme mensen die zich niet door de organisatie in een Van der Valk ;) laten proppen en je midden in de nacht laten opstaan. :schater: Ik zit in de buurt van Neuwied en ga pas om 08.00 uur rijden :wacko:

Link naar reactie
Kijk er zijn meer slimme mensen die zich niet door de organisatie in een Van der Valk :sick: laten proppen en je midden in de nacht laten opstaan. :schater: Ik zit in de buurt van Neuwied en ga pas om 08.00 uur rijden :wave:

nou het is wel weer duidelijk waar de gezelligheid de komende dagen vandaan gaat komen :schater: we toeteren wel als we langsrijden ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.