Ga naar inhoud

bezoek BMW Welt, Museum en Fabriek Munchen

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Ah, dat verklaart een boel, ik heb pagina 1 nog niet eens uit :schater:

Bovendien kijk jij volgens mij alleen plaatjes (Playboy, Hustler etc.) en lees je alleen stripboeken ( Michel vaillant, Alleen op de wereld, etc.) toch? :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 411
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ook ik hoor bij de ransbakken die "het even vergeten was". Ik heb echter zaterdag geld overgeschreven, dus je zult het vandaag of morgen krijgen. Excuus voor de vertraging.

p.s. Moet ik ook nog een blik bonen of wat spek naar Houten sturen? :thumbup:

Link naar reactie

Dit soort aardige dames tref je uitsluitend aan op de Oktoberfeesten in Munchen, verder nooit.

Uitsluitend om het thuisfront gerust te stellen. :schater:

Link naar reactie

Ik heb dat roadboekje eens even gelezen en wat valt mij op :thumbup: Woensdagavond vergadering op Roger zijn kamer. Welke van de 2 idioten heeft dit verzonnen, er word niet bij mij op de kamer gezopen GVD :angry: Hoog uit gesloopt :schater:

Link naar reactie

Voor de BOB's onder ons een Cola.

pepsiff5.jpg

Graag even aandacht voor de betalingen mensen: 35,- per persoon.

Er staan nog teveel posten open. Ik heb net nog een mail naar de participanten verstuurd.

Thnks :thumbup:

En voor de niet BOB's, deze twee jongens:

fiftyfootdirndlsmallpreco6.jpg

Link naar reactie

Ja duhhe... Rob toch, had van jou juist een hogere inschatting van het thuisfront verwacht en meer kennis van de zintuigen van de vrouw (juist dit soort uitspraken zorgen voor argwaan). Maar goed dat kan natuurlijke een valse aanname van mijn kant zijn. Dan hierbij meteen mijn excuses. :angry: (toch komt het spreekwoord:"een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken" bij mij naar boven) :thumbup:

Link naar reactie
Graag even aandacht voor de betalingen mensen: 35,- per persoon.

Er staan nog teveel posten open. Ik heb net nog een mail naar de participanten verstuurd.

Thnks :angry:

Ik heb voor het opsturen van bruine bonen besloten, waren net wat goedkoper :schater:

Geld is onderweg solly :thumbup:

Link naar reactie
Ik heb dat roadboekje eens even gelezen en wat valt mij op :unsure: Woensdagavond vergadering op Roger zijn kamer. Welke van de 2 idioten heeft dit verzonnen, er word niet bij mij op de kamer gezopen GVD :P Hoog uit gesloopt :schater:

ik zie het probleem niet, gister zitten we nog sate te vreten IN je auto (zou Emanuel die mayo vlekken uit het leer krijgen denk je?) en nou piepen over een borreltje in je hotelkamer? Lastig lastig.. nou dat roadbook wordt niet meer aangepast, zit al 2 weken in je mailbox :angry:

:thumbup:

Link naar reactie
ik zie het probleem niet, gister zitten we nog sate te vreten IN je auto (zou Emanuel die mayo vlekken van het leer krijgen denk je?) en nou piepen over een borreltje in je hotelkamer? Lastig lastig.. nou dat roadbook wordt niet meer aangepast, zit al 2 weken in je mailbox :angry:

:thumbup:

Waren dat mayo vlekken :unsure: volgens mij vond je mijn Z4 übergeil :schater:
Link naar reactie

Voor degenen die op 11 juni in Hotel vd Valk Arnhem verblijven, het volgende:

Aangezien we zeer vroeg vertrekken de volgende dag :kisstogether: (ruim voordat het ontbijtbuffet opengaat) heb ik het volgende met het hotel afgesproken: meld bij het inchecken dat je geen gebruik wenst te maken van het ontbijt en dat je dit om wilt ruilen voor een lunchpakket. Dit zal dan klaar staan bij de portier als we 's ochtends vroeg vertrekken.

Er is een aantekening gemaakt bij mijn reservering (met verwijzing naar jullie reserveringen) om dit te regelen, verwijs hier desnoods naar als het nodig is :thumbup:

En dan... STUREN! ;)

(bekend bij de organisatie dat ze verblijven in de Vd Valk zijn: Z3MRoadster, MCoupe, JuliZ3, Z3Midlife, MdV, Z3MRunner: 6 kamers, 9 personen)

Link naar reactie

dat komt mooi uit, wij eten ons meestal vol en gaan dan weg zonder te betalen. Ik neem aan dat ook daar de drank dan inbegrepen is?

Link naar reactie
dan mag je 's avonds meedineren zonder te betalen :schater:

Staat genoteerd, Frank en ik blijven NIET slapen bij v.d. Valk en eten dus donderdagavond gratis mee.

Eten van vrijdag is al betaald, dus dat wordt een goedkoop weekend ;).

Dank! Ook namens Frank :kisstogether: .

Link naar reactie
Zorg even dat die (S)toploss Frank ook voor de woensdagavond reserveerd, ik heb geen zin weer een kamer met die gozer te delen <_<:wave:

Je kan niet zonder mij he? :blink: Zo het is weer mooi geweest. Ik laat de hond uit, geef de kat een beurt en ga slapen. Morgen moet er weer gewerkt worden <_<

Link naar reactie
Und meinen Brüder :blink:

okidoki

wist niet zeker of de broertjes een 2 persoonskamer deelden of 2x een 1 persoonskamer hadden geboekt.

Link naar reactie
Voor degenen die op 11 juni in Hotel vd Valk Arnhem verblijven, het volgende:

(bekend bij de organisatie dat ze verblijven in de Vd Valk zijn: Z3MRoadster, MCoupe, JuliZ3, Z3Midlife, MdV, Z3MRunner: 6 kamers, 9 personen)

Wat is dat voor flut organisatie ! :lol:

Ik slaap ook een nachie in Van der Valk ! :blink:

ps; Hoef niet persee een lunch pakket hoor, ik rij toch al in een grote lunchtrommel heen ! :schater:

;)

Link naar reactie

Nur 6 tage und dan gehts los! :lol::blink: ;)

Update lijst:

munchen2yf0.png

De betalingen gaan de goede kant op.

Ik kan die speciale set roadbooks waarbij je eindigt bij de Mercedesfabriek voor de niet-betalers waarschijnlijk wel weg gooien. :schater:

Ik heb voor elke auto een roadbook in kleur afgedrukt. Deze worden op het vertrekpunt verstrekt (of in Munchen voor de mensen die daar niet vertrekken).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.