Ga naar inhoud

bezoek BMW Welt, Museum en Fabriek Munchen

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

• Reacties 411
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij heb ik hier iets gemist :rolleyes:

Ik wil de beschikbare plaats graag overnemen, met 1 of 2 personen dat maakt niets uit.

Check. Ik neem vanavond contact met je op.

Link naar reactie
Hierbij meld ik mij af, kamergenoot Martin heeft zich ook afgemeld dus er is een plekje over.

Hotel kan wellicht via Martin worden besproken.

Ja, oké, maar wij (Frank en ik) willen graag dan als eerste in aanmerking komen voor BMW Welt want wij staan al op de wachtlijst :rolleyes: .

Of konden we daar inmiddels al mee mee :thumbup: ?

@ Ruud: jammer dat je er niet bij bent!

Link naar reactie

Maik, top dat jullie mee gaan! let er bij het regelen van de overnachting even op dat je 'BMW Holland' vermeld, scheelt je een paar tientjes per nacht. Annemarie Trux is m'n contactpersoon. Verdere vragen/opmerkingen/problemen mbt het hotel mag je ook direct bij mij deponeren. :rolleyes: (dit geldt voor uiteraard alle deelnemers).

NB voor de duidelijkheid: de vrijgekomen plekken van martinvh en roodkapje zijn vergeven (jammer dat jullier er niet bij kunnen zijn jongens). Aanmelden is niet meer mogelijk & uiteraard zijn de vrijgekomen plekken voor BMW Welt toebedeeld aan de eerdere aanmelders conform 'first come, first serve' ...

Link naar reactie

Nog twee weekjes mensen, dan is het zover :thumbup: ...!

Na de supergezellige Limborit gaat het Z3 Forum Munchen en omgeving onveilig maken. Pure BMW cultuur snuiven en locale specialiteiten in de Biergarten :wub: proeven. Ik heb een laatste afstemming met het hotel gehad vandaag, wat misverstandjes opgelost :lol:.

Voor de volgende namen zijn 2persoonskamers gereserveerd:

• Hoogesteger
  • Dutscher
  • Leibbrandt
  • Vos
  • Burger
  • De Waal
  • Nooteboom
  • Van der Leden
  • Giethorn

En de 1persoonskamers

• Gleijm
  • Kwee
  • Schuth R.A.
  • Schuth R.
  • De Vries

Dit sluit aan met de deelnemerslijst op pagina 4 van het Roadbook. Mochten er nog serieuze vragen/opmerkingen zijn over het verblijf in het hotel, de restaurants en de overige activiteiten, stuur mij en/of Yangkie even een mail of PM. Dit topic is puur bedoeld om te verklooien met VOORPRET :D :schater:

Link naar reactie

het hotel in Munchen heeft volgens mij een belletje gekregen vanuit Nurburg..:

'zet die brallerige >300PK Z4 rijders niet op 1 kamer want het draait uit op een grote pissing contest' (en dat geeft ook zo'n ZZZZooi) :lol:

waar je als organisatie allemaal wel niet rekening mee moet houden... :thumbup:

Link naar reactie
Voor de volgende namen zijn 2persoonskamers gereserveerd:

[*]Gleijm

Heb ik inmiddels veranderd in een 1 persoonskamer !

Wel duurder omdat het Aida hotel vol zit, dus zit ik in het Hotel Amalienburg.

Ze staan in de zelfde straat overigens ! :thumbup:

Link naar reactie
Is er eigenlijk een TV geregeld op 13 juni om 20.45 uur? Nederland vs Frankrijk :thumbup: 't is wel leuk zo'n Bavarian Evening maar er wordt ook nog een EK gespeeld <_<
Jij hebt TV op je kamer, vermaak je daar maar met de jochie's :unsure: Vermaken wij ons wel met de dames ;)
Link naar reactie
Jij hebt TV op je kamer, vermaak je daar maar met de jochie's :thumbup: Vermaken wij ons wel met de dames <_<

Dit was een vraag aan de organisatoren en wat jij in Munchen met de schapen doet interesseert ons totaal niet :unsure:

Link naar reactie
Is er eigenlijk een TV geregeld op 13 juni om 20.45 uur? Nederland vs Frankrijk :thumbup: 't is wel leuk zo'n Bavarian Evening maar er wordt ook nog een EK gespeeld :unsure:

Hofbrauhaus bevindt zich in het centrum. Horeca zit waarschijnlijk vol met TV's en schermen.

Show en buffet Hofbrauhaus start om 19.30 uur.

Als je snel eet kun je vervolgens lekker buiten tussen de Duitsers: Holland Holland roepen. Ik wens je veel sterkte toe. :schater:

fansxu5.jpg

Link naar reactie

Stoploss Frank, gewoon deze tekst uit je koppie leren:

SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST VORBEI! ALLES IST VORBEI! ALLES IST VORBEI!

SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST VORBEI! ALLES IST VORBEI! ALLES IST VORBEI!

en rond 20.15u midden in het Hofbrauhaus met een grote pul bier in je handen, op tafel gaan staan en lekker opdreunen, dan weet je zeker dat je in no time buiten staat opgejaagd door wat ´overenthousiaste fans a.k.a. hooligans´.

Ben je ruim op tijd voor NL Frankrijk terug in het hotel (als je het haalt :schater: )

Link naar reactie

Dames, Heren,

De rit naar Munchen komt nabij.

Voor degenen die het nog niet gedaan hebben: bij deze het verzoek om het bedrag z.s.m. naar de rekening over te maken zoals dat in de mail naar jullie toe is gecommuniceerd.

Dan kan ik weer eten voor mijn kinderen kopen. :thumbup:

Thnks

Link naar reactie
Dames, Heren,

De rit naar Munchen komt nabij.

Voor degenen die het nog niet gedaan hebben: bij deze het verzoek om het bedrag z.s.m. naar de rekening over te maken zoals dat in de mail naar jullie toe is gecommuniceerd.

Dan kan ik weer eten voor mijn kinderen kopen. :lol:

Thnks

:fiew: :):blink: Ik moet dat mailtje nog eens lezen dus, ik heb geen bedrag gezien :thumbup:
Link naar reactie
:wave: :D :blink: Ik moet dat mailtje nog eens lezen dus, ik heb geen bedrag gezien :thumbup:

Ik zal het mijn kinderen vertellen, wordt deze week dus weer bruine bonen zonder spek. :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.