Ga naar inhoud

bezoek BMW Welt, Museum en Fabriek Munchen

Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

DAVID!!!

Je laat mij nu dus alleen met de gekken (Tinus - Rojjéééj).????

Ik zal ze vragen goed op je te passen :thumbup:

De combinatie Juni - donderdag en vrijdag vrij komt mij gewoon heel slecht uit ivm werk....wel ontzettend balen maar het is helaas niet anders. :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 411
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zal ze vragen goed op je te passen :thumbup:

De combinatie Juni - donderdag en vrijdag vrij komt mij gewoon heel slecht uit ivm werk....wel ontzettend balen maar het is helaas niet anders. :rolleyes:

Jongens, ik haal hem wel over:

David, dit staat je allemaal te wachten ... indien je WEL meegaat natuurlijk:

Oktoberfest.jpg

oktoberfest-girls.jpg

girls1.jpg

bayerisches%20Maedl.jpg

Link naar reactie

Bovendien moet je niet achter de auto waar Ruud en ik in zitten gaan rijden. We gooien alle lege flesjes overboord!

MultipleDeathAutobahnCrash.JPG

Link naar reactie

Slecht excuus!!!!!!

Ik kan ook niet maar ga toch gewoon mee :thumbup:. M'n baas kan de pot op...

Link naar reactie
Slecht excuus!!!!!!

Ik kan ook niet maar ga toch gewoon mee :rolleyes:. M'n baas kan de pot op...

Zo is het David, ik heb zelfs gedreigd met onslag!

Link naar reactie

Ook geboekt. :rolleyes:

Geachte Mr. Kwee,

Hartelijk dank voor het bezoek aan onze website valk.com.

Bij deze hebben wij het genoegen onderstaande kamerreservering aan u te bevestigen.

Geboekt op woensdag 12 maart 2008

RESERVERINGSINFORMATIE:

Boekingsnummer: XXXXXXXXXXXXX

Naam gast: Mr. H.Y.Kwee

Aankomst: woensdag 11 juni 2008

Vertrek: donderdag 12 juni 2008 (1 nacht)

Aantal kamers: 1 x Glamour loft (1 of 2 persoons)

Aantal volwassenen: 1

Ontbijt: Ja

Uw opmerkingen: Bubble bad, kamermeisjes en champagne

Tarief: € 250,00 (per kamer, per nacht)

Betalingswijze: CASH

TE BETALEN BEDRAG: € 250,00

img4975helderer1.jpg

Link naar reactie
Nu even serieus:

geboekt in vd Valk Arnhem:

- JuliZ3

- Z3MRoadster

- Z3MRunner

- MDV

- HvLeden

Van plan om nog te boeken:

- Stoploss

- Lotte

O ik wist niet dat ik van plan was te boeken. :holiday: Waarschijnlijk plannen Moos en ik een zakelijke afspraak in de omgeving van Venlo die dag en overnachten wij daar. Haken onderweg in Duitsland wel aan. Of is dat een organisatorisch probleem

Link naar reactie
O ik wist niet dat ik van plan was te boeken. :holiday: Waarschijnlijk plannen Moos en ik een zakelijke afspraak in de omgeving van Venlo die dag en overnachten wij daar. Haken onderweg in Duitsland wel aan. Of is dat een organisatorisch probleem
Nee hoor is een prima idee, wij zien jullie wel in Munchen :smart:
Link naar reactie

Inschrijving voor de Munchen rit gesloten!

Het organisatie team is bezig om het geheel verder concreet in te vullen en de details te regelen.

We houden jullie de komende weken op de hoogte van de vorderingen. :thumbup:

geboekt in vd Valk Arnhem:

- JuliZ3

- Z3MRoadster inclusief bijrijder

- Z3MRunner

- MDV

- HvLeden

- Mcoupe inclusief bijrijdster

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Update: Nog twee maandjes en dan is het zo ver! <_<

Yangkie en ik zijn inmiddels druk de laatste details af te stemmen. <_< Verwachting is dat we tegen het einde van deze maand, alle deelnemers een Roadbook kunnen toesturen met daarin details over de route(s), activiteiten, hotel, restaurants etcetera...

Dit wordt een fijn tripje :blink:

Link naar reactie
Update: Nog twee maandjes en dan is het zo ver! :holiday:

Yangkie en ik zijn inmiddels druk de laatste details af te stemmen. :blink: Verwachting is dat we tegen het einde van deze maand, alle deelnemers een Roadbook kunnen toesturen met daarin details over de route(s), activiteiten, hotel, restaurants etcetera...

Dit wordt een fijn tripje :fiew:

Het ziet er naar uit dat we weinig zelf hoefen uit te zoeken ! :wave:

Kep er zin in ! :wave:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Tussentijdse update:

Het is op het forum wat stil maar de organisatie heeft het roadbook nagenoeg rond.

De eerste dag gaan we lunchen in de oudste Bratwurst Kuche von Deutschland. :kisstogether:

Ik kom zelf nog het volgend weekend langs Munchen en zal dan de laatste puntjes checken, daarna zullen we het roadbook verspreiden aan de deelnemers.

Nog eventjes geduld dus. :thumbup:

Link naar reactie
De eerste dag gaan we lunchen in de oudste Bratwurst Kuche von Deutschland. :thumbup:

hmmmmmm :kisstogether: !!!

eh... is het een beetje in de buurt van westerstede? :thumbup:

Nee hoor grapje, we hebben onwijs zin in dit uitstapje!!! komt eindelijk dichterbij. succes nog met alle voorbereidingen! komt altijd veel bij kijken dat soort dingen.

Link naar reactie
Vertrekpunt en overnachting te Arnhem

Het meetingpoint op 12 juni 7.00u is de parkeerplaats bij het Van der Valk Hotel in Arnhem. We gaan om 7.00u rijden dus als je hier wilt ontbijten en koffie bijtanken, zorg dan dat je hiervoor wat eerder bij het hotel bent. Donderdag 12-06-2008

07.00 uur vertrek nabij Arnhem

16.00 uur BMW Welt compact tour. Een kijkje achter de schermen bij BMW Welt. BMW Welt

Puntje van kritiek naar de organisatie zoals diverse malen aangegeven door mij maar iets mee doen ho maar :kisstogether: Vertrektijd lijkt mij aan de late kant je zal een aantal file's tegenkomen onderweg. Ze zijn namelijk op diverse plekken bezig met onderhoud aan de weg.

RoutedetailsVertrekadres : Arnhem (NL, 6811)

Bestemming : München (D, 80331)

Afstand : 729.1 km

Reisduur : 06:21

Brandstof kosten : Gemiddeld € 120.31 benzine

Nieuw!Bereken de brandstofkosten voor mijn auto

Optimalisatie : Optimaal

Voertuig : Auto

Link naar reactie
Puntje van kritiek naar de organisatie zoals diverse malen aangegeven door mij maar iets mee doen ho maar :thumbup: Vertrektijd lijkt mij aan de late kant je zal een aantal file's tegenkomen onderweg. Ze zijn namelijk op diverse plekken bezig met onderhoud aan de weg.

moet jij niet aan je auto sleutelen? :thumbup:

vertrektijd is in het nog niet verstuurde Roadbook al aangepast naar 6.00u: wat een ongeduldig menneke ben je toch...

:kisstogether:

Link naar reactie
moet jij niet aan je auto sleutelen? :thumbup:

vertrektijd is in het nog niet verstuurde Roadbook al aangepast naar 6.00u: wat een ongeduldig menneke ben je toch...

:kisstogether:

Martijn, dat zouden we toch aan iedereen behalve Roger melden. :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.