Ga naar inhoud

Berichten sturen op forum moeizaam

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Hebben meer mensen, net als ik, last van een foutmelding van internet explorer wanneer ze een persoonlijk berichtje willen sturen? Ik krijg steeds de error dat er verbindingsproblemen zijn (die er niet zijn)... Dan druk ik 'back' en probeer het nog een stuk of 10 keer en op een gegeven moment stuurt ie hem wél!

Raarrrrrr..... Heel af en toe stuurt ie hem gewoon in 1 of 2 keer wel..

Groetjes,

Björn

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo allemaal,

Hebben meer mensen, net als ik, last van een foutmelding van internet explorer wanneer ze een persoonlijk berichtje willen sturen? Ik krijg steeds de error dat er verbindingsproblemen zijn (die er niet zijn)... Dan druk ik 'back' en probeer het nog een stuk of 10 keer en op een gegeven moment stuurt ie hem wél!

Raarrrrrr..... Heel af en toe stuurt ie hem gewoon in 1 of 2 keer wel..

Groetjes,

Björn

Vertel mij wat Björn, dat bericht over die achterlichten heb ik precies 17 keer ontvangen!!! Heb je mijn antwoordmail ontvangen?

Groet

Link naar reactie

De melding dat de mailbox van de geadresseerde vol is en er daarom niets is verstuurd, is niet altijd correct.

Ik heb gemerkt dat de ontvanger wel degelijk mijn post ontving, ondanks deze melding.

Link naar reactie
ben je niet de enigste,Roger :wave::thumbup:

Idem hier... Niet dat ik ze in tweevoud krijg, maar is zie ze altijd wel in tweevoud bij mijn 'verzonden items' staan.

Ach.... beter één keer te veel dan één keer te weinig zullen we maar zeggen.

Link naar reactie

Ik heb ook problemen met het versturen van PM, maar dan gaan ze ook echt niet weg. Wat ik doe om alles wel goed te laten verlopen is in de adresbalk het hele gedeelte vanaf ?act=.. van de vorige pagina te kopieren en voordat ik op verzenden druk dit in de adresbalk erachter plak. Er zit dan iets verschil in met name hoofdlettergebruik, maar heb het nooit kunnen uitzoeken waarom die verkeerde link nu achter de Send zit van de PM. Misschien dat dit na een update vande forumsoftware gefixed is maar ik zie niet echt binnenkort kans dit te doen.

Link naar reactie
Als Ivo maar niet denkt dat ik ooit nog wat doneer aan zo'n onbenullig kutforum! :schater:

verder alles goed,Rob? :rolleyes::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in