Ga naar inhoud

boordcomputer werkt niet meer


Fabian

Aanbevolen berichten

Ola mede-forumers,

mn boordcomputer geeft zwart beeld :rolleyes:

De verlichting van de 2 knopjes werkt gewoon, maar het schermpje geeft niets meer weer. Zou het kunnen zijn dat gewoon de verlichting van het display misschien kapot is waardoor er niets meer zichtbaar is, of zou er wat meer aan het handje zijn?

Iemand daarmee bekend?

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ola mede-forumers,

mn boordcomputer geeft zwart beeld :rolleyes:

De verlichting van de 2 knopjes werkt gewoon, maar het schermpje geeft niets meer weer. Zou het kunnen zijn dat gewoon de verlichting van het display misschien kapot is waardoor er niets meer zichtbaar is, of zou er wat meer aan het handje zijn?

Iemand daarmee bekend?

Sorry man, kan je niet helpen, maar valt me op dat jij regelmatig "dingetjes" aan je Zettie hebt... :wave:

Hoop dat Ruud of Sledge je kunnen verder helpen.

Link naar reactie
Sorry man, kan je niet helpen, maar valt me op dat jij regelmatig "dingetjes" aan je Zettie hebt... :wave:

Hoop dat Ruud of Sledge je kunnen verder helpen.

Nou, dat valt wel mee. Alleen de dealer wist niet goed waar te zoeken, dat heeft de lijst van reparaties wel flink doen oplopen :thumbup: En daarom heb ik nu technisch een zgan QP :rolleyes:

Alleen even jammer van die boordcomputer nu. Nieuwe unit kost toch weer wat centjes (wat overigens nog redelijk meevalt moet ik zeggen). Maar als het bijvoorbeeld niet meer dan een lampje is, dan is het redelijk makkelijk opgelost.

Link naar reactie
Nou, dat valt wel mee. Alleen de dealer wist niet goed waar te zoeken, dat heeft de lijst van reparaties wel flink doen oplopen :wave: En daarom heb ik nu technisch een zgan QP :rolleyes:

Alleen even jammer van die boordcomputer nu. Nieuwe unit kost toch weer wat centjes (wat overigens nog redelijk meevalt moet ik zeggen). Maar als het bijvoorbeeld niet meer dan een lampje is, dan is het redelijk makkelijk opgelost.

Ik had ook zoiets met de aanwijzijng van de km stand, zag niets meer van de stand maar zette ik er een zaklantaarntje op dan zag ik de stand wel, lampje stuk dus, nu weet ik niet of er een lampje in zit maar probeer er eens met een lichtje op te schijnen, zie je dan wel wat dan is er een lampje stuk.

Succes.

Link naar reactie
Ik had ook zoiets met de aanwijzijng van de km stand, zag niets meer van de stand maar zette ik er een zaklantaarntje op dan zag ik de stand wel, lampje stuk dus, nu weet ik niet of er een lampje in zit maar probeer er eens met een lichtje op te schijnen, zie je dan wel wat dan is er een lampje stuk.

Succes.

Goed idee, net geprobeerd, maar helaas...stikzwart :mellow:

Link naar reactie
  • 11 maanden later...
Jij moet het ook altijd slopen eh....... :thumbup: Als ie echt zwart beeld geeft, stekker los? Je hebt 'm er tenslotte zelf in gezet!

Stevie stevie?

Hij doet het sinds een paar weken weer. Nieuw stuur gemonteerd met mooie stiksel en voilla er was weer beeld op de BC.

Stekker zat los. Heb m er niet zelf ingezet, de Duitse dealer waar ik hem gekocht heb heeft dat gedaan voor de aflevering :thumbup:

Link naar reactie
toch snel opgelost na een jaar????? :thumbup:

Jup ;) :thumbup:

Geen aandacht meer aan besteed, had wat andere zaken aan de auto die eerst opgelost dienden te worden. Daarvoor de auto bijna alleen maar kwijtgeweest gedurende 8 maanden (motorkapje spuiten...................... :) ).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.