Ga naar inhoud

aantal vragen ZZZ Roadster

vincent

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds ik me hier heb aangemeld ben ik al aardig wat te weten gekomen, toch zit ik nog met een paar vragen.

- Zijn er ook 2,8 versies uitgebracht zonder de verbrede kont, of hebben alle 2,8 versies dit?

- Is de hardtop nog te bestellen bij bv de dealer of alleen nog aftermarket of tweedehands te verkrijgen?

- Wat zijn nu de voornaamste verschillen tussen de pre facelift en de nieuwere versies, vanaf welk bouwjaar is de ZZZ de verandering ondergaan?

Alvast weer bedankt!!!

Gr. Vincent

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

- Zijn er ook 2,8 versies uitgebracht zonder de verbrede kont, of hebben alle 2,8 versies dit?

2.8 bestaat in wide body- en facelift uitvoering. Niet in smallbody.

- Is de hardtop nog te bestellen bij bv de dealer of alleen nog aftermarket of tweedehands te verkrijgen?

Zal zeker te bestellen zijn, maar waarom zoveel geld spenderen als je ook een tweedehandse kunt vinden voor de helft van het geld?

- Wat zijn nu de voornaamste verschillen tussen de pre facelift en de nieuwere versies, vanaf welk bouwjaar is de ZZZ de verandering ondergaan?

Kontje, middenconsole is opgefrist, nieuwe motoren, en nog heel veel kleine dingetjes die je niet eens zullen opvallen.

vergelijkug7324ih8.png

Link naar reactie
Goede morgen,

Nog een vraag:

Is het correct dat de facelift vanaf 2000 geintroduceerd is?

Vanaf 2000 zijn dus alle modellen hetzelfde, 1.8 tot de 3.0 met uitzondering van de M (qua uiterlijk bedoel ik)

Groeten Vincent

Ik heb een ZZZ facelift model van mei 1999, dus ze waren er al eerder.

Volgens mij heb ik een van de eerste !?! <_<

Link naar reactie
2.8 bestaat in wide body- en facelift uitvoering

De 2.8 pre-facelift heeft dezelfde carrosserie als de M en is dus aparter/zeldzamer dan het facelift model.

De kont oogt ook breder dan het facelift model waarvan over het 'hupje' in de achterspatborden de meningen verdeeld zijn.

De M heeft altijd die brede carrosserie gehouden en er worden zelfs facelift 3.0 modellen omgebouwd naar pre-facelift [kont] dus trek zelf je conclusie welke het meest begerenswaardig is; de widebody of facelift uitvoering.

Link naar reactie
Ik heb een ZZZ facelift model van mei 1999, dus ze waren er al eerder.

Volgens mij heb ik een van de eerste !?! :wave:

De Facelift is er vanaf 04-'99...Dus die van jou was er SNEL bij Marfff... ;)

Link naar reactie
De 2.8 pre-facelift heeft dezelfde carrosserie als de M en is dus aparter/zeldzamer dan het facelift model.

Zeldzamer? De gefacelifte 2.8 is maar een kleine 2 jaar verkocht, de oude 2.8 komt veel meer voor.

en er worden zelfs facelift 3.0 modellen omgebouwd naar pre-facelift [kont]uitvoering.

Voorbeelden? (op die M look-a-like na die een tijdje terug op marktplaats stond)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in