Ga naar inhoud

Rob z'n roadster te koop ?

Marvin

Aanbevolen berichten

• Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sterk Marfff...Ik wou Zojuist een PeeEmm sturen.

Ik maakte mij meteen Zorgen maar toen ik las dat Rob een paar mooie onderdelen niet meeverkoopt viel het wel mee.

Wat ga je doen Nestor? Houd ons niet in spanning...of juist wel...is ook wel leuk... :thumbup:

Zolang het maar bij BMW Z blijft.

Link naar reactie
Viel mij ook op Frido, veerpootbrug past ook alleen maar op de Z3 dus een Z4 is uit te sluiten. :sleepy:

Wil je mijn gok horen? Z3M van Pierre. <_<

Neeeeeeee, die patser bak van Pierre gaat Rob noooit mee rijden !? :schater:

.

.

.

.

.

Geintje Pierre ! :thumbup:

Link naar reactie

vroeg me idd ook al af, wat er voor in de plaats gepland staat. Nu verkooptopics "nieuwe stijl" meteen een slotje krijgen (om redenen die ik begrijp) kunnen "we" er wel niet meer over ouwehoeren (wat weer de reden is voor het slotje... :thumbup: ).

Anyway: ik gok de 3.0 Coupe van Martijn (nu Roger). Of heb je inderdaad een setje wielen gekocht en ben je op zoek naar de auto voor erbij Rob?

Link naar reactie
Rob een QP...? never nooit niet.. ik gok ik gok... de :m: Roadster van Roger :schater:

Gaat Roger dan al zijn :m: wapentuig in een week verkopen?! :thumbup::wave:

Indien niet de Coupe 3.0, dan sluit ik aan bij Sledge: Pierre's :m: roadster

Ik vind trouwens dat Rob ook zeer zeker recht heeft op prime-time "homepage" plaatsing van zijn advertentie. Pierre's :m: staat er al 10 dagen en is dan dus toch al verkocht aan Rob? :schater:

Link naar reactie
Roger zegt even niets alhoewel dat niet meevalt :m::thumbup:

Zou zonder meer okay zijn Roger, als er maar een mooie Z4 :m: (roadster of coupe maakt niet voor jou toch niet uit?) voor in de plaats komt!

Dit wordt wel een ge-MSN van jewelste zo. Excuse me :wave::m:

Link naar reactie
Rob een QP...? never nooit niet.. ik gok ik gok... de :wave: Roadster van Roger :schater:

Ik heb het al eerder voorspelt: Roger gaat voor Piérre's e///M///Mie... :thumbup:

Link naar reactie
Nu verkooptopics "nieuwe stijl" meteen een slotje krijgen (om redenen die ik begrijp) kunnen "we" er wel niet meer over ouwehoeren

In plaats daarvan heb je nu draadjes Zoals deZe, óók geheel in nieuwe stijl... :schater:

Héérlijk, die Rob lacht Zich een liesbreuk en Roger Zit met plakband om Zijn vingers achter de pjuter... :thumbup:

Link naar reactie
Helaas Zedri, alhoewel ik Pierre's M fantastisch vind ontbreekt er voor mij 1 belangrijke optie namelijk de zwarte kleur :wave: . Waarom denk je dat ik die rooie QPe heb weggedaan :m:

:thumbup:

revisie-6bak-133-spuitbus-motipp-matzwart.jpg

Matt is in... :m:

Link naar reactie

Het is een kwestie van deductie.

Een Z ? Jazeker want wat moet ie anders met de veerpootbrug en wielen

Een Z4 ? Nee daar past de veerpootbrug niet op dus een Z3 en een zescylinder, ook vanwege de veerpootbrug

Een Z3QP Nee, Rob heeft daar niets mee, dus een Z3 roadster

De M Roadster van Pierre? Denk het niet want daar zit al een veerpootbrug op

Conclusie: Weet ik veel In ieder geval niet de mogelijkheden die hier genoemd zijn maar wel een Z3 6 cylinder

Link naar reactie
Als je nog meer auto's verhandelt Roger moet je extra forumkosten gaan betalen, het is hier geen markplaats hé. :nono::schater:
Ruud heeft al voor mij betaald, en ik heb zelf ook weer iets voor de verhuizing van Ivo overgemaakt ;) :thumbup:

PS, het is niet de mijne die Rob heeft gekocht die is onbetaalbaar en gaat niet meer weg :newblush: En die extra's die Rob achterhoud heeft hij apart verkocht ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in