Ga naar inhoud

Reacties verkoop ///M S54 Individual van Pierre

bridders

Aanbevolen berichten

kun je niet beter een paar jaar oude Sharan/Galaxy/Zafira kopen voor erbij. Daar kan mevrouw Pierrez in rondfamiliekoetsen (3x woordwaarde) terwijl je de m gewoon houdt. Lijkt me goedkoper dan verkoop- plus aankoopverlies bij aanschaf van een S4.

Tenzij het gewoon tijd is voor verandering. Wie ben ik trouwens om er wat van te zeggen. Heb ook niks. Laat maar...

edit: ps. veel plezier bij de zoektocht naar een leuke familiekoets. E39 M5 touring/limousine kan ook leuk zijn,

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wie ben ik trouwens om er wat van te zeggen. Heb ook niks. Laat maar...

:schater: :schater: Arme, árme Shrike van ons... :lol:

Jouwn tijd komt wel weer jongen... ;) Dan geesse werm volle jaas durch der bocht... :D

Link naar reactie
kun je niet beter een paar jaar oude Sharan/Galaxy/Zafira kopen voor erbij. Daar kan mevrouw Pierrez in rondfamiliekoetsen (3x woordwaarde) terwijl je de m gewoon houdt. Lijkt me goedkoper dan verkoop- plus aankoopverlies bij aanschaf van een S4.

Tenzij het gewoon tijd is voor verandering. Wie ben ik trouwens om er wat van te zeggen. Heb ook niks. Laat maar...

edit: ps. veel plezier bij de zoektocht naar een leuke familiekoets. E39 M5 touring/limousine kan ook leuk zijn,

XKR cabrio, zou ik ook wel een leuke wagen vinden om aan alle wensen te voldoen voor door de week en in het weekend, hahaha, maareh kan je niet de :lol: aan een leasebedrijf verkopen en dan de eigen wagen leasen als bedrijfsauto ??

Het is jammer dat emmy buiten het budget van ondergetekende valt, het is (naast mijn eigen z3) de enige z3 van het forum waar het kwijl van uit m'n bek loopt, alleen bij die van jou zijn de hoeveelheden kwijl wat groter, haha :schater::schater:

(de andere zetjes vind ik natuurlijk ook (bijna) allemaal mooi, maar de kleur velvet blue heeft mijn hart gestolen).

Zoals ik al in de pm heb gezegd, succes met de verkoop, het is een beauty.

Link naar reactie
Wegens de enorme hoeveelheid ziniige bijdragen die Pierre aan dit forum heeft geleverd, heb ik hem zijn verkooptopic toch weer vastgepind.

Dit wat mij betreft voor een week of 2, daarna gaat de pin eraf.

Pierre is een forumlid van het eerste uur en heeft ervoor gezorgd dat velen het tuning virus (waaronder voor wat betreft een uitlaat zelfs ikzelf als originalo) te pakken hebben gekregen.

Pierre is een veel geraadpleegde vraagbaak voor o.a. motor, ophanging en wielen. Als dank voor zijn vele bijdragen is tolerantie voor zijn pinactie slechts een klein compromis, zo lijkt me :lol:

Kan ik me goed in vinden. Succes met de verkoop Pierre en hopelijk blijft de kennis behouden voor het forum. ;)

Link naar reactie
kun je niet beter een paar jaar oude Sharan/Galaxy/Zafira kopen voor erbij.
Je kan ook proberen om de kids te overtuigen dat het tijd voor ze is dat ze op eigen benen gaan staan...

Wanneer mevrouw Pierrez zo'n autoliefhebber is dan zal ze zich waarschijnlijk geen stadsbus laten aanschaffen.

Link naar reactie
Je kan ook proberen om de kids te overtuigen dat het tijd voor ze is dat ze op eigen benen gaan staan...

Wanneer mevrouw Pierrez zo'n autoliefhebber is dan zal ze zich waarschijnlijk geen stadsbus laten aanschaffen.

Ja kinderen worden steeds sneller volwassen maar 4 en 6 is wel erg vroeg, en idd geen peoplemover ipv de ///M.

Ik heb het motto dat je je altijd moet proberen te verbeteren dan iig geen/minder spijt achteraf :lol:

aangepast door pierrez101
Link naar reactie
Ja kinderen worden steeds sneller volwassen maar 4 en 6 is wel erg vroeg,
Ja, dan wordt het inderdaad lastig. Krijg je misschien gezeik met de kinderbescherming ofzo en daar zit je waarschijnlijk ook niet op te wachten. :schater:
Ik heb het motto dat je je altijd moet proberen te verbeteren dan iig geen/minder spijt achteraf :lol:
Tja, ik zou het wel weten maar ik heb wel een beetje een USA-tic qua auto's. Een Chrysler 300C HEMI in stationuitvoering zou dat in zo'n geval worden als familieauto maar daar zullen er weinig mee eens zijn. Alleen jammer dat die 400+ paardjes zoveel dorst hebben.

Staat de 6-serie cabrio met zo'n lekkere 8-pitter niet op het lijstje? (of heel stout de V10?)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ja, dan wordt het inderdaad lastig. Krijg je misschien gezeik met de kinderbescherming ofzo en daar zit je waarschijnlijk ook niet op te wachten. :schater:

Tja, ik zou het wel weten maar ik heb wel een beetje een USA-tic qua auto's. Een Chrysler 300C HEMI in stationuitvoering zou dat in zo'n geval worden als familieauto maar daar zullen er weinig mee eens zijn. Alleen jammer dat die 400+ paardjes zoveel dorst hebben.

Staat de 6-serie cabrio met zo'n lekkere 8-pitter niet op het lijstje? (of heel stout de V10?)

Vandaag in Brussel weer hele mooie alternatieven gezien, perfekte show met die bekende relaxte belgische sfeer :thumbup::nono:

Als je met de neus voor zo'n Escalade zit, man wat is zo'n ding imposant :newblush: En dan die HEMI Grand Cherokee daar wil je de kinderen wel mee naar school brengen.

Maar geef mij maar die andere uit de US of A, ietsje lager helaas echter maar met twee zitplaatsen, called Z06 ;)

Link naar reactie
Maar geef mij maar die andere uit de US of A, ietsje lager helaas echter maar met twee zitplaatsen, called Z06 :newblush:
Ja zeg, kom ik met rationele bakken als een 6 cabrio of een 300 HEMI begin jij weer met je 2-zitters. :schater:

Die Amerikanen bouwen niet echt de perfecte sportwagen (komen wel steeds dichterbij) maar ze hebben wel heel erg hebbelijk makende gezinsbakken.

Link naar reactie
Ja natuurlijk ook met de V8 is dat al no problem, ff ingezeten in Jerez Zwart wat een afschuwelijk mooie bak is dat en een schitterende kleur, daarnaast stond een MQP in een goud bruine kleur man wat was dat lelijk :newblush:

sommige mensen slagen er toch in om een mooie kar naar de bliksem te helpen met de kleur alleen al, goudbruin? waar halen ze het :thumbup: 1 voordeel heb je als eigenaar , kan lang duren eer je er nog zoéén tegenkomt. origineel heten ze dat :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

OMG! :P ben je een tijdje weg gebeurt dit!

1 van de eerste forumleden die begonnen is met het zeer stijlvol modden van zijn Z en waar velen in de afgelopen jaren gevolgd zijn.

Enkele kleine voorbeelden:

de Z8 sproeiers

de Eisenmann

het hele L&B gedoe

Je mooiste mod vond ik toch wel de Imola rode persenning :wave:

Ach in ieder geval is de Z1 er nog, blijf je toch nog met de Z-s verbonden. :thumbup:

Succes met de verkoop Pierre

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in