Ga naar inhoud

Reacties verkoop ///M S54 Individual van Pierre

bridders

Aanbevolen berichten

Misschien ben ik een zeikerd, maar is het netjes dat je als moderator je auto te koop aanbiedt en deze direct sluit en als een ´pinned´ artikel plaatst? IMHO is lichte misbruik maken van je rechten/mogelijkheden. Maakt me verder niet veel uit, maar is wel een beetje oneerlijk ten opzichte van mede-forummers welke ook zijn/haar auto proberen te slijten en die hebben deze mogelijkheid niet.

aangepast door Rob
Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Pinned misschien inderdaad ietwat too much, maar ach.. Direct sluiten is gezien de recente non-discussies in verkooptopics prima, mag van mij zelfs standaard worden toegepast. Zo blijven verkoopadvertenties mooi 'schoon' en kan er in de praatgroep lekker ge-MSN-ed worden :thumbup: over het hoe en waarom van de verkoop.

aangepast door MdV
Link naar reactie

Zelfs ik ben het er dit keer niet mee eens.

Elke andere forummember die iets te koop aanbiedt moet maar hopen dat men het in verkoop-topic tegenkomt, terwijl je om de advertentie op de beginpagina echt niet heen kunt.

Op marktplaats moet je toch ook meer betalen om bovenaan, of op de beginpagina te staan! :rolleyes:

Link naar reactie

Wanneer iemand zijn Z of wat anders wil verkopen kan hij vragen aan een adm. of mod. om er een slotje op te doen. dit houd wel het topic schoon, moet zeggen dat er vaak wartaal en flauwe kul uit voortkomt.

Ik heb er geen probleem mee.

Pinned is wat anders, 5% van de verkoopprijs in de sponserpot :rolleyes:

Link naar reactie

Er zal wel overleg zijn geweest met de admins lijkt mij... :rolleyes:

Maar wel jammer (en in mijn ogen niet gewenst) dat daardoor de "10 geboden" en tips voor nieuwe members naar een 2e- en 3e-plaats zijn geschoven. Lijkt mij niet meer dan logisch dat die 2 posts wel weer bovenaan komen te staan...

Link naar reactie

Kan iemand mij vertellen waarom de verkoop van een auto boven het alom gewaardeerde stuk van Danny geplaatst moet worden?

Meestal wordt hier snel gereageerd maar het is wel heel stil en ik zie dat de advertentie er nog steeds staat.

Of kan elk forumlid hiervoor in aanmerking komen?

Link naar reactie
Pinned is wat anders, 5% van de verkoopprijs in de sponserpot :rolleyes:

kan me hier in vinden, en item naar de verkoop afdeling verplaatsen

Link naar reactie
Er zal wel overleg zijn geweest met de admins lijkt mij... :m:
Meestal wordt hier snel gereageerd maar het is wel heel stil
Alle mods zijn nu op wintersport :rolleyes:

Wat willen jullie nu eigenlijk horen?? Ik wil best reageren, maar doe dat met 2 petten, hoe lastig dat ook is. Meestal ben ik wat eenduidiger en resoluter in mijn uitspraken. Maar ik doe mijn best:

Als moderator: Ik twijfel ook of dit kan of niet kan. Ook ik ga er van uit dat er overleg is geweest met een admin. Zo niet: ik neem aan dat de admins dit inmiddels wel gezien hebben. Zij beslissen, zij maken beleid/de regels. Hoe dan ook, mijn mening in deze: het is niet aan een mod om een andere mod te "corrigeren", tenzij de wereld zou vergaan. Dat lijkt me hier niet het geval.

Moderator én privé-persoon Pierre zijn oud en wijs genoeg om te weten dat dit een reactie zou kunnen oproepen. Het lijkt mij aan mod Pierre hier iets mee te doen of te reageren.

Privé: Dat de advertentie een slotje heeft is ieders goed recht. Toevallig kan Pierre dat als mod zelf doen, ieder ander kan dat aanvragen bij admins of mods. Helemaal met Ruud eens dus.

Dat de advertentie gepind staat en daarmee prominent op de eerste pagina is geplaatst is een voorrecht dat een ander niet heeft. Ik vind dit dus niet correct. Ik vraag Pierre dan ook vriendelijk de advertentie net als iedereen alleen maar in de verkoop rubriek te plaatsen. Weg met de pin dus.

aangepast door Rob
Link naar reactie
Helemaal mee eens! Kwalijker is, dat het stuk van danny met voorlichting voor nieuwe leden nu naar beneden gedrukt wordt

Hier kan wel wat aan gedaan worden om dat ook in de toekomst te voorkomen.

Pinned misschien inderdaad ietwat too much, maar ach.. Direct sluiten is gezien de recente non-discussies in verkooptopics prima, mag van mij zelfs standaard worden toegepast. Zo blijven verkoopadvertenties mooi 'schoon' en kan er in de praatgroep lekker ge-MSN-ed worden ;) over het hoe en waarom van de verkoop.

Precies mijn gedachte...

Wat willen jullie nu eigenlijk horen??

Dat de advertentie gepind staat en daarmee prominent op de eerste pagina is geplaatst is een voorrecht dat een ander niet heeft. Ik vind dit dus niet correct. Ik vraag Pierre dan ook vriendelijk de advertentie net als iedereen alleen maar in de verkoop rubriek te plaatsen. Weg met de pin dus.

En mocht er al een klein gevoel van onrecht en machteloosheid Zijn ontstaan bij sommige members dan is dit nu Zéér netjes opgelost... :m:

Nu heb ik meteen de kans om te Zeggen dat ik vannacht geen oog dicht heb gedaan omtrent deZe verkoop.

Als het een automaat was geweest dan... :rolleyes:

Damn Piérre, weet je wel Zéker dat je E///M///My Zou verkopen ?...Zo'n exemplaar krijg je nóóit meer... ;)

Link naar reactie

Ff reageren toch maar, ik heb de ad alleen in "te koop" gepinned dit kan naar het schijnt niet enkel op deze plek.

Ik haal het pinnetje dan ook weg.

Het slotje laat ik staan, dit Topic hoeft niet vertroebeld te worden met andere reacties.

Ben wel een teleurgesteld van de reactie van sommige mensen, was me niet bewust wat dit teweeg kon brengen.

Immers een Mod heeft plichten maar heeft ie ook rechten en welke rechten.

Ik zal het in het volgende werkoverleg met de Mods en Admins inbrengen.

Het is immers niet zo dat ik ieder wissewasje ga zitten pinnen vond dit echt wel een unicum waar onze oppermod me al in was voorgegaan bij de verkoop van zijn QP. Had eigenlijk gerekend op een reactie in de trant van "wat ga je nu kopen" iig niet op dit soort posts en dus wat meer sympathie.

Die is er bij andere mensen gelukkig weer wel want die vragen me dat wel via PM.

Link naar reactie
Hier kan wel wat aan gedaan worden om dat ook in de toekomst te voorkomen.

Precies mijn gedachte...

En mocht er al een klein gevoel van onrecht en machteloosheid Zijn ontstaan bij sommige members dan is dit nu Zéér netjes opgelost... :m:

Nu heb ik meteen de kans om te Zeggen dat ik vannacht geen oog dicht heb gedaan omtrent deZe verkoop.

Als het een automaat was geweest dan... :rolleyes:

Damn Piérre, weet je wel Zéker dat je E///M///My Zou verkopen ?...Zo'n exemplaar krijg je nóóit meer... ;)

Zedri,

Thanks voor je reactie en ja ik twijfel al weer nadat ik hem vanmorgen na 14 dagen weer een keer van stal heb gehaald. En helaas alleen bij te koop Pinnen gaat helaas niet.

greetzzz,

Pierre

Link naar reactie

Nou alles weer koek & ei is kunnen we dit draadje mooi uitbuiten om eens te quatshen over jouwn moeilijke keuZe's die je moet maken... :rolleyes:

Ik ben nu toch óók wel eens benieuwd wat je voor een lease auto en vervanger voor Emmy wilt kieZen ?

Bij de weg: Ik ga een ultieme poging doen om Emmy in de familie te houden... :m:

Wat ik me ook nog afvroeg: Heb je lang moeten nadenken of je de Z3 óf de Z1 Zou wegdoen ?

Link naar reactie

Ook wij konden onze :m: ogen niet geloven toen we zagen dat Pierre zijn Emmy weg ging doen....Wij waren in de veronderstelling dat je de touring weg zou doen als de leasewagen in beeld zou komen???? Maar je zal je keuze wel goed hebben overwogen, maar ik denk wel dat je hier spijt van gaat krijgen Pierre...! Hopelijk kom je gauw op andere gedachten!!! Want zo'n prachtwagen wegdoen..... das toch eeuwig zonde, want een unicum dat is het!!! :rolleyes:

Link naar reactie

Ik snap de beweegreden niet helemaal. Jij kreeg toch zelf een leaseauto? Waarom zou je dan zakelijke kilometers moeten maken met de :rolleyes: ?

Wel zonde hoor zo'n fraai exemplaar te verkopen.

Link naar reactie

Nu begin ik ook te twijfelen. Had mijn zinnen op de Z4M gezet maar deze Z3M is voor 95% wat ik een tijdje zocht maar niet kon vinden. Pierre hier ga je spijt van krijgen. :rolleyes: Dus trek de ad. in en dan hoef ik hier ook niet meer over na te denken

Zedri,

Thanks voor je reactie en ja ik twijfel al weer nadat ik hem vanmorgen na 14 dagen weer een keer van stal heb gehaald.

Link naar reactie
Nu begin ik ook te twijfelen. Had mijn zinnen op de Z4M gezet maar deze Z3M is voor 95% wat ik een tijdje zocht maar niet kon vinden. Pierre hier ga je spijt van krijgen. :rolleyes: Dus trek de ad. in en dan hoef ik hier ook niet meer over na te denken

Ik zou 'm kopen Frank, deze roadster Z3 is mooier dan een Z4. Een Z4MQP is natuurlijk weer iets anders, dat is een schoonheid.

Link naar reactie
Ik heb de onvriendelijke titel van dit topic gewijzigd.

;) ;) Bas en ons hebben inmiddels alles wel kenbaar gemaakt en begrepen... :rolleyes:

Ik ben toch erg benieuwd (Ik ben wel héél erg benieuwd vandaag) wie dit übershöne exemplaar gaat kopen... :m:

Als ik ons Piérre was dan Zou ik me nog eens goed achter mijn flaporen krabben... ;)

Okay okay, ik weet dat je een kei bent in cijfers en dat je óók nog Nederlands mooiste Z1 hebt, maar toch...(Had je deZe ///M maar niet Zo mooi gemaakt... ;) )

De verkoopadvertentie is ZowieZo niet voorZien van alle extra's...alleen al die achterwielen... ;) ...en die carbon airbox... :wub:

We moesten nog maar eens mini-meeten Piérre voordat je hem verkoopt.

Link naar reactie

Perfekt Rob ;)

En ja waarom gaat ie weg, nu had ik een prive familieauto (de touring) voor het gezinnetje en kon ik de gereden km voor het werk declareren.

Dat kan straks met de leaseauto niet meer en omdat het vrouwtje steeds meer en vaker de familiekoets nodig heeft moet ik haar straks bijna iedere dag de leaseauto thuislaten en zelf eMMy als zakenauto inzetten voor eigen rekening, dat vind ik te veel van het goede. :rolleyes:

Dus moet er iets leuks vierzits komen voor de bazin en de kids door de week en voor de baas in het weekend. ;)

Wat gaat het worden, eerst maar eens verkopen maar stiekum toch al aan het nadenken natuurlijk, ik twijfel nog tussen een M3 cabrio een S4 cabrio of een 911 cabrio/QP.

Ik zit nog niet in de landelijke pers of op de sites omdat de touring ook nog te koop staat krijgen mensen straks nog het idee met een handelaar te maken te hebben.

En ja hoop natuurlijk dat ie in het forum blijft. :m:

Link naar reactie

Wegens de enorme hoeveelheid ziniige bijdragen die Pierre aan dit forum heeft geleverd, heb ik hem zijn verkooptopic toch weer vastgepind.

Dit wat mij betreft voor een week of 2, daarna gaat de pin eraf.

Pierre is een forumlid van het eerste uur en heeft ervoor gezorgd dat velen het tuning virus (waaronder voor wat betreft een uitlaat zelfs ikzelf als originalo) te pakken hebben gekregen.

Pierre is een veel geraadpleegde vraagbaak voor o.a. motor, ophanging en wielen. Als dank voor zijn vele bijdragen is tolerantie voor zijn pinactie slechts een klein compromis, zo lijkt me :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in