Ga naar inhoud

diverse

Digibas

Aanbevolen berichten

BMW Z3 1.8 1998

Het alarmlampje van het alram. (pinnetje in het midden van de console) in het dashboard brand niet is dit een voudig te vervangen?

De schakelaar van de kofferbak verlichting, waar kan ik die vinden?

De spigels zijn electrisch slechts naar links en rechts te verstellen en niet in hoogte. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

We gaan het direct voor u uitzoeken!

Tsja, er was een tijd dat men zich op zijn minst netjes voorstelde.

Was ook de tijd dat je antwoord kreeg als je iets vroeg na je te hebben voorgesteld.

Kan mij zo voorstellen dat diegenen die het antwoord weten zo langzamerhand denken....bekijk het maar. :blush:

Krijg ook wel het gevoel dat er steeds meer mensen zich alleen maar registreren om een probleem voor te leggen en zich na het ontvangen van een antwoord nooit meer laten zien.....tot het volgende probleem dan natuurlijk..........

Link naar reactie

Anders moet Digibas maar even langs de "dealer".

In dat geval schat ik ongeveer het volgende:

- Compleet nieuw spiegel-verstelmechaniek á 200,-

- Kofferklep schakelaar á 49,-

- Sorry meneer, we kunnen niet alleen het lichtje vervangen. :schater: Nieuw alarm á 600,-

Probeer www.realoem.com eens om bepaalde onderdelen te vinden!

Link naar reactie
Tsja, er was een tijd dat men zich op zijn minst netjes voorstelde.

Was ook de tijd dat je antwoord kreeg als je iets vroeg na je te hebben voorgesteld.

Denk dat iedereen zelf mag bepalen of hij/zij zich voorstelt.

Denk dat ook iedereen zelf mag bepalen of hij/zij dan wel/geen antwoord geeft.

Een discussie die hier op het forum al vaker is gevoerd... :blush:

Eén ding is zeker, met zo'n reactie weet je IMHO zeker dat zo iemand niet meer op het forum terugkomt...

Link naar reactie
Denk dat iedereen zelf mag bepalen of hij/zij zich voorstelt.

Denk dat ook iedereen zelf mag bepalen of hij/zij dan wel/geen antwoord geeft.

Een discussie die hier op het forum al vaker is gevoerd... :blush:

Eén ding is zeker, met zo'n reactie weet je IMHO zeker dat zo iemand niet meer op het forum terugkomt...

Tsja, Zzazkia, zo mag ik ook zelf bepalen wat ik er van vindt om zo op een forum te komen.

Ik mag ook zelf bepalen of ik er wat van zeg of niet.

en IMHO geen gemis als het de laatste keer was.

en misschien......heel misschien..........werkt het ook nog een beetje opvoedkundig....maar misschien ook wel niet....

Link naar reactie
Ik word knetterbek van dat alram... :schater:

Kom maar hoer hoor, we roggelen het wiel... :thumbup:

Stel je even voor, we zijn de beroerdste niet hoor.

He he ik vroeg mij al af wie de eerste zou zijn :thumbup: Heb geen antwoord op de vragen maar denk dat er ongetwijfeld iemand bereid is tot het geven van een antwoord :blush:
Link naar reactie
Het alarmlampje van het alram. (pinnetje in het midden van de console) in het dashboard brand niet is dit een voudig te vervangen?

De schakelaar van de kofferbak verlichting, waar kan ik die vinden?

De spigels zijn electrisch slechts naar links en rechts te verstellen en niet in hoogte. Wat zou de oorzaak kunnen zijn?

't is dat ik hier zit te snotteren en proesten achter m'n laptopje en te beroerd ben om wat anders te doen...

Alarmlampje: volgens mij is dat een LED. Erg weinig kans dat die kapot is lijkt me, eerder iets met de bedrading of zo, of het hele alarm werkt niet. A propos: 'pinnetje'? Is het bij jou een schakelaar? Ik heb begrepen dat er sommige alarmsystemen zijn waarbij je dat pinnetje kan indrukken. Dan is het weer anders dan bij mij. Geen idee hoe dat werkt.

Schakelaar kofferbak: aan de binnenkant van de klep, in het midden.

Ook goeiemoggel trouwens... Voorstellen helpt, zeker als je er mooie foto's bij doet :foto:

Link naar reactie

Ik laat ff in het midden of het er wat toe doet, maar ik ben in het kamp van Zazzkia and Tja (aka Bart. Leuke naam overigens). Niet iedereen zoekt in het forum een sociaal pleziertje en het forum is ook zeker bedoelt als een technisch vraagbaken voor z3 bezitters. Als je vervolgens alleen maar leeched en weinig (waardevols) toevoegt zal dat uiteindelijk wrijving geven, maar dit is wel de realiteit voor de grote groep. Dus niks mis mee.

DVG The Shrike

Link naar reactie
Krijg ook wel het gevoel dat er steeds meer mensen zich alleen maar registreren om een probleem voor te leggen en zich na het ontvangen van een antwoord nooit meer laten zien.....tot het volgende probleem dan natuurlijk..........

Niks mis mee, van mij hoeven ze zich ook niet voor te stellen.

Maar de vraag een beetje sociaal inluiden, met een beleefde openingszin is toch wel het minste wat je mag verwachten.

Met mensen die zo onbeleefd hun probleem hier deponeren, heb ook ik weinig affiniteit en zal er mijn tijd niet instoppen ze te beantwoorden.

Link naar reactie
Niks mis mee, van mij hoeven ze zich ook niet voor te stellen.

Maar de vraag een beetje sociaal inluiden, met een beleefde openingszin is toch wel het minste wat je mag verwachten.

Met mensen die zo onbeleefd hun probleem hier deponeren, heb ook ik weinig affiniteit en zal er mijn tijd niet instoppen ze te beantwoorden.

Ik denk dat hiermee de spijker op zn kop wordt geslagen. Achter het forum zitten echte mensen. In real life spreek je die ook niet op die manier aan. Ik denk dat sommigen dat wel eens vergeten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in