Ga naar inhoud

z3 M coupe in Orlando

Runny-Z3

Aanbevolen berichten

Ik ben nu voor zaken en vakantie in Orlando, Florida en heb gisteren een mooie estoril blauwe m coupe gezien. Ik stond versteld want ik vroeg een uurtje eerder aan mijn vriendin van ik heb nog geen z gezien hier maar wel 3, 5 en 6 serie. En trouwens ook een X5.

Het is hier lekker weer 28 graden en zonnig :groupwave: . We hebben nu een chrysler 300 touring met leer en crome accenten. Echt luxe.

Ik zal nog meer hier posten.

gr

Runny :fiew:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik heb ondertussen wel een aantal z3 hiet gezien. Een ding is wel merkwaardig dat de Amerikanen weinig voor hun auto zorgen. Ik heb een aantal ztjes gezien hier met schade rondrijden, het geld niet alleen voor zjes maar ook andere auto's. We zijn wel heel zuinig in Nederland op onze auto's :wave: .

Wat ook merkbaar is dat alle bmw die ik heb gezien incl de ztjes, 6 pitters zijn. De meeste bmw's zijn 2.8 of meer, heel vaak :fiew: gezien. die lijken wel wat minder stoer hier tussen al die grote wagens, maar exclusief zijn ze wel.

Orlando is een echte cabrio stad, overal zie je cabrio's staan. :wave::thumbup:

Wat me beetje bij beetje begon te ergeren was het grote aantal mx5 die hier rondrijden. Echt veel, terwijl de z3 hier gemaakt is, is de verhouding wel 1 z3 staat tot 6 mx5. maar ja misschien is de mazda ook hier gemaakt, ik ben hiervan niet op de hoogte, en zal ook in aanschaf goedkoper zijn.

Ik heb het echt naar mijn zin gehad hier. Tot Nederland weer.

Gr

Runny

(ik zal nog wat foto's plaatsen)

Link naar reactie
Wat me beetje bij beetje begon te ergeren was het grote aantal mx5 die hier rondrijden. Echt veel, terwijl de z3 hier gemaakt is, is de verhouding wel 1 z3 staat tot 6 mx5. maar ja misschien is de mazda ook hier gemaakt, ik ben hiervan niet op de hoogte, en zal ook in aanschaf goedkoper zijn.

leuk om te lezen... :wave:

'The Mazda MX-5, also known as Miata (pronounced[help] /miːˈɑːtə/) in North America and Roadster (pronounced [ɺ̠odosɯta]) in Japan, is a sports car built by Mazda in Hiroshima, Japan, since 1989.'

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in