Ga naar inhoud

BMW z3 in Suriname?

andriol

Aanbevolen berichten

Hoi allen, ik zit al een paar dagen in Suriname en had eerder gemeld dat ik op zoek zou gaan naar 'Surinaamse' z3's. Ik ben er al 3 dagen maar heb er nog geen 1 gezien. Wel wat X5's en de oudere 3 serie's. Ik heb wel vernomen van een kennis dat er een drietal z3's rondrijden dus zodra ik wat zie meld ik het hier... Overigens zou ik het bijzonder vinden als iemand hier overdag met een z3 zou rijden. Het is bloed en bloed heet hier. Officieel 35 graden maar gevoelsmatig net als in een woestijn (denk ik) :)

Ik rij hier trouwens in een toyota corolla uit 1990 of zo met rechts stuur :unsure: Ik mis m'n beemers!!

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als ik een Z3 in Engeland kan vinden met een goede airco, tegen een goede prijs, wil ik wel eentje naar Suriname posten. Engeland vanwege het stuur aan de rechterkant. In Suriname kennen ze links verkeer, 1 van de dingen die overgenomen zijn van de Engelsen die Suriname voor 1667 in bezit hadden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Suriname

Link naar reactie
hahahaha, ik ben in Suriname modus: 'posten' is Surinaamse slang voor verschepen/versturen.. Moet ik ook nog uitleggen wat 'slang' betekent?

vertel....ik ben een en al oor :schater:

Link naar reactie
Als ik een Z3 in Engeland kan vinden met een goede airco, tegen een goede prijs, wil ik wel eentje naar Suriname posten. Engeland vanwege het stuur aan de rechterkant. In Suriname kennen ze links verkeer, 1 van de dingen die overgenomen zijn van de Engelsen die Suriname voor 1667 in bezit hadden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Suriname

ze waren hun tijd wel ver vooruit in Suriname, dat ze voor 1667 al auto's hadden om aan de verkeerde kant mee te rijden.

Link naar reactie

je weet toch wel dat de engelsen suriname geruild hebben met enen peter stuyvesant voor NEW YORK

overigens rijden er zat auto's met het stuur aan de linkerkant rond, er worden niet alleen karretjes uit japan gehaald maar ook uit de US of mexico of brasil of uit europa,de meest PSA

produkten komen van de overkant,da's namelijk nog steeds frans grondgebied.

best wel grappig hoor,in de good old 70's voor de onafhankelijkheid reed men vooral in dikke amerikanen rond en die werden echt niet met het stuur rechts geleverd!

greetz,Gman

ps nog 1 dagje en dan ga ik lekker thuis kerst vieren met kerstboom en kalkoen in ....suriname yippieeeeeee

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in