Ga naar inhoud

Knalritten Duitsland

MdV

Aanbevolen berichten

[*]Z3MRoadster (Mazda, maar cabrio) :schater:

[*]MdV :P

[*]Rob (een van de founding fathers van dit spektakel)

[*]Edwin/Nadia (dynamic duo/ snel stel)

[*]Z3MRunner (chip erin & begrenzer eraf, rijdt ons allemaal zoek)

[*]Roodkapje (welke Z wordt het deze keer?)

[*]Memento (kan niet wachten tot het weer zover is)

[*](S)toploss (tegen die tijd Z4 :P ?)

[*]Maik (leg die studieboeken toch weg :P )

[*]Wheelz (tuurlijk nog een zwarte QP)

[*]Zzazkia (gewoon gezellig ;) )

[*]CfQP (334 PK Compressor Power)

[*]M Coupe

Dit bericht is bewerkt door Rob: Vandaag, 14:55

Heeft er weer 1 in het topic lopen kloten :( Maar jij houd het i.i.g. bij Rob :unsure:

PS, wat betreft die Mazda, ik zou maar zelf koffie meenemen zondag :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:( Ik tel 12 auto's, gelieve voor het hek te parkeren aangezien het voor de deur is gereserveerd voor de echte sportscar :P

Bedankt vriend dat ik voor je deur mag staan. Heel sympatiek gebaar :unsure:

We moeten wat later vertrekken uit Dedemsvaart want de veerpootbrug van Martijn moet geplaatst worden. Ik neem zelf gereedschap mee want aangezien Roger twee linkerhanden heeft zal ie ook wel geen sleutels hebben.

Link naar reactie
We moeten wat later vertrekken uit Dedemsvaart want de veerpootbrug van Martijn moet geplaatst worden. Ik neem zelf gereedschap mee want aangezien Roger twee linkerhanden heeft zal ie ook wel geen sleutels hebben.
Juist het feit dat ik 2 linker handen heb is reden geweest alleen goed gereedschap aan te schaffen :P niet dat dat wat uitmaakt maar ik heb gereedschap zat dus hoef je niet mee te nemen :unsure:

PS, die bak van jouw graag buiten het eiland parkeren ik ben net van mijn stempel zijnde grootste dealer van dedemsvaart af. Vandaar een beschaafde porker op het pad i.p.v. zo,n patserige bak waar het geweld van afdruipt :P:(

Link naar reactie

zo opgelost... als die achterklep van de Z4 :unsure: openzwaait en er een paar kilo bloem in plastic verpakking wordt overgegooid in die porker van je, heb je dat dealer imago in no time terug :schater:

Link naar reactie
Dat zou ik graag willen, maar ik kan ze niet bijhouden :thumbup:

Ik ben (alweer) eens benieuwd waar jij mee gaat knallen morgen lange... :newblush:

Voorlaatst wilde je toch die fraaie Porsche kopen ?

En ik heb iets geleZen over een Coupé, ik dacht de ex van Martijn, maar ik weet het niet Zeker.

Die Porsche is anders óók een Coupé...??? Ik (we) laten ons weer verrassen... ;)

Link naar reactie
Dat zou ik graag willen, maar ik kan ze niet bijhouden :newblush:

Niet kunnen bijhouden? wat een onzin! niet willen zal je bedoelen. Stap anders maar gewoon in de ;) ipv die platte Beetle :thumbup:

Link naar reactie

eindelijk is het dan zo ver, Duitsland in met de :m: en mn forum-maatjes... er zijn saaiere dagen denkbaar :thumbup: komt u maarrr :rambo:

:gossip: en er valt heel wat te bepraten dus die italiaanse mega lunch komen we ook wel door :schater: Tot zo!

Edit: er is een aangekondigde controle van de KLPD op de A28 thv Ermelo (afrit 12)

aangepast door MdV
Link naar reactie

Weer veilig thuis :rambo: .

En, we waren er al op voorbereidt... de eerste stop bij de 2e parkeerplaats... vond prompt bij de 1e parkeerplaats plaats ;). Dus, nog even een verloren auto oppikken bij parkeeplaats 2 en toen zijn we verder geloof ik niemand meer kwijt geraakt :gossip: .

@ Rob: Super gave :m: heb je, dank dat ik ff een stukkie met je mee mocht :thumbup: .

@ (S)toploss: Nadat ik je :m: eindelijk had gevonden is ie zeker goedgekeurd... bruut monster hoor...;).

@ Z3Mroadster: tja, met jou praten we niet meer maar dat wist je al :).

@ de rest: dank voor wederom een gezellige dag uit!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.