Ga naar inhoud

Knalritten Duitsland

MdV

Aanbevolen berichten

• Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

24febr.2008 zou ik graag gaan knallen met een paar forumleden die dachten een leuk idee te hebben om dit elke 2 maanden te gaan doen .Nou blijkt dat er nu mensen zijn (die ik 9 dec.2007 niet ben tegen gekomen)zich gepasseerd voelen.OM deze mensen terwille te zijn sta ik mijn plaats af zodat deze KNALLERS ook eens uit hun bol kunnen gaan. :unsure:

Link naar reactie
24febr.2008 zou ik graag gaan knallen met een paar forumleden die dachten een leuk idee te hebben om dit elke 2 maanden te gaan doen .Nou blijkt dat er nu mensen zijn (die ik 9 dec.2007 niet ben tegen gekomen)zich gepasseerd voelen.OM deze mensen terwille te zijn sta ik mijn plaats af zodat deze KNALLERS ook eens uit hun bol kunnen gaan. :unsure:

Neen hoor Carl, je gaat gewoon mee. Het is niet voor niets dat je in dit draadje weer een van de eerste was die zich weer opgaf. Je was bijzonder enthousiast op je eerste forumrit en minstens zo belangrijk je bent een snelle maar vooral veilige collega rijder. Als er teveel mensen zich opgeven dan moet er misschien gewoon nog een extra rit georganiseerd worden. Misschien dat de mensen die hier kanttekeningen bij geplaatst hebben, zich daar ook mede voor willen inspannen. Zo constructief zijn de mensen hier wel. Komt goed, gewoon inschrijving laten staan. Wel een fideel gebaar van je.

Link naar reactie
Daar kan ik me wat bij voorstellen. :unsure:

Doen die boerenjongens uut friesland/overijssel en zo, wel hun klompen uit? :schater:

Wat een goeie grap .

Hier moet je echt wat mee gaan doen hoor .

misschien is de moppentrommel wel wat voor je. :schater:

Link naar reactie
24febr.2008 zou ik graag gaan knallen met een paar forumleden die dachten een leuk idee te hebben om dit elke 2 maanden te gaan doen .Nou blijkt dat er nu mensen zijn (die ik 9 dec.2007 niet ben tegen gekomen)zich gepasseerd voelen.OM deze mensen terwille te zijn sta ik mijn plaats af zodat deze KNALLERS ook eens uit hun bol kunnen gaan. :)

Carel, heel vriendelijk, maar IMHO niet nodig. Je bent meer dan welkom 24/2, ik laat je dus graag in de lijst staan. De reactie van Z3MRunner zegt verder genoeg :unsure:

Link naar reactie

Zo, loop ik na een paar dagen afwezigheid door een griep toch bijna de inschrijving mis. Gelukkig behoor ik tot "the chosen one" en maak ik graag gebruik van mijn optie. :) Overigens vervang dat 2.2 maar door een heel groot ?

Ik denk dat het niet lang meer gaat duren. :unsure:

NB Goed idee om het bij twaalf auto's te laten maar ook ik wil mijn plek best wel eens afstaan om ook anderen de kans te geven

Link naar reactie
Zo, loop ik na een paar dagen afwezigheid door een griep toch bijna de inschrijving mis. Gelukkig behoor ik tot "the chosen one" en maak ik graag gebruik van mijn optie. :fiew: Overigens vervang dat 2.2 maar door een heel groot ?

Ik denk dat het niet lang meer gaat duren. :groupwave:

NB Goed idee om het bij twaalf auto's te laten maar ook ik wil mijn plek best wel eens afstaan om ook anderen de kans te geven

Beste Frank,

Was echt een stuk saaier toen je er niet bij was. We zijn niemand kwijt geraakt en die fries leek net een gewoon mens. :)

We zijn natuurlijk nu wel heel nieuwsgierig naar de ?

Link naar reactie

Wouwww, leuke discussie. Even mijn reactie, tot nu toe hebben wij de bewuste rit 4x georganiseerd. Tot nu toe hebben wij iedere x 10 auto's max. gehad. De reden dat wij hebben gezegt max. 12 auto's is vanwege het feit dat de veiligheid boven alles gaat. Ook hebben wij met een aantal vaste deelnemers afgesproken van deze rit een 2 maandelijks festijn te maken. Waarom hebben deze deelnemers voorrang, omdat het een clubje enthousiastellingen is geworden die hiervan een vast item willen maken. Wij hadden ook buiten het forum om een dergelijke afspraak kunnen maken dan was deze discussie helemaal niet nodig geweest. Echter zijn wij van mening dat er altijd plaats is voor een beperkt aantal nieuwe deelnemers vandaar dit topic. En de reden dat het bij ons thuis een soort van meet en drive wordt is om het allemaal wat intiem te houden zodat je de nieuwelingen even wat beter leert kennen dan op een parkeerplaats of bij een hotel o.i.d. De sfeer is dan toch anders. Afmeldingen van Carel of Frank zijn mijns inziens dan ook niet nodig om een ander een plaats te gunnen. Kom maar eerst eens met de aanmeldingen voor 24 februari. Mocht het echt een enorme hype worden moeten wij kijken hoe het e.e.a. op te lossen. De bezem hoeft niet door het topic heen maar wat mij betreft kan de discussie wel gesloten worden, als je mee wil meld je dan gewoon aan :groupwave:

Link naar reactie
Deze jongeman gaat graag weer een keer mee.

Ben op 24/2 go...#%&*+$&^% 61, want dan net jarig geweest...

Genoteerd in de agenda.

Sorry Rob, wegens doorslaand succes hebben wij helaas de beslissing moeten nemen de leeftijdsgrens te verlagen naar 60 zodat de jeugd ook een kans krijgt... :schater:

Gaaf dat je weer mee gaat man, je hebt een week om die alcohol uit je lichaam te krijgen na je verjaardag :groupwave: Waar moeten wij ons allemaal melden in jouw dorpje? :fiew: :)

aangepast door Rob
Link naar reactie

goed initiatief, begin ook enthousiast te worden. Als er nog een plekje te vergeven valt de 24e, zet mij er dan maar bij. Wil ik toch in de praktijk eens ervaren wat die 338 compressor pk's naast een M doen. Je kunt Zter (Marcel) er als gastrijder bij plaatsen.

Link naar reactie
goed initiatief, begin ook enthousiast te worden. Als er nog een plekje te vergeven valt de 24e, zet mij er dan maar bij. Wil ik toch in de praktijk eens ervaren wat die 338 compressor pk's naast een M doen. Je kunt Zter (Marcel) er als gastrijder bij plaatsen.
Tja, kun je niet omheen om zo'n bijzondere auto :fiew: al is het alleen maar de uitdaging ik heb overigens 642 pkaaz dus kom maar op :groupwave::schater:
Link naar reactie

Ja, cool. Ben ook benieuwd naar dat monster van je. Top!!! Ben ook benieuwd naar de vermogens karakteristiek. Gaat dat geleidelijk of knalt die turbo er plots in?

Link naar reactie
Ja, cool. Ben ook benieuwd naar dat monster van je. Top!!! Ben ook benieuwd naar de vermogens karakteristiek. Gaat dat geleidelijk of knalt die turbo er plots in?

het knalt erin vanaf 1250 ~/min en gaat door tot zo'n 6000 ~/min. Het allermooiste is dat je in tegenstelling tot een turbo geen gat hebt, het komt, het gaat en het blijft gaan. De topsnelheid is niet gek veel veranderd, dus daar wint de M (hoewel mijn 2.8 nu wel naar soepel naar de 240+ rijdt) , maar de acceleratie en vooral de tussenacceleratie, ik verwacht dat de M het daar af moet leggen.

Link naar reactie
het knalt erin vanaf 1250 ~/min en gaat door tot zo'n 6000 ~/min. Het allermooiste is dat je in tegenstelling tot een turbo geen gat hebt, het komt, het gaat en het blijft gaan. De topsnelheid is niet gek veel veranderd, dus daar wint de M (hoewel mijn 2.8 nu wel naar soepel naar de 240+ rijdt) , maar de acceleratie en vooral de tussenacceleratie, ik verwacht dat de M het daar af moet leggen.

Ja en de acceleratie is gewoon het leukst van alle Z-tjes. Dat geeft de kick. Kijk er naar uit om 'm in het echt te zien rijden.

Link naar reactie

eerste post bijgewerkt... de rit zit VOL! :m:

Voor 24 februari zijn de volgende aanmeldingen genoteerd:

• Z3MRoadster (rijdt tegen die tijd in een Boxter :m: ) :schater:
  • MdV (3.0 is wél snel ;) )
  • ColZ3Mroadster (de rooie of de zwarte?)
  • Rob (een van de founding fathers van dit spektakel)
  • Edwin/Nadia (dynamic duo/ snel stel)
  • Z3MRunner (chip erin & begrenzer eraf, rijdt ons allemaal zoek)
  • Roodkapje (welke Z wordt het deze keer?)
  • Carel (de enige Z4, of toch niet?)
  • DavidsZ3 (tja je hebt nog 2,5 mnd om een BMW te regelen ;) )
  • Memento (kan niet wachten tot het weer zover is)
  • (S)toploss (tegen die tijd Z4 :m: ?)
  • Maik (leg die studieboeken toch weg ;) )
  • Wheelz (tuurlijk nog een zwarte QP)
  • Zzazkia (gewoon gezellig ;) )
  • CfQP (334 PK Compressor Power)

Mod info; aanmeldingen naar post 1 gekopieerd !

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Nog maar weer eens even onder de aandacht brengen aangezien we nog maar zo'n 2wkn verwijderd zijn van het "knallen" ;)

onder de aandacht brengen dat de rit vol zit? interessant :D

of misschien word je geheugen slecht van al dat knallen :schater:

Link naar reactie
onder de aandacht brengen dat de rit vol zit? interessant :D

of misschien word je geheugen slecht van al dat knallen :schater:

Volgens mij zit ie nog niet geheel vol hoor...of wel ;)

Wou jij soms graag een spelletje memory met mij spelen :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.