Ga naar inhoud

vocht/condens in kofferbak

Ruud&Petra

Aanbevolen berichten

ik heb sinds het weer steeds natter wordt, vocht-condens in de kofferbak van mijn Z3. Voor zover ik kan zien is er geen lek of zo. Het lijkt wel of er condens vorming is in de kofferbak nu het weer kouder en vochtiger is. Aan de binnenkant van de koffer hangen steeds condens druppels.

Is er iets mis met de ventilatie?

Heeft iemand een tip of gelijke ervaring?

Alvast bedankt

groeten

Ruud

Link naar reactie

Als het alleen de binnenkant van de kofferdeksel is, dan is inderdaad het derde remlicht het meest logisch.

Komt zeer veel voor.

Heb zelfs na het plaatsen van een compleet nieuw licht nog last gehad. Heb toen met speciale glaskit de de boel rondom afgesloten en nooit meer last gehad.

P.s.: dealer zegt dus: hele achterlicht vervangen en dat helpt dus niet altijd. Kit helpt altijd en is veel goekoper.

In mijn huidige Roadster had ik steeds vocht op de bodem van de bagageruimte.

Bleek te liggen aan het randje rond het plastic achterraam (Dat gedeelte wat over de rits zit).

Gekeken welk gedeelte los zat en het met kit weer vastgezet en geen problemen meer gehad.

• Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in