Ga naar inhoud

Kent iemand dit: zomoto.nl

andriol

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

kende 'm niet maar volgens deze site heeft mijn :thumbup: -roadster uit 2001 een heel vreemd soort metamorfose doorgemaakt

Mijn auto: 19-XJ-VT BMW Z4 roadster 2.5 aut Kleur Zwart | Brandstof Benzine | Bouwjaar jun 2007 | BPM € 18.366 Is dit niet uw auto? Selecteer een ander type

Waarde Nieuwprijs v.a. € 47.952 Zomotex® Onbekend Het is voor deze auto niet mogelijk een zomotex te berekenen omdat deze occasion jonger is dan 1 jaar

Link naar reactie
kende 'm niet maar volgens deze site heeft mijn :thumbup: -roadster uit 2001 een heel vreemd soort metamorfose doorgemaakt

Zo te zien werkt het niet voor ingevoerde auto's. Enkel voor orrigineel NL auto's.

Voor de vorige Z werkt het namelijk wel.

De nieuwe z3 is in augustus dit jaar ingevoerd en word vermeld als bmw z4 2.0 bwjr augustus 2007.

Link naar reactie

Mijn Z4 heeft ineens een 6 versnellingsbak, interessant. Men gaat uit van een 2,5I, is een 2.5 SI, is een beetje duurder. Tevens wordt er naar een kale versie gekeken. Na invulling correct type komt prijs overeen met aanschafprijs 4,5 maand eerder. Dus heb geen afschrijving :thumbup:

Link naar reactie

heb er nog een paar geprobeerd:

mijn vorige Z3 2.8 Automaat is een 118 Automaat geworden :rolleyes:

mijn vorige leaseauto Avensis Linea Luna is een Executive geworden

mijn huidige leaseauto 118d is blijkbaar vanmorgen in de garage omgebouwd naar een automaat

ik kap ermee, dit is bagger

Link naar reactie

Mijn Voyager is afgelopen nacht gegroeit tot een Grand Voyager, en heeft daarbij nog een gehele metamorfose ondergaan naar de executive line B) Hij is 35 k waard dat is nog eens economisch afschrijven in 2 jaar tijd maar 25 k :rolleyes: Wat een bagger site je hebt er geen fuck aan ;)

Link naar reactie

Mijn ZZZ is in 1 jaar tijd 4,5 k meer waard geworden, prima investering. Zal wel komen omdat hij rekent met het jaar dat de auto geimporteerd is.

Mijn leaseauto is een C5 maar volgens de site is het een C4. De afschrijving is 0, en het onderhoud goed. Hij heeft nog geen 10k gelopen, is nog geen half jaar oud.

Klopt weinig van!

Link naar reactie

Mijn Z3 is origineel Nederlands kenteken. Alle gegevens kloppen, is gewoon een groene Z3 Coupe uit 1999. ze hebben me wel opeens een automaat erbij gegeven...

Standaard gaat ie uit van 160.000km en onderhoud op "goed". Als ik dat naar "uitstekend" zet en de km stand op de werkelijke 115.000km komt ie opeens met 14.850. Goed investering zo'n wagen :unsure:

Alleen het overzicht van de kosten per maand vind ik nogal schokkend. Alleen de brandstof zou ongeveer kloppen als ik daadwerkelijk 20.000km zou rijden per jaar.

Onderhoud: 325 euro per maand (da's 3900 euro per jaar!) en da's nog exclusief banden

Banden alleen zijn namelijk 60 euro per maand...ze gaan er vanuit dat ik Tiff dagelijks nadoe.

Ze weten 'm dan wel verzekerd te krijgen voor 20 euro per maand (is vast alleen WA).

Beetje bokkiewokkie die site :blink:

De Passat even ingevoerd en die heeft zomaar 4 wiel-aandrijving kado gekregen! Maar als ik alles goed instel zodat het klopt is ie zomaar 24.475 euro waard! Met deze site schrijf ik gewoon niet af op auto's!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in