Ga naar inhoud

BMW 325 inlaat-stuk op Z3 2.8

Gast Z3-Widebody

Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody

Goedemorgen, ik ben nieuw op de dit forum!

Ik heb sinds ruim een maand een Z3 2.8i uit 1998 :D , nu is mij verteld dat als ik een inlaat-stuk van een bmw 325 op mijn Z3 plaats ik circa 30pk meer heb.

Is dit waar, en zo ja.. kan iemand mij iets van informatie geven..

Foto's zal ik binnenkort plaatsen, alvast bedankt voor de reacties!!

Gr. :kisstogether:

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dat je hier nieuw bent (en misschien nog weinig ervaring met forums?) is duidelijk: je plaats een en hetzelfde bericht 3x. Hartelijk welkom, maar 3x hetzelfde is toch echt te veel van het goede.

In de Members Gallery, in iemand anders' topic (!) kondig je dan ook aan dat je nieuw bent. Je post daar heb ik verwijderd. Open in de MG een eigen topic en vertel daar over jezelf, eventueel met foto's van je ZZZ, niet in het topic van iemand anders.

Link naar reactie

Ja, dat is mogelijk mits je een 2.8 single vanos hebt.

Bij een dubbel vanos schijnt het geen 'plug and play' te zijn zover ik het begrepen heb.

Het levert idd. een pk of 20/30 extra op naar het schijnt; een aantal forummembers zijn je hierin al voor geweest en kunnen je dus alles hierover vertellen.

Er is hier trouwens al het nodige over gezegd, gebruik de zoekfunctie maar en gij zult vinden.

Enne; welkom!

Link naar reactie
Even kijken naar je gasklephuis, bij enkel vanos kijk je er zo tegenaan. dubbel vanos zit het gasklephuis onder het inlaatspruitstuk.

OF, kijk gewoon in DIT geweldige topic die ik speciaal voor het onderwerp "Vanos" heb gemaakt..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in