Ga naar inhoud

Essen Motorshow 2007

navigator

Aanbevolen berichten

Vandaag een dagje naar de Essen Motorshow geweest

Hier wat indrukken :

motorshowessen07008ya0.jpg

DE trend van 2007 : matte carrosseriekleuren. Heeft wel iets, vind ik

(Porsche Tech Art)

motorshowessen07017bislm1.jpg

Ook een Carrera GT ontsnapt niet aan deze rage

motorshowessen07022bisoa8.jpg

Breyton Z4 QP, ben er niet echt kapot van, vind het een beetje te simpel.

motorshowessen07073bisig2.jpg

Deze vind ik wel knap , 3.0 CSL

motorshowessen07085biswg3.jpg

We waren er van de week over bezig, een turbo van Mosselman. Hier op een M3

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag een dagje naar de Essen Motorshow geweest

mooie platen Frank! de matte carrosseriekleuren hebben IMHO toch best wel iets. Vond het laatst op de zwarte QP (pics geplaatst door Sledge) al waanzinnig stoer, maar wat hier staat is helemaal goed... die Porsche Tech Art :newblush: .... :thumbup:

Link naar reactie

Deel 2 : nog wat leuke dingen uit Essen

motorshowessen07006bisfi8.jpg

Nog een trend : Veel R8's gezien, in alle kleuren en uitvoeringen. En op de achtergrond nog een matte Q7

motorshowessen07050bismb5.jpg

Mijn jongste zoon is gek van dit soort wagens : Dodge Charger met 540 pk. Hij weet ook niet wat een liter benzine kost :thumbup:

motorshowessen07097bisqo1.jpg

Deze vind ik echt knap : M3 Evo met een volledig Carbon dashboard

motorshowessen07065bisqf3.jpg

Hier heb ik goede herinneringen aan : eind jaren zeventig, circuit Zolder. 620 pk voor 960 kg. Indrukwekkend...

motorshowessen07124biszv5.jpg

Deze Porsche stond op de stand van Akebono Brakes. Willen zich lanceren op europese markt. Voor de 2.8 ZZZ hebben ze Ceramic Brake Pads...

motorshowessen07138bisfa6.jpg

Deze genoot natuurlijk mijn aandacht : Schubert Motors Z4M Qp, dit jaar 5e tijdens de 24hr van de Nurburgring.

motorshowessen07114bismf4.jpg

Dit gebeurde ons ook meermaals :wil je een foto nemen van een "leuke" auto, blijft die griet ervoor staan. We hadden nochtans beleefd gevraagd om even opzij te gaan... :thumbup:

Is trouwens eentje voor Ivo, onze Alfa fan. (Sorry Ivo, ze wou echt niet weg)

Link naar reactie
Mooie pic's Frank ! :thumbup:

Zal wel weer een vermoeiend (schuivel, schuivel, druk, druk !) :thumbup: dagje zijn geweest ! :thumbup:

Nee hoor, viel best mee. Vertrokken om 6u30. Ginds aangekomen om 8u30. 9u binnen en meteen doorgewandeld tot laatste hal, dan rustig teruggekeerd. Zo ben je alvast een tijdje zonder veel volk rondom je en kan je wat foto's nemen. Rond 14u hadden we alles gezien wat we wilden, dus terug richting Hasselt (zonder file). Onderweg nog iets eten en een lekkere koffie.

En vandaag de meegenomen info doorspitten, hoort ook bij de traditie :nono:

Link naar reactie

Ginds aangekomen om 8u30. 9u binnen en meteen doorgewandeld tot laatste hal, dan rustig teruggekeerd

Slimme truuk. Wilde vandaag ook even langs gaan maar het werd zo slecht weer. Toch maar afgezien. Wel jammer als ik deze pics weer zie.

Link naar reactie
Nee hoor, viel best mee. Vertrokken om 6u30. Ginds aangekomen om 8u30. 9u binnen en meteen doorgewandeld tot laatste hal, dan rustig teruggekeerd. Zo ben je alvast een tijdje zonder veel volk rondom je en kan je wat foto's nemen. Rond 14u hadden we alles gezien wat we wilden, dus terug richting Hasselt (zonder file). Onderweg nog iets eten en een lekkere koffie.

En vandaag de meegenomen info doorspitten, hoort ook bij de traditie :kisstogether:

Ik was er ook tegen die tijd. Maar heb je niet zien lopen. Ben exact hetzelfde te werk gegaan. Eerst naar de achterste hal gelopen, voor mij hal 3 en dan terug naar voren.

Ik heb veel moois gezien, maar vond wel dat er erg veel hallen met plastic waren. Beetje hoog GTI en GSI gehaalte naar mijn idee. Wel nog even een domstrebe van Wiechers op de kop kunnen tikken met een mooie korting. Niet voor mezelf maar voor mijn vader.

Link naar reactie

Had hetzelfde gevoel. Ga al naar Essen van in de jaren tachtig en het "sjonnie" tunergehalte strekt zich nu uit over 3 hallen.

Onvoorstelbaar wat men daar ziet meezeulen aan spoilers, uitlaten, bassboxen, ed.

Heb zelf mijn oudste zoon "in bedwang" moeten houden, hij wou zijn pas verworven Corsa C voorzien van zo'n goedkope knaluitlaat. (en velgen, en verlaagde vering, en, en,...)

Als zuinige Belgen zijn we vertrokken met niks... :kisstogether:

Of toch, ik heb nog een origineel model (in BMW verpakking op schaal 1/43) van de Z3 Qp 2.8 op de kop kunnen tikken. Die dingen worden zeldzaam, net zoals de echte :D

Link naar reactie
Is trouwens eentje voor Ivo, onze Alfa fan. (Sorry Ivo, ze wou echt niet weg)

Bedankt, ik waardeer het zeer, jummie (en de auto ook :party: )

Rimco & ik gaan donderdag, naar goede traditie. Is ook wel alweer de 10e keer ofzo :kisstogether:

Zelf vind ik het shoppen na het kwijlen wél leuk. Ik kom altijd wel thuis met een goedkoop radiootje of wat speakers voor een kennis ofzo, super.

Aangezien er voor de nieuwe liefde een Seat Altea is aangeschaft, kom ik vast terug met wat Osram Diadem lampjes enzo :D

Motorshow Essen is zoals de AutoRAI zou moeten zijn ;)

Link naar reactie
Bedankt, ik waardeer het zeer, jummie (en de auto ook ;) )

Rimco & ik gaan donderdag, naar goede traditie. Is ook wel alweer de 10e keer ofzo :kisstogether:

Zelf vind ik het shoppen na het kwijlen wél leuk. Ik kom altijd wel thuis met een goedkoop radiootje of wat speakers voor een kennis ofzo, super.

Aangezien er voor de nieuwe liefde een Seat Altea is aangeschaft, kom ik vast terug met wat Osram Diadem lampjes enzo :D

Motorshow Essen is zoals de AutoRAI zou moeten zijn ;)

Aha, dan gaan we hier aan 't einde van de week nog wat foto's vinden ?

Veel plezier daar, jullie beiden :party:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in