Ga naar inhoud

2.8 met chromeline ++ pakket


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast france bleue

Krijg je dan op zijn minst wel een aantal PKtjes erbij (zou ik mijn 2.8 over de magische 200pk grens kunnen krijgen hiermee?) :thumbup:

Om over die "magische grens" te komen is aanzienlijk minder nodig.

2005297831702185554_rs.jpg

2003099150103836553_rs.jpg

Link naar reactie

mag aan de hand van die twee foto's raden, wat ik dan nodig heb voor die (minimaal) 7 pk extra?? leuk:

- de domstrebe....nee

- dak van mijn coupe zagen....nee

- witte knipperlichten rondom monteren...nee

Dan zal het wel aan dat luchtfilter + gele verbindinsstukje liggen...vertel vertel.. :thumbup:

aangepast door Huub
Link naar reactie
Gast france bleue

Tuning,tuning,....tuning is hier het sleutelwoord. Het duitse tuningsbedrijf wat deze Z onderhanden nam, heeft er volgens de vorige (eerste) eigenaar minstens 25 pk bijgekregen (volgens Krista zelfs meer).

aangepast door Huub
Link naar reactie

De discussie in het topic hierboven ging erover dat een Eisenmann zo kostbaar was. En dat ik me afvroeg of je met een Eisenmann dan toch voor die centen minimaal de 200pk barriere zou doorbreken. Je qoute hieronder...

Om over die "magische grens" te komen is aanzienlijk minder nodig.

...stelt dat je met aanzienlijk minder (kosten/tijd/moeite?) over die magische grens heen komt. Maar "tuning, tuning....tuning" door een tuningsbedrijf klinkt wel erg kostbaar...

aangepast door Huub
Link naar reactie

zo zeg harder dan 260km/u met een 2.8 :thumbup: ... eerst zien, dan geloven. Tellerwerk zegt niet veel (teller in een 2.8 gaat niet eens tot 260?), het gaat om echte km´s? Als meer dan 200pk zo mega belangrijk is, had je IMHO bij aanschaf beter even kunnen doorsparen voor een 3.0 of een :thumbup:

aangepast door Huub
Link naar reactie
Gast france bleue

Op onze vorige 2.8 was ook een eisenmann gemonteerd maar het verschil is nooit overtuigend genoeg geweest om er weer een te monteren. Dus zo gesteld heb je absoluut gelijk dat eisenmann nogal kostbaar is. Ik verkeerde alleen in de veronderstelling dat je misschien twijfels had over de mogelijkheid echt meer pk ,s uit de 2.8 te halen. :thumbup:

aangepast door Huub
Link naar reactie

Ik twijfel er niet aan dat het mogelijk is een 2.8 boven de 200pk te brengen, Frank's (cfQP's) geladen 2.8 is daar het beste voorbeeld van. :thumbup:

En ja Martijn, de tellerplaat in mijn 2.8 gaat volgens mij maar tot 240kmu. Je 3.0 heeft het voordeel dat ie net als een :thumbup: afgeregeld is op 250. (tellerplaat tot 260?)

aangepast door Huub
Link naar reactie
Gast france bleue
zo zeg harder dan 260km/u met een 2.8 :thumbup: ... eerst zien, dan geloven. Tellerwerk zegt niet veel (teller in een 2.8 gaat niet eens tot 260?), het gaat om echte km´s? Als meer dan 200pk zo mega belangrijk is, had je IMHO bij aanschaf beter even kunnen doorsparen voor een 3.0 of een :thumbup:

Mijn teller gaat tot 290, zelf rijd ik nooit harder dan 250 km/h. Wat betreft doorsparen voor een 3.0 of :wave: zelfs een :) gaat niet zoveel harder en ben zelf zeer tevreden met m,n Z. Al had ie maar 20pk. :)

Link naar reactie
Mijn teller gaat tot 290, zelf rijd ik nooit harder dan 250 km/h. Wat betreft doorsparen voor een 3.0 of :thumbup: zelfs een :wave: gaat niet zoveel harder en ben zelf zeer tevreden met m,n Z. Al had ie maar 20pk. :)

Mijn vrouw had lang geleden een E-Kadett "sport" 1.4i. Dat "sport" bestond uit een toerenteller, rode randjes op de stoelen en een teller die tot 260 ging (niks mis met ambitie, toch?).

Zij had toen ook kunnen zeggen "mijn teller gaat tot 260, zelf rijd ik nooit harder dan 250". (de top van 150kmu is immers niet harder dan 250kmu). :thumbup:

Link naar reactie
Gast france bleue
Mijn vrouw had lang geleden een E-Kadett "sport" 1.4i. Dat "sport" bestond uit een toerenteller, rode randjes op de stoelen en een teller die tot 260 ging (niks mis met ambitie, toch?).

Zij had toen ook kunnen zeggen "mijn teller gaat tot 260, zelf rijd ik nooit harder dan 250". (de top van 150kmu is immers niet harder dan 250kmu). :thumbup:

Het verschil zit in het feit dat ik niets hoef te bewijzen. :thumbup:

2005440698002958249_rs.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.