Ga naar inhoud

kofferbak z3


dannyz3

Aanbevolen berichten

hallo iedereen

ik heb een zZz roadster uit 98 en vroeg me af of de kofferbakklep van een 2.8 hezelfde is als een kofferbakklep van een M

kan iemand mij hierbij helpen want ik zoek de bekleding aan de binnenkant van de kofferbakklep

deze is alleen nog maar beschikbaar voor het gefacelifte model en de m serie.

bij deze link onder aan de pagina is een voorbeeld te vinden.

http://www.martin-z3.de/html/tune-ups.html

verder vroeg ik me ook nog af hoevaak per jaar er een bijeenkomst is, of en meeting.

kan je deze anders ook zelf organiseren of is dat besteed aan andere forumleden ?

groeten danny

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Neem aan dat het je om dit plaatje gaat:

deckel.jpg

Ja, er is verschil in de kofferbakdeksel tussen de M en de rest. Kijk maar waar en hoe de nummerplaat zit, dan zie je 't verschil direct al. Of het stuk waar het jou om gaat, de bovenzijde, daar waar de bekleding zit verschilt: geen idee.

122370702.jpg

45us1.jpg

dscn2481web4zx.jpg

aangepast door Rob
Link naar reactie
Neem aan dat het je om dit plaatje gaat:

deckel.jpg

Ja, er is verschil in de kofferbakdeksel tussen de M en de rest. Kijk maar waar en hoe de nummerplaat zit, dan zie je 't verschil direct al. Of het stuk waar het jou om gaat, de bovenzijde, daar waar de bekleding zit verschilt: geen idee.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ja dat plaatje bedoelde ik.

de buitenkant weet ik dat het nogal verschild. nog duidelijker te zien op de foto's inderdaad.

het nieuwe model is van binnen en van buiten anders. dus de facelift modellen bedoel ik dan.

Link naar reactie
Gaat niet passen inderdaad, BMW heeft zelf ooit een opbergsysteem geleverd, je kunt bij de dealer eens navragen of dit nog altijd te krijgen is:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=51&fg=95

Maar het lijkt me niet echt moeilijk om zelf iets te maken.

hoi sledgehammer

dank je voor de reactie. volgens mij heb ik een nieuwere realoem want vele dingen staan er bij mij niet meer bij. het is inderdaad ook niet meer te bestellen.

hoe zou je zoiets kunnen maken dan ? ik heb geen drukpers waar ik het mee kan maken. anders krijg je zon hangende bedoeling in het midden.

heb je een idee hoe je het zou kunnen maken ?

groet danny

Link naar reactie
Er zal op de sloop toch ook wel iets te vinden zijn????

ik bel hier iedere week de sloop of er een Z3 binnen gekomen is. heb er laatst m spiegels gekocht !

maar dat is al enige tijd geleden en tot op heden geen zZz meer binnen gekomen.

ik woon zelf in brabant dus hier kijk ik ook een beetje rond op de slopen is het in andere provincies drukkker op de slopen wat betreft de zZz ?

zo ja wat is dan een goede sloop om eens een keer langs te gaan ?

groeten danny

Link naar reactie
En nu begin ik te twijfelen....

Binnenbekleding in de kofferbakklep is toch niet standaard? In de huidige en de vorige Z had ik het in ieder geval niet...

zover ik van de dealer te horen heb gekregen is het in sommige modellen standaard...

maar als ik het het zo zie heeft haast niemand het.....

en is haast niet meer aan te komen op geen enkele site meer...

Link naar reactie

Is dit toevallig mijn kofferbak :schater:

Neem aan dat het je om dit plaatje gaat:

deckel.jpg

Ja, er is verschil in de kofferbakdeksel tussen de M en de rest. Kijk maar waar en hoe de nummerplaat zit, dan zie je 't verschil direct al. Of het stuk waar het jou om gaat, de bovenzijde, daar waar de bekleding zit verschilt: geen idee.

122370702.jpg

Link naar reactie
Nou nou: Aan de andere kant van de plas nog wel?

Ben wel benieuwd hoe het er in het echt uit ziet. Dus als je er voor gaat, laat je het dan even weten?

ook aan de andere kant is het alleen beschikbaar voor de facelift modellen.

of kijk ik er zo gruwelijk over heen dat het ook voor een 98er is ????

en dat heeft toch wel iets leuks die hardtop met dat extra raampje erin.........

Link naar reactie
ook aan de andere kant is het alleen beschikbaar voor de facelift modellen.

of kijk ik er zo gruwelijk over heen dat het ook voor een 98er is ????

Darn. Je hebt helemaal gelijk.... daar heb ik overheen gelezen (al die leuke dingen leidden me af).

Is dat verschil aan de binnenkant van het kofferdeksel dan echt zo groot?

En dat raampje ja... heel apart.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Noe meende ik dat je op zoek was naar zo'n kofferbakklepbekleding waar extra opbergvakjes in zitten, maar nu ik deze thread opnieuw lees geloof ik dat je eigenlijk opzoek bent naar de originele bekleding.

Heb je wat aan dit? Tweede item, nr AB03485B. Het plaatje vind ik niet zo duidelijk, maar er staat bij voor type's van '95 tot 3/99. Niet goedkoop overigens.

Link naar reactie
Gast france bleue

hallo iedereen

ik heb een zZz roadster uit 98 en vroeg me af of de kofferbakklep van een 2.8 hezelfde is als een kofferbakklep van een M

kan iemand mij hierbij helpen want ik zoek de bekleding aan de binnenkant van de kofferbakklep

deze is alleen nog maar beschikbaar voor het gefacelifte model en de m serie.

Wanneer je nog geen bekleding hebt gevonden,Ruud heeft misschien nog wel een auto staan.

groetjes Fred.

Link naar reactie

hallo iedereen

ik heb een zZz roadster uit 98 en vroeg me af of de kofferbakklep van een 2.8 hezelfde is als een kofferbakklep van een M

kan iemand mij hierbij helpen want ik zoek de bekleding aan de binnenkant van de kofferbakklep

deze is alleen nog maar beschikbaar voor het gefacelifte model en de m serie.

Wanneer je nog geen bekleding hebt gevonden,Ruud heeft misschien nog wel een auto staan.

groetjes Fred.

hallo

dank je voor de reacties alsnog....

ik heb bij cabriocare de kofferbakbekleding gekocht ziet er echt gaaf uit.

nou nog wachten op het warme weer zodat ik het kan monteren vanwege de dubbelzijdige tape.

groetjes

dannyz3

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.