Ga naar inhoud

Nieuwe sleutel probleem ?

Z'tje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Misschien is deze vraag al een keer eerder gesteld maar zoek me al een tijdje suf en heb het nog niet kunnen vinden, afijn ik heb dus de eerste sleutel van de z3 ( de meest lompe) met dat lampje erin en een aparte 2 kops afstandbediening ( rood en witte knop ) van een achteraf ingebouwde alarm installatie die ik er wel van verdenk origineel te zijn. nou zijn beide onderdelen nogal aan slijtage onderhevig geweest en zou deze dus graag vervangen. Tot zover geen probleem echter ik wil natuurlijk het lieft die twee vervangen door de BMW diamand vormige sleutel weet iemand of dit kan en zoja hoe ???

PS: ter verduidelijking een foto.

dsc00306bu5.jpg

er hoort nog een sticker over de afstandbediening met BMW erop maar die is er dus al af :S

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

ehm nee de z staat niet te koop, ben dr ook nogal aan gehecht alhoewel een 2.8 ook wel begint te lonken :rolleyes: maarja bij prijzig moet ik dan denken aan een paar honderd euro ? en als ik een niet originele sleutel gebruik ? ( lookalike ? of de aanstuurunit van het alarm verander, als dit uberhaupt kan ).

Edit: zou overigens denk ik wel de eerste zijn die een Z verkoopt vanwege de sleutel :lol:

Link naar reactie

Heb gister overigens nog wel een optie gevonden, alleen dan moet mijn alarm mechanisch geactiveerd worden door het inschakelen van de CV, maar hoe kom ik er in hemels naam achter of dit zo is ?

Ps. Ik heb overigens nergens een ontvanger van de AB kunnen vinden ook niet in de spiegel, kan die dan nog wel origineel of niet ?

Link naar reactie
Heb gister overigens nog wel een optie gevonden, alleen dan moet mijn alarm mechanisch geactiveerd worden door het inschakelen van de CV, maar hoe kom ik er in hemels naam achter of dit zo is ?

Ps. Ik heb overigens nergens een ontvanger van de AB kunnen vinden ook niet in de spiegel, kan die dan nog wel origineel of niet ?

Bij de afstandbediening die je hebt zit een appart alarmmoduul ingebouwd waar de zend/ontvanger inzit. deze wordt meestal achter het dashboardkastje gebouwd. dit kasje wordt doorverbonden naar je Cv. moduul.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in