Ga naar inhoud

Animo QP Meeting

Davids Z3

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

In principe willen we (Mdv en ik) 8 Maart 2008 gaan aanhouden als definitieve datum. Het leek ons een leuk idee om dan aan het einde van deze dag een restaurant te reserveren waar we al dan niet tezamen met de dames van de Meidenrit een hapje zouden kunnen gaan eten als zij dit ook leuk vinden natuurlijk :nono: .

Dames jullie mening in dezen wordt natuurlijk zeer gewaardeerd !

Goh, originele datum hebben jullie verzonnen :unsure: Ga lekker voorstellen om gezamelijk te eten, waarom denk je dat ik die datum noem, om voor 1 dag verlost te zijn stel malloten :P...oeps kijkt iemand over mijn schouder mee, leuk idee mannen s,avonds gezellig eten met de vrouwen :lol: aangepast door z3mroadster
Link naar reactie
............... al dan niet tezamen met de dames van de Meidenrit ................

Dat wordt een avondje Cats and Dogs !!! :nono:

8fl1bb7.jpg

:schater:

Link naar reactie
Goh, originele datum hebben jullie verzonnen :lol: Ga lekker voorstellen om gezamelijk te eten, waarom denk je dat ik die datum noem, om voor 1 dag verlost te zijn stel malloten :angry:...oeps kijkt iemand over mijn schouder mee, leuk idee mannen s,avonds gezellig eten met de vrouwen :nono:

het is wel duidelijk dat je midden in een identiteitscrisis zit.. :unsure: en nog niet helemaal door hoe je met het overschot aan :m: power op de oprijlaan moet omgaan. Tja... waar hoor jij nou nog bij? :schater:

PS reden dat we voorstelden om QP meeting op 8 maart te houden, komt voort uit de simpele constatering dat geen van de deelnemers aan de Meidenrit op 8 maart in een QP rijdt en geen van de QP rijders een vrouw is (twijfelaars en toekomstige operaties daargelaten :blink: ). Evenementen zitten elkaar dus niet in de weg. Daarentegen zullen zowel QP rijders als een aantal 'meiden' mee willen doen aan de Vervolg Slipcursus. Gaat het inlevingsvermogen wellicht te boven, maar toch: er was over nagedacht. :P

Link naar reactie
PS reden dat we voorstelden om QP meeting op 8 maart te houden, komt voort uit de simpele constatering dat geen van de deelnemers aan de Meidenrit op 8 maart in een QP rijdt en geen van de QP rijders een vrouw is (twijfelaars en toekomstige operaties daargelaten :blink: ). Evenementen zitten elkaar dus niet in de weg. Daarentegen zullen zowel QP rijders als een aantal 'meiden' mee willen doen aan de Vervolg Slipcursus. Gaat het inlevingsvermogen wellicht te boven, maar toch: er was over nagedacht. :unsure:
Ik stel 8 maart voor heb ik toch niets te doen :nono:

Wie kwam hier met het idee :P:schater: verder bemoei ik mij nergens mee. Maar inderdaad wat Navigator aangeeft ergens mooi centraal :lol:

Link naar reactie
In principe willen we (Mdv en ik) 8 Maart 2008 gaan aanhouden als definitieve datum. Het leek ons een leuk idee om dan aan het einde van deze dag een restaurant te reserveren waar we al dan niet tezamen met de dames van de Meidenrit een hapje zouden kunnen gaan eten als zij dit ook leuk vinden natuurlijk :rant: .

:fiew: idee wat mij betreft. En aangezien niet alle MEIDEN frequent op het forum aanwezig zijn het verzoek aan de heren de boodschap door te geven, dat er dus een poll is gestart in onderstaande topic:

MEIDENRIT DATUM BEKENT

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in