Ga naar inhoud

Animo QP Meeting

Davids Z3

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Met het oog op de komende wintermaanden en 9 December (knallen in Duitsland) is het waarschijnlijk een goed plan om de QP meeting ergens begin 2008 te gaan organiseren !

Desalniettemin zal het aan animo niet ontbreken.....houdt dit draadje dus goed in de gaten voor verdere updates :wave:

Link naar reactie
Stel wel voor om die iets meer naar 't Zuiden toe te doen, dan kunnen wij er ook aan deelnemen.

Gisteren maar weer eens ervaren dat jullie Snelwegen eigelijk STAwegen zijn...

De plaats is nog nader te bepalen dus we zullen proberen zoveel mogelijk rekening te houden met alle wensen...maar je kan natuurlijk niet iedereen tevreden stemmen.

De Lage Vuursche was vorige keer geen onaardige locatie...

Link naar reactie
Met het oog op de meidenrit (8Mrt) zou dit nog niet eens zo een verkeerde datum zijn <_<

Aangezien alle ECHTE mannen toch een QP rijden en vrouwen in een roadster... of niet dan... :) ... ik zeg het maar vast want die opmerking komt anders toch wel... <_< ;)

Zou jammer zijn, want ik was er graag (wederom) bij geweest... als ik namelijk zo'n hele verzameling QP's zie ben ik altijd weer extra blij met mijn roadster :schater: .

Link naar reactie

volgens mij schrijf jij "ECHTE mannen rijden een QP". Dat is toch wat anders dan; alleen mannen rijden een QP.

Daarnaast heb ik je naam verzonnen, dus heb ik het copyright en kan ermee doen wat ik wil. :) (Over copyright gesproken, ik moet ook eens afdrachten gaan vragen voor het gebruik van "robknop" © The Shrike)

Nog steeds niet boos worden hoor. Dit is allemaal geschreven in een positieve zin. <_<<_<

p.s. ff correctie voordat ik thuis problemen krijg: mijn vrouw reed altijd graag in de QP en was vanaf dag 1 ook positief over het design.

Link naar reactie

In principe willen we (Mdv en ik) 8 Maart 2008 gaan aanhouden als definitieve datum. Het leek ons een leuk idee om dan aan het einde van deze dag een restaurant te reserveren waar we al dan niet tezamen met de dames van de Meidenrit een hapje zouden kunnen gaan eten als zij dit ook leuk vinden natuurlijk :kisstogether: .

Dames jullie mening in dezen wordt natuurlijk zeer gewaardeerd !

Link naar reactie
In principe willen we (Mdv en ik) 8 Maart 2008 gaan aanhouden als definitieve datum. Het leek ons een leuk idee om dan aan het einde van deze dag een restaurant te reserveren waar we al dan niet tezamen met de dames van de Meidenrit een hapje zouden kunnen gaan eten als zij dit ook leuk vinden natuurlijk :kisstogether: .

Dames jullie mening in dezen wordt natuurlijk zeer gewaardeerd !

Het lijkt me geweldig gezellig!!

Vooral mooi dat Nicole dan met de Roadster kan toeren, terwijl Roger met de Coupe kan patsen. :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in