Ga naar inhoud

Datum bekend 9 december KNALLEN

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zo te zien wordt het wel wisselvallig. Dan maar tussen de buien door knallen

Im Norden:

Heute erwärmt sich die Luft im Norden auf 7 bis 10 Grad und kühlt in der folgenden Nacht auf 2 Grad ab. Dazu wechseln sich etwas Sonne, viele Wolken sowie Regenschauer ab, und der Wind weht mäßig bis frisch aus südwestlichen Richtungen. Am Montag bringen dichte Wolken teilweise Regenschauer. Die Höchsttemperaturen betragen zumeist 6 Grad, die Tiefstwerte der kommenden Nacht 4 bis 2 Grad.

Im Westen:

Heute erwärmt sich die Luft im Westen auf 8 bis 10 Grad und kühlt in der folgenden Nacht auf 6 bis 4 Grad ab. Dazu wechseln sich viele Wolken, etwas Sonne und örtliche Schauer oder Gewitter ab, und der Wind weht mäßig aus südwestlichen Richtungen. Am Montag herrscht bei größtenteils stark bewölktem Himmel unbeständiges Schauerwetter. Dabei werden während des Tages 7 Grad erreicht, nachts kühlt es dann bis auf 5 Grad ab.

en als ik de buienradar bekijk trekt alles naar het noordoosten weg en regent het er nu dus maar ziet het er na die buien best aardig uit.

naamloosdu7.jpg

Link naar reactie
... Martijn jouw afdankertjes zijn lekker :newblush: :sleepy:

:nono: heel klein beetje auw deed het wel om die dikke rooie kont incl 4 rokende :sleepy: pijpen op de rondweg Houten te zien langsknallen gisteravond... :sleepy:

PS slapen die stoelen enigszins comfortabel? ;)

Link naar reactie

Het was weer een mooie dag en de weergoden waren ons gunstig gezind.

Op de heen weg nog teveel natte plekken maar op de terugweg was ruimschoots de tijd en de ruimte om de topsnelheden is eens goed op te meten. En oei, die M-tjes gaan toch wel hard, wat kan die Loek flink ploegen met z'n Z, wat gaat een Z4 ook hard en wat blijft zo'n 3.0 QP irritant hard voor je M rijden.

Daar zullen nog wel foto's en filmpjes van volgen maar Edwin spande de kroon en heeft de lokale Porsche held toch het gevoel mee kunnen geven van: :"was ik vandaag maar niet opgestaan dan had ik mijn ego nog".

Dit tot groot vermaak van een aantal forum leden die hebben kunnen aanschouwen van de eerste rij.

Verder maar een Zafira tegen gekomen dus de dag kon niet stuk. :schater:

Weer veel plezier met z'n allen. Ook Malou hield van snelheid.

Roger, toch weer bedankt dat je het organiseert. Nicole bedankt voor de ontvangst. Sorry, dat we dit keer geen koffiezet apparaten, scheer apparaten, lampen of horloges hebben afgenomen maar dat komt wel goed.

Eerste pitstop:

pitstopmediumfh4.jpg

Een zafira die uit eigen beweging rechts rijdt. Ja, echt waar.

zafiramediumfr7.jpg

Carel. Hoera de eerste Z4 mee en retesnel. Let op de sticker.

carelmediumvx0.jpg

Edwin en Nadia, de Porsche killers.

edwinnadiamediumrx9.jpg

Loek, respect tussen al dat snelle spul. Toch mooi meer dan 220 km/uur

loekmediumsr4.jpg

MDV, irritant snelle 3.0

mdvmediummx0.jpg

Memento: 265 km/uur op de teller

mementomediummu8.jpg

Link naar reactie

Hij was fantastisch :newblush: Alleen een beetje jammer dat die :nono: ;) etjes een snelheidsbegrenzer hebben :sleepy:

Roger: Bedankt voor de organisatie en de duidelijke routebeschrijving die je vandaag aan ons hebt meegegeven. Niemand die de weg is kwijtgeraakt :schater:

Nicole: Bedankt voor de koffie. Je had me bijna een apparaat verkocht.

Martijn: Bij welk Shell Station spreken we volgende keer af?

Link naar reactie
Hij was fantastisch :newblush: Alleen een beetje jammer dat die :nono: ;) etjes een snelheidsbegrenzer hebben :sleepy:

Roger: Bedankt voor de organisatie en de duidelijke routebeschrijving die je vandaag aan ons hebt meegegeven. Niemand die de weg is kwijtgeraakt :schater:

Nicole: Bedankt voor de koffie. Je had me bijna een apparaat verkocht.

Martijn: Bij welk Shell Station spreken we volgende keer af?

Link naar reactie

Het was voor mij de eerste keer en ben leuk ontvangen, hele gezellige dag

gehad, wist niet wat mij te wachten stond, heb toch heerlijk kunnen trappen.

iedereen bedankt voor de gezelligheid, volgende keer ga ik graag weer mee.

Groeten,

Carel

Link naar reactie

Geld voor mij ook.. heb me goed vermaakt tussen jullie die elkaar al langer kennen :nono:

Heb een supe leuke dag gehad.. volgende keer tijd ik toch zelf :newblush:

Ben benieuwd naar de filmpjes.. zeker die met de porsche

Link naar reactie

Zoooo, net de laatsten uitgezwaaid :wave: Het was weer een top dag weer nieuwe members erbij allemaal even enthousiast 1e Z4 is een feit ;) Mensen bedankt allemaal zelf heb ik erg genoten van de QPe 270 km/p u :sleepy: enige gemis dat gebrul van de eisenmann :newblush: In overleg met anderen hebben wij besloten van deze knal meeting een 2 maandelijks terug kerend festijn te maken :nono: :sleepy:

Toch nog een minpuntje, de QPe is mij weer ontglipt vanavond. Ik zag nog net zijn achterlichten om de hoek verdwijnen :sleepy: Ruuuuuuuuud, ik ben benieuwd hoe die je bevalt en rust niet eerder dan dat ik je reactie lees ;)

PS, voor diegene die een baquette in Duitsland als broodje bestellen hij is erg groot :schater:

Link naar reactie
Ja, dit is 'm dan QP power. Het is 'm vandaag niet gelukt om iemand kwijt te raken. :schater:

z3mroadsterqpmediumcw9.jpg

:wub: Mooie auto :rolleyes:

Waar ik het meest van genoten heb is dat iedere keer na een stop iedereen als een idioot weg spuit met een smile van een kind in de snoepkamer. Ben een paar keer als eerste weg gereden om vervolgens iedereen voorbij te laten gaan. Je moet die gezichten dan zien wat een stel idioten alsof het leven ervan afhangt gaspedaal tot op de bodem prachtig gezicht :thumbup: Het wordt een verslaving...

Link naar reactie
Toch nog een minpuntje, de QPe is mij weer ontglipt vanavond. Ik zag nog net zijn achterlichten om de hoek verdwijnen :rolleyes: Ruuuuuuuuud, ik ben benieuwd hoe die je bevalt en rust niet eerder dan dat ik je reactie lees :thumbup:

het reservelampje van de tank brandde en de wijzer gaf "leeg" aan dus ik denk dat ie ergens langs de A12 zijn verjaardag staat te vieren :wub:

Link naar reactie
Ben benieuwd naar de filmpjes.. zeker die met de porsche

hier is ie dan alvast.

(sorry voor de fluit overigens maar die komt ergens uit een raamrubber denk ik :wub:

De rest van het materiaal volgt later deze week.

Het was weer een superdag trouwens.

Gezellige mensen, waaronder Carel, Loek, Malou en Memento die voor het eerst mee gingen). Droog weer een redelijk lege autobahn.

Roger en Nicole weer bedankt voor het beschikbaar stellen van Clubhuis Friesland :rolleyes:

Woonden we maar wat dichter bij de grens :thumbup: (althans hiervoor).

aangepast door Edwin
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in