Ga naar inhoud

Datum bekend 9 december KNALLEN

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zeg, jij bent toch die gast met 2 M's en 0 vrienden. :schater::schater:

Touche :rolleyes: Maar alle gekheid op een stokje. Het wordt kl..eweer dus kunnen we niet ergens midden in het land gewoon gaan zuipen? Bijvoorbeeld in Haarlem of Alkmaar (Lekker dichtbij) Of is dit meer de taal van iemand die zich overal voor aanmeldt en nooit komt :blink:

Link naar reactie
Touche :D Maar alle gekheid op een stokje. Het wordt kl..eweer dus kunnen we niet ergens midden in het land gewoon gaan zuipen? Bijvoorbeeld in Haarlem of Alkmaar (Lekker dichtbij) Of is dit meer de taal van iemand die zich overal voor aanmeldt en nooit komt :)

Kom op Z drivers wel doorzetten gewoon een monstertocht van maken,even Oostenrijk aantikken en dan weer terug weer of geen weer. :blink:

Link naar reactie
Touche :D Maar alle gekheid op een stokje. Het wordt kl..eweer dus kunnen we niet ergens midden in het land gewoon gaan zuipen? Bijvoorbeeld in Haarlem of Alkmaar (Lekker dichtbij)

dan kun jij op de fiets komen zeker?

Misschien als het echt nat wordt dat onze "koning afzegger" met de "River Queen" kan komen?

Link naar reactie
dan kun jij op de fiets komen zeker?

Misschien als het echt nat wordt dat onze "koning afzegger" met de "River Queen" kan komen?

Z.e.i.k.e.r.d.! :schater::schater::schater:

"koning afzegger" houdt lekker al het bier voor zichzelf! :D :blink:

Link naar reactie
Heb jij nou elke dag een andere avatar?

Ja!

Heb jij nou iedere dag dezelfde avatar? En ook nog eens iedere dag dezelfde handtekening onderaan je posts. :sleepy: :sleepy: :sleepy:

Link naar reactie
Ziet er redelijk uit, gewoon knallen zondag :thumbup: Ik wil wel eens weten wat zo'n busje doet, ik ga zowiezo een stukske rijden er zit niet voor niks een hardtop op :thumbup:

Volgens mij interreseert het jouw geen reet wat voor weer het zondag is. Al is het een orkaan met windkracht 10, knallen met die QP zal ie! :schater:

Leuk he, een eigen zaak. Ik ben ook nog aan het werk.

Link naar reactie
Ik ben net thuis :thumbup: als iemand nog een bedrijfsleider, dtp'er en drukker weet :thumbup:

Voor mij nog graag een PHP programmeur. Leuk bedrijf in Apeldoorn. Veel fun. Vrijdag met z'n allen de kroeg in als we een order gescoord hebben. Laatste maanden iets teveel vrijdagen in de kroeg doorgebracht. :thumbup:

Link naar reactie

Helaas kunnen bart en ik er zondag niet bij zijn B)... dit is omdat de remmen van m'n auto aan vervangen toe zijn (achter is het ijzer op ijzer).. heb 2,5 week geleden alles nieuw besteld, en was er vanuit gegaan dat het voor zondag binnen zou zijn.... maar niet dus :rolleyes:

Hoop op mooi weer voor jullie...! En de volgende keer zijn we er zeker weer bij ! ;)

Link naar reactie
Helaas kunnen bart en ik er zondag niet bij zijn :(... dit is omdat de remmen van m'n auto aan vervangen toe zijn (achter is het ijzer op ijzer).. heb 2,5 week geleden alles nieuw besteld, en was er vanuit gegaan dat het voor zondag binnen zou zijn.... maar niet dus ;)

Hoop op mooi weer voor jullie...! En de volgende keer zijn we er zeker weer bij ! B)

Jammer Bas, maar die remmen heb je toch niet nodig enige wat je nodig het is het gaspedaal :rolleyes:
Link naar reactie
zou het dan toch nog goed gaan komen?

dit ziet er beter uit..! ziet er naar uit dat we gewoon lekker gaan :blink: . Ennuh David wil zondag nog ff stop maken bij een paar Porsche dealers :unsure:

Link naar reactie
dit ziet er beter uit..! ziet er naar uit dat we gewoon lekker gaan <_< . Ennuh David wil zondag nog ff stop maken bij een paar Porsche dealers :unsure:

Porsches willen we nog wel oogluikend toestaan maar als die naar taxi-standplaatsen gaat kijken laten we 'm gewoon Duitsland achter. :blink:

Link naar reactie
Roger.. ik rijd niet mee...

Misschien kom ik wel even kennis maken en jullie uitzwaaien :newblush:!! <_<

ik ga niet knallen,Roger.

dat wil ik mijn 1.8 niet aan doen :unsure:

@Roger;wij vrouwen kunnen SOMS ook heel duidelijk zijn :schater::blink:

Link naar reactie
Porsches willen we nog wel oogluikend toestaan maar als die naar taxi-standplaatsen gaat kijken laten we 'm gewoon Duitsland achter. :unsure:

Ik weet nog een mooie Merc.....stond bij een Pizzahut in DL :schater:

Ben inmiddels al weer druk alle duitse occasionsites aan het afstruinen....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in