Ga naar inhoud

Datum bekend 9 december KNALLEN

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ook welkom Carel :banaan:

Stel je anders eerst eens even voor in de members lounge , wel zo netjes !

Jij bepaalt de regels tegenwoordig :guitar::schater: Er is een plekje Carel maar wij zijn inderdaad benieuwd met wat je aankomt zetten meld dit nog even zoals David aangeeft :birthday: Is overigens geen vereiste om mee te mogen hoor :drank:

Ik weet het al een Z3 2.2l wel grappig hoe iedereen meteen in je profiel duikt vandaag :party:

aangepast door z3mroadster
Link naar reactie
Niet getreurd Malou. Ik heb eventueel nog wel een stoeltje vrij voor een afgevoerd forummeisje. :lol:

Zit je tenminste in een echte ZZZ i.p.v. dat busje van Martin.

ja lekker met 5C met een wapperend tentdoek boven je hoofd, in 1 woord ideaal. :hypocritesmiley:

Link naar reactie
Jij bepaalt de regels tegenwoordig :nono::schater: Er is een plekje Carel maar wij zijn inderdaad benieuwd met wat je aankomt zetten meld dit nog even zoals David aangeeft :hypocritesmiley: Is overigens geen vereiste om mee te mogen hoor ;)

Ik weet het al een Z3 2.2l wel grappig hoe iedereen meteen in je profiel duikt vandaag :D

Ik dacht laat ik ook eens even lekker rebels doen :schater::schater:

Carel, tuurlijk leuk als je ook mee komt :lol:

Link naar reactie
Jij bepaalt de regels tegenwoordig :thumbup::schater: Er is een plekje Carel maar wij zijn inderdaad benieuwd met wat je aankomt zetten meld dit nog even zoals David aangeeft :kisstogether: Is overigens geen vereiste om mee te mogen hoor :mellow:

Ik weet het al een Z3 2.2l wel grappig hoe iedereen meteen in je profiel duikt vandaag ;)

Heb inmiddels een z4 gekocht, mag nu zeker helemaal niet meer mee.

Even voorstellen,ik ben dus carel in het bezit van een z4 waar ik regelmatig mee de nordschleife op zoek.

Leeftijd is 43 jaar maar rijdend in een auto voel ik me weer 20.

Carel is gek op autorijden liefs zover mogelijk en met vrij hoge snelheden hij rijd daarom ook vaak alleen.

Het leek mij daarom wel eens leuk om mee te rijden met een grotere groep.

Link naar reactie
Heb inmiddels een z4 gekocht, mag nu zeker helemaal niet meer mee.

Even voorstellen,ik ben dus carel in het bezit van een z4 waar ik regelmatig mee de nordschleife op zoek.

Leeftijd is 43 jaar maar rijdend in een auto voel ik me weer 20.

Carel is gek op autorijden liefs zover mogelijk en met vrij hoge snelheden hij rijd daarom ook vaak alleen.

Het leek mij daarom wel eens leuk om mee te rijden met een grotere groep.

Hé gaaf een Z4, mag jij voorop met je bijzondere model kunnen wij niemand kwijt raken :schater: Toch wel een :thumbup: hoop ik anders wordt het zo'n lang draadje achter je aan :kisstogether:
Link naar reactie
Als vrouwen zeggen gewoon vraagje ga ik mij zorgen maken en ben ik extra voorzichtig met antwoorden :newblush:

Met zo'n antwoord weet ik het antwoord ook al ;) :newblush:

Er is ook geen pijl op te trekken met dit beroerde weer

Link naar reactie
we (malou en deze gek) vroegen ons af of 't knallen door gaat als 't hard regend?

Als het nat is, gaan we niet rijden.

120 km/uur rijden kunnen we ook in Nederland.

De laatste keer hebben half nat half droog gehad. Dat was nog wel te doen maar toch niet zo leuk. Je blijft tenslotte voorzichtig met die vele PK's.

Link naar reactie

als de voorspelling voor zondag zo blijft haak ik af, geen zin in Stau en dagje regen. Ik hou het in de gaten <wordt dus vervolgd>... ik kan me in ieder geval veel leukere dingen voorstellen dan Slip & Grip deel III op Autobahn A31.

Rarara :rolleyes:

Link naar reactie
Als het nat is, gaan we niet rijden.

120 km/uur rijden kunnen we ook in Nederland.

De laatste keer hebben half nat half droog gehad. Dat was nog wel te doen maar toch niet zo leuk. Je blijft tenslotte voorzichtig met die vele PK's.

Moet opa nog niet naar bed :rolleyes::schater:

PS, ik laat alles voorproeven :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in