Ga naar inhoud

Datum bekend 9 december KNALLEN

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sledge kom er maar in, die lange wil meer macht hier.

Ik ben tegen. Onlangs eens nagedacht waar het woord moderator vandaan komt. Kwam tot de conclusie dat het afgeleid moet zijn van moderate, en dat betekent gematigd. Als er iemand niet gematigd is hier dan zijn Roger en ik het wel. Beiden dus nooit moderator laten worden. -_-

Link naar reactie

Goh wat grappig Rob roept wat en weer leuke reacties -_- Maar even serieus als ik naar de huidige moderators kijk zijn er een aantal dagelijks aktief en anderen zie je niet meer B) wellicht dat er van de nieuwe lichting (zoals wij door de oude garde genoemt worden) eens iemand mod kan worden om het zooitje ongeregeld in het gareel te krijgen :schater: Zo en nu weg hier ik lees vanavond de reactie,s wel :D

Link naar reactie
Goh wat grappig Rob roept wat en weer leuke reacties :birthday: Maar even serieus als ik naar de huidige moderators kijk zijn er een aantal dagelijks aktief en anderen zie je niet meer :guitar: wellicht dat er van de nieuwe lichting (zoals wij door de oude garde genoemt worden) eens iemand mod kan worden om het zooitje ongeregeld in het gareel te krijgen :schater: Zo en nu weg hier ik lees vanavond de reactie,s wel :drank:
Hoeft niet persé een "nieuwe" te zijn. Met de huidige crew heb ik geen probleem wanneer ze aan het moddereten zijn.

Als mod moet je alleen wel weten dat je soms even wat moet indimmen wanneer je "gewoon" post en dat je je dán ook niet als een lompe l*l kan opstellen. Dat kan nl. vrij snel als hinderlijk worden opgevat.

Misschien even een optie: Bij mijn forum hebben we een extra account aangemaakt genaamd "Trust" en die kan de hele crew gebruiken wanneer je even zakelijk moet zijn. Dat houdt het onderscheid tussen de mod X en het lid X helder.

Link naar reactie

We hebben een record 14 auto's :mellow: Ik vind het genoeg zo, inschrijving stopt bij deze we willen het wel veilig houden :D Nog even wat betreft het eten, wie doen er mee zodat ik iets kan reserveren bij een Italiaan of een Wok inn zeg het maar maakt mij niets uit.

Link naar reactie
We hebben een record 14 auto's :m: Ik vind het genoeg zo, inschrijving stopt bij deze we willen het wel veilig houden :D Nog even wat betreft het eten, wie doen er mee zodat ik iets kan reserveren bij een Italiaan of een Wok inn zeg het maar maakt mij niets uit.

Ik vind alles best maar rijd met iemand mee dus die beslist in dezen :mellow:

Link naar reactie
We hebben een record 14 auto's :mellow: Ik vind het genoeg zo, inschrijving stopt bij deze we willen het wel veilig houden :D Nog even wat betreft het eten, wie doen er mee zodat ik iets kan reserveren bij een Italiaan of een Wok inn zeg het maar maakt mij niets uit.

Wij doen mee want we hebben dan echt geen eten meer in huis. :m:

Link naar reactie
Wij doen mee want we hebben dan echt geen eten meer in huis. :m:

dat zou ik toch maar voor de zekerheid zorgen dat je wat in huis hebt. Als die lange ergens gaat reserveren weet ie het daarna vast niet meer te vinden. Je weet nog wel, dat leuke restaurantje op het vliegveld wat een Italiaan met een rokerstent en een gare Mercedes werd. (Wel lekker gegeten trouwens)

Kortom ik weet niet of reserveren zoveel zin heeft :schater:

Maar ik denk wel dat we lekker mee-eten als het tenminste goed weer is en ik niet weer een weekend moet komen opdraven op mijn werk :m:

Link naar reactie

Ik weet dat ik hier rotte reacties op zal krijgen....

Maar ik haak af, en dat om meerdere redenen.

- 1.000 km of meer, in m'n eentje op 1 dag rijden is k*t.

- De avond ervoor heb ik een feestje.

- In de loop v/d dag bedenk ik er nog een paar.

Link naar reactie

Dit wisten we al dat dit ging gebeuren, had je niet eens hoeven melden :schater::schater::schater:

Link naar reactie

:nono: vind het jammer dat je er niet bij bent, maar echt verrassend is het niet... gewoon niet meer aanmelden dat scheelt rotte reacties bij afzeggen (3x is scheepsrecht inmiddels vriend) :thumbup: ... al gaat één specifiek persoon alhier wel erg begripvol met afzeggen om :thumbup: alleen deze medeforummer weet wat ik bedoel :thumbup: )

Link naar reactie

In je eentje?! :thumbup: Ik dacht dat ik met jou mee zou gaan... zeg dan niet dat ik met je mee kan :thumbup:

Link naar reactie
In je eentje?! :thumbup: Ik dacht dat ik met jou mee zou gaan... zeg dan niet dat ik met je mee kan :thumbup:

Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik de hele dag achter het stuur zit!!!

In tegenstelling tot wintersportreisjes met vrienden waarbij je 1000km op één dag rijdt maar steeds doorwisseld met bestuurders!

Link naar reactie
Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat ik de hele dag achter het stuur zit!!!

In tegenstelling tot wintersportreisjes met vrienden waarbij je 1000km op één dag rijdt maar steeds doorwisseld met bestuurders!

A. Je bent een jonge vent, kijk jij op tegen 1000 km op een dag?? Deze ouwe hier zeker niet. :thumbup:

B. Je kan de hele dag met een leuke jonge meid op stap en jij zegt af?? :nono:

C. Martijn heeft gelijk: meld je niet aan, scheelt dit soort reacties. :thumbup:

D. Je blijft voor mij een aardige vent hoor. :thumbup:

aangepast door Rob
Link naar reactie
A. Je bent een jonge vent, kijk jij op tegen 1000 km op een dag?? Deze ouwe hier zeker niet. :thumbup:

B. Je kan de hele dag met een leuke jonge meid op stap en jij zegt af?? :nono:

C. Martijn heeft gelijk: meld je niet aan, scheelt dit soort reacties. :thumbup:

D. Je blijft voor mij een aardige vent hoor. :thumbup:

hahaha zo en wéér een forummeisje afgevoerd ;)

Link naar reactie
Hoezo? Niemand die je zal missen :D Ik vind het alleen vervelend dat je iemand een lift hebt belooft en je je vervolgens weer even makkelijk afmeld. Wat betreft je redenatie het zal wel...

@ Martijn, wie bedoel jij eigenlijk :kisstogether:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in