Ga naar inhoud

Datum bekend 9 december KNALLEN

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik wil toch wel graag mee.... :lol: dus bij deze :nono:

weet je nou wel zeker dat dit verstandig is :unsure: ? de snelheden liggen structureel boven de 200 km/u met pieken tot aan Vmax. Heb absoluut het beste met je voor en wil je zeker geen activiteit ontzeggen, maar toch... Meedoen is eenieder zijn/haar eigen verantwoordelijkheid, maar ieder die meedoet voelt ook een bepaalde betrokkenheid bij de andere meerijders. Weet in ieder geval goed waar je 'ja' tegen zegt. Dit is zonder twijfel de meest risicovolle forumactiviteit.

Link naar reactie
weet je nou wel zeker dat dit verstandig is :nono: ? de snelheden liggen structureel boven de 200 km/u met pieken tot aan Vmax. Heb absoluut het beste met je voor en wil je zeker geen activiteit ontzeggen, maar toch... Meedoen is eenieder zijn/haar eigen verantwoordelijkheid, maar ieder die meedoet voelt ook een bepaalde betrokkenheid bij de andere meerijders. Weet in ieder geval goed waar je 'ja' tegen zegt. Dit is zonder twijfel de meest risicovolle forumactiviteit.

Nu ik deze tekst lees begin ik te twijfelen :lol: ,

Kom op Martijn je maakt de mensen bang, meest risicovolle activiteit :schater: zeker nooit een rondje ring gereden :unsure:

Link naar reactie
Nu ik deze tekst lees begin ik te twijfelen :nono: ,

Kom op Martijn je maakt de mensen bang, meest risicovolle activiteit :schater: zeker nooit een rondje ring gereden :lol:

heb je gelijk in... maar ik ga de ring om dezelfde reden, bewust niet op :unsure:

Link naar reactie
weet je nou wel zeker dat dit verstandig is :lol: ? de snelheden liggen structureel boven de 200 km/u met pieken tot aan Vmax. Heb absoluut het beste met je voor en wil je zeker geen activiteit ontzeggen, maar toch... Meedoen is eenieder zijn/haar eigen verantwoordelijkheid, maar ieder die meedoet voelt ook een bepaalde betrokkenheid bij de andere meerijders. Weet in ieder geval goed waar je 'ja' tegen zegt. Dit is zonder twijfel de meest risicovolle forumactiviteit.

Volgens mij bedoeld ze dat ze met Dhr van Hulst meerrijdt :rolleyes:

Link naar reactie

QUOTE(MdV @ 24 Nov 2007, 17:16)

weet je nou wel zeker dat dit verstandig is ? de snelheden liggen structureel boven de 200 km/u met pieken tot aan Vmax. Heb absoluut het beste met je voor en wil je zeker geen activiteit ontzeggen, maar toch... Meedoen is eenieder zijn/haar eigen verantwoordelijkheid, maar ieder die meedoet voelt ook een bepaalde betrokkenheid bij de andere meerijders. Weet in ieder geval goed waar je 'ja' tegen zegt. Dit is zonder twijfel de meest risicovolle forumactiviteit.

Nu ik deze tekst lees begin ik te twijfelen :lol: ,

Ik ook !!! :rolleyes:

71xsd36.jpg

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Nu ik deze tekst lees begin ik te twijfelen :rolleyes: ,

Kom op Martijn je maakt de mensen bang, meest risicovolle activiteit :schater: zeker nooit een rondje ring gereden :lol:

Toch heeft martijn wel een punt.

Bijna iedereen die tot nu toe meereed in Duitsland had veel ervaring, trainingen gevolgd en of op het circuit rond gereden.

Hoewel er hard gereden is, is er wel met beleid hard gereden en hebben we tot nu toe geen enkel hachelijk moment mee gemaakt.

Ik vind het wel een plicht van ons allen om te waken over de veiligheid van onze medeweggebruikers en medeforumleden. Ik denk dat martijn dat ook zo bedoeld. :)

Link naar reactie
weet je nou wel zeker dat dit verstandig is :lol: ? de snelheden liggen structureel boven de 200 km/u met pieken tot aan Vmax. Heb absoluut het beste met je voor en wil je zeker geen activiteit ontzeggen, maar toch... Meedoen is eenieder zijn/haar eigen verantwoordelijkheid, maar ieder die meedoet voelt ook een bepaalde betrokkenheid bij de andere meerijders. Weet in ieder geval goed waar je 'ja' tegen zegt. Dit is zonder twijfel de meest risicovolle forumactiviteit.

Ik bedoel niet dat ik zelf mee ga rijden... ik wil wel graag mee als bijrijder...

Tevens wil ik melden dat ik het erg waardeer dat jullie aan de veiligheid van anderen denken!!

Ik heb al wel langer rij ervaring buiten de tijd dat ik mijn zzz had... maar die snelheiden zijn mij iets te hoog gegrepen om zelf aan mee te doen...

Het lijkt me wel erg leuk om bij te zijn dus als ik met iemand mee kan.. heel graag :rolleyes:

Link naar reactie

Malou, je mag met me mee.

Ik kan alleen niet volledig beloven dat ik die dag ook daadwerkelijk kan komen. De zaken gaan hier in het weekeinde ook door ....

Maar ik doe m'n best en heb er zin in!

Link naar reactie

Ik kan alleen niet volledig beloven dat ik die dag ook daadwerkelijk kan komen. De zaken gaan hier in het weekeinde ook door ....

Oké dan :lol:

Is er eventueel nog iemand anders met wie ik mee kan voor het geval Martin niet kan... :rolleyes:

Link naar reactie

Aangezien wij op dit moment 14 ZZZ's hebben die meegaan is wat mij betreft de grens van veiligheid bereikt. Of er moeten nog weer mensen afvallen voor nieuwe aanmeldingen anders houden wij het op 14 auto's. Wellicht zijn er mensen die een andere mening zijn toegedaan maar ik wil het graag veilig houden :rolleyes::lol:

Link naar reactie
Aangezien wij op dit moment 14 ZZZ's hebben die meegaan is wat mij betreft de grens van veiligheid bereikt. Of er moeten nog weer mensen afvallen voor nieuwe aanmeldingen anders houden wij het op 14 auto's. Wellicht zijn er mensen die een andere mening zijn toegedaan maar ik wil het graag veilig houden :newblush::thumbup:

Lijkt me een goed plan. Anders zouden we misschien in 2 groepen kunnen rijden?

Nee... geen goed idee... :thumbup:

Dat maakt het nog ingewikkelder dan het al is om de juiste route te volgen. :schater::rolleyes:

Link naar reactie

Aangezien wij op dit moment 14 ZZZ's hebben die meegaan is wat mij betreft de grens van veiligheid bereikt. Of er moeten nog weer mensen afvallen voor nieuwe aanmeldingen anders houden wij het op 14 auto's. Wellicht zijn er mensen die een andere mening zijn toegedaan maar ik wil het graag veilig houden :rolleyes::blink:

zo te zien zal onze kampioen afzeggen ook wel weer gaan afhaken :wave:

Link naar reactie
ZZazkia en The Bob hebben zich afgemeld dus een plekje over.

Je hebt ze op nummer 13 gezet in de lijst. Misschien zijn ze bijgelovig :schater:

Aangezien ik niet zo bijgelovig ben neem ik graag de nummer 13 in de lijst over. Of ik alleen kom of met en bijrijder weet ik nog even niet.

Link naar reactie
Je hebt ze op nummer 13 gezet in de lijst. Misschien zijn ze bijgelovig :schater:

Aangezien ik niet zo bijgelovig ben neem ik graag de nummer 13 in de lijst over. Of ik alleen kom of met en bijrijder weet ik nog even niet.

Hé super man kijken wat je uit die :fiew: kan persen :rant:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in