Ga naar inhoud

Datum bekend 9 december KNALLEN

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben erbij als bijrijder van ;) artijn :wave:

Mag je de door Roger afgetrapte :unsure: met halve voor-grill niet lenen?

Of vertoon je je niet in een Roadster? In dat geval kun je altijd nog voor z'n QP gaan.... :schater:

Ik ben er hoogstwaarschijnlijk bij met bijrijd(st)er

Link naar reactie
Ik denk dat ik me toch maar terug trek.... kan jullie niet bijhouden met mijn 1.9 <_<

Hoi Malou,

Als je inderdaad nog niet lang in je Z rijdt, dan lijkt me dat een goede beslissing van je.

Er wordt zo nu en dan echt hard gereden en we willen je graag nog lang "heel" op het forum tegen komen. :)

Link naar reactie
Zo is het, wat een geleuter weer doe ik ook nooit :kisstogether::schater: Maar graag alleen aanmelden als je weet wat het precies inhoud en VH ik accepteer geen afmelding meer van je :angry:

NEE pap, komt inorde!

Link naar reactie
Hoi Malou,

Als je inderdaad nog niet lang in je Z rijdt, dan lijkt me dat een goede beslissing van je.

Er wordt zo nu en dan echt hard gereden en we willen je graag nog lang "heel" op het forum tegen komen. :angry:

Ja inderdaad... ik zou dolgraag me willen maar dat komt ooit nog wel een x :)

Jullie veel plezier nu het nog ff kan in DU :kisstogether:

Link naar reactie
Ja inderdaad... ik zou dolgraag me willen maar dat komt ooit nog wel een x :angry:

Jullie veel plezier nu het nog ff kan in DU :kisstogether:

tja je kan natuurlijk altijd aan martin vragen of je mee mag rijden. :)

Link naar reactie
Tja...hmmmm Martin heeft een hele grote mond maar een piepklein hartje...is het meteen een soort van blind date :schater: en kunnen wij ervan meegenieten :schater:

Hij weet al hoe ik eruit zie hoor :kisstogether:

En wat valt er te genieten haha

Link naar reactie

Gaan we het nu hebben over autorijden of is dit een datingsite. Martin heeft al een paar keer geprobeerd om verkering te krijgen met een forummeisje en dat is niet gelukt. Martijn en David ga een keer met hem naar een discotheek en help hem daar s.v.p. Of open een apart Z3 datingforum.

ForumZ3 voor homo, hetero en bi. :kisstogether:

Link naar reactie
Gaan we het nu hebben over autorijden of is dit een datingsite. Martin heeft al een paar keer geprobeerd om verkering te krijgen met een forummeisje en dat is niet gelukt. Martijn en David ga een keer met hem naar een discotheek en help hem daar s.v.p. Of open een apart Z3 datingforum.

ForumZ3 voor homo, hetero en bi. :kisstogether:

:schater:

U are right back on topic !

Link naar reactie

briljante term: 'forummeisje' :kisstogether: ... ennuh, ik ga mn stapavonden natuurlijk niet opofferen aan een Leids streepjesoverhemd. :angry:

Link naar reactie
Hij weet al hoe ik eruit zie hoor :P

En wat valt er te genieten haha

Om van dat kleffe gezever af te zijn :lol: Martin: Malou wil jij mijn vriendinnetje zijn :unsure: Malou: Ja Martin ik wil je vriendinnetje wel zijn :nono: Jongelui zo snel kan het gaan, dus val ons niet lastig met dat kleffe geneuzel :schater:
Link naar reactie
Om van dat kleffe gezever af te zijn :unsure: Martin: Malou wil jij mijn vriendinnetje zijn :P Malou: Ja Martin ik wil je vriendinnetje wel zijn :nono: Jongelui zo snel kan het gaan, dus val ons niet lastig met dat kleffe geneuzel :schater:

Ik zit nergens op te wachten dus mag ik voor mij zelf spreken aub dankjewel :lol:

Link naar reactie
Ik dacht ik houd me aan de regels en dan beginnen jullie zelf :lol:

Hihi nou gaan jullie maar lekker met de mannen naar Duitsland ik check de foto's later wel :nono:

Je mag met mij mee hoor Malou, als is het alleen maar om die "ouwe" mannen te pesten!!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in