Ga naar inhoud

Datum bekend 9 december KNALLEN

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

we zijn uitgebreid gefilmd door een kerel in een rappe Audi A4 die hele stukken meereed en met camera in de hand aan het genieten was van zoveel BMW geweld op de linkerbaan, dus mogelijk binnenkort een uitgebreide repo op youtube :birthday:

Ik las net ergens dat de Duitse politie een aantal snelle Audi's heeft ingezet om naar hun mening overdreven hardrijders met duidelijk bewijs te kunnen aanpakken. Het is niet te hopen dat je deze luitjes hebt getroffen.

Link naar reactie
  • Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik las net ergens dat de Duitse politie een aantal snelle Audi's heeft ingezet om naar hun mening overdreven hardrijders met duidelijk bewijs te kunnen aanpakken. Het is niet te hopen dat je deze luitjes hebt getroffen.

dan wil ik de bestuurder in de rechtzaal wel eens horen vertellen dat hij met 200+ met een halve hand aan het stuur zat te filmen door zijn zijraampje :schater:

Link naar reactie

thanks voor de tip... het viel te verwachten dat men zou gaan optreden. Gelukkig denk ik dat we er wel mee wegkomen, of we hebben de best geinfiltreerde politieagent van het westelijk halfrond getroffen .. met vlassig snorretje en scheefstaand Gucci petje incl de dikke ketting en een te rappe Audi die al een jaar of wat geen garage van binnen had gezien, zelf geflitst worden terwijl wij al lang van gas af waren en zoals Edwin aangeeft, capriolen uithalen om 'het filmpje' te produceren.. :unsure:

Link naar reactie
Roger,

Ik wil je een berichtje sturen, maar het lukt niet met PB van Z3-forum. Switch ff naar Porscheforum en stuur me je nickname. Nickname is Marcel B. op het Porscheforum

Je hebt PM en ik heb PM gekregen :m: Ik hoop dat het een succes wordt en een leuke knalrit :D Iedereen nieuwsgierig nu :m: aangepast door z3mroadster
Link naar reactie
Ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig naar de behaalde topsnelheden van een ieder die afgelopen knalrit erbij was..?!

ps; mijn hoogst afgelezen snelheid (op de afsluitdijk, wind mee) was +/-244km/h..

:rolleyes:

de linker GPS geeft mijn topsnelheid aan

Link naar reactie
Ben eigenlijk wel erg nieuwsgierig naar de behaalde topsnelheden van een ieder die afgelopen knalrit erbij was..?!

ps; mijn hoogst afgelezen snelheid (op de afsluitdijk, wind mee) was +/-244km/h..

<_<

De rechter van mij, gps 258 op de klok 270 En dat met de begrenzer er nog op :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in