Ga naar inhoud

Datum bekend 9 december KNALLEN

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Toch nog een minpuntje, de QPe is mij weer ontglipt vanavond. Ik zag nog net zijn achterlichten om de hoek verdwijnen :wub: Ruuuuuuuuud, ik ben benieuwd hoe die je bevalt en rust niet eerder dan dat ik je reactie lees :guitar:

Ik mag hem houden als verjaardagskado, ik moet van Nicole zelf de strik eromheen doen.

Roger en Nicole veel te groot kado, dat hadden jullie echt niet hoeven doen. :rolleyes:

Marijke is nu nog mijn kado aan het uitproberen :schater:

Dit keer ging alles op rolletjes, perfect georganiseerd en discipline van de deelnemers.

En niet te vergeten het wel zeer warme ontvangst van Roger en Nicole :thumbup:

Kortom weer een superdag gehad.

Link naar reactie
  • Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

eentje is voldoende, als het maar een goede wekker is....

'T is maar een ideetje!!! :thumbup:

Heee is dat niet die nieuwe wekker van Phillips waarbij je wakker wordt met kunstmatig daglicht ??? En die kan jij dan zeker regelen voor een leuke prijs :rolleyes:

Link naar reactie
:rolleyes: in het geval van gisteren was het machinekamer alarm net afdoende geweest om me wakker te laten worden.

ps; iemand ervaringen met de ambilight?

Ja, top. We waren een van de eerste en het is relaxed wakker worden maar ook zeer effectief!

Link naar reactie

Tja,

Die ouwellle-automaat van mij gaat maar tot 236 km/h volgens het boekje...

Omdat ie toch verder heel goed bevalt (ben trots als een hond met zeven llln) hou ik m toch maar en ga m niet inruilen voor een M. Een M heeft ook het grote nadeel dat, als je te laat thuiskomt, je de Z3 niet meer de schuld kunt geven :drank:.

Ik heb een hartstikke leuke knaldag gehad!! Hulde aan de organisator!

Link naar reactie
Ja, top. We waren een van de eerste en het is relaxed wakker worden maar ook zeer effectief!

Die van ons is terug naar de winkel...

Was erg lekker wakker worden, de eerste 3 dagen.

Daarna kreeg het ding het op z'n heupen en ging midden in de nacht ineens "brommen"...

Erg prettig als je tot half 7 mag slapen en je wordt om 3 uur bruut uit je slaap gewekt door een zeer irritante bromtoon... NOT! Ging alleen uit als je de stekker eruit trok :drank: .

Ding werd niet eens ter reparatie opgestuurd, scheen een bekende klacht te zijn... (Nicole.. :party: ?).

Erg jammer, want zoals gezegt... was prettig wakker worden met toenemend licht en tjilpende vogeltjes...

Link naar reactie
hier is ie dan alvast.

(sorry voor de fluit overigens maar die komt ergens uit een raamrubber denk ik :drank:

De rest van het materiaal volgt later deze week.

Nou hij gaat er toch aardig snel langs hoor.

Alleen die fluit vreselijk.

Ik heb, tijdens de rit, twee keer het dak aangedraaid want bij mij verscheen die fluit ook.

Opmerkelijk hoe ver zo'n bout los kan trillen. Je zou zeggen dat die wel zou blijven zitten als je 'm strak aandraait.

Je zag bij het accelereren wel duidelijk dat die M veel sterker is.

Link naar reactie
Edwin, jij hebt de eer hoog gehouden het mooiste moment die P in je spiegel :drank: Ik zal de volgende x weer mijn best doen neem gewoon het monster weer mee. Net even anders als de QPe :drank:

Proef ik hier een lichtelijke voorkeur :party:

Zo knap is het toch niet om een Boxter met 205pk zoek te rijden....tenzij ik een ander filmpje heb gezien als jullie ....neemt niet weg dat het leuk blijft natuurlijk..

Link naar reactie
Proef ik hier een lichtelijke voorkeur :drank:
YEP, de QPe is wat beschaafder als de roadster, met name het commentaar gisteren van het gemis van de Eisenmann kon ik mij zelf helemaal in terug vinden. En ja David niks ten nadele van de QPe maar ik blijf een roadster rijder met name het rauwe rijden het geluid en de herrie van de softtop is toch weer een andere belevenis als in een QPe. En nee ik heb geen spijt van de aanschaf hij rijd geweldig is een stuk stijver als de roadster en de top ligt ook hoger, 273 op de teller :drank::party:
Link naar reactie
YEP, de QPe is wat beschaafder als de roadster, met name het commentaar gisteren van het gemis van de Eisenmann kon ik mij zelf helemaal in terug vinden. En ja David niks ten nadele van de QPe maar ik blijf een roadster rijder met name het rauwe rijden het geluid en de herrie van de softtop is toch weer een andere belevenis als in een QPe. En nee ik heb geen spijt van de aanschaf hij rijd geweldig is een stuk stijver als de roadster en de top ligt ook hoger, 273 op de teller :drank::party:

Kan me wel vinden in je uitleg....al blijf ik een QP liefhebber (even geen eigenaar).

273..pfffffffff das dan wel weer lekker :drank: ..en je haar blijft nog goed zitten ook (althans dat kleine beetje dat jij nog hebt :schater: )

Link naar reactie
Het was weer een mooie dag en de weergoden waren ons gunstig gezind.

MDV, irritant snelle 3.0

mdvmediummx0.jpg

:party: al lang blij dat er niet staat 'MDV, irritant snel mannetje' maar wat een geweldige knalrit was dit. Inmiddels de 4e keer dat we met een Z-forum groep de grens oversteken en de ZZZ's (en deze keer ook ZZZZ) op de vrije stukken goed de sporen geven, het blijft iedere keer een waanzinnige ervaring. Ieder bedankt voor de gezellige dag en uiteraard binnenkort weer. Al het gestress over het weer vooraf ten spijt waren de omstandigheden prima, redelijk droog wegdek, geen neerslag, weinig verkeer, oplettende Duitsers (op die Nederlandse prutsers in 306 SW en Golf II 1.6 na die kennelijk zonder spiegels en met Zafira gedrag, de Autobahn op mogen :drank: ) en ook nog eens een geweldige groep die snelheid en oplettendheid combineerde waardoor eenieder ook weer veilig huiswaarts kon gaan.

Was al in afwachting van de post van Nadia met een 'wanneer gaan we weer?!' en die staat er ook al weer tussen dus tja, dat lijkt me het startschot voor een feeler topic omtrent de volgende editie.

PS we zijn uitgebreid gefilmd door een kerel in een rappe Audi A4 die hele stukken meereed en met camera in de hand aan het genieten was van zoveel BMW geweld op de linkerbaan, dus mogelijk binnenkort een uitgebreide repo op youtube :drank:

Link naar reactie

voordat dit Topic verder om zeep geholpen wordt het volgende:

@ Weelz (ps; iemand ervaringen met de ambilight?) Stel deze vraag niet in de electronicawinkel want je gaat ipv met een wekker, met een Ambilight%20Surround-thumb.jpg

naar huis :ok: En ik weet niet of het goed komt met je katten als ze je tv gaan aanvallen

@ Davids Z3 (En die kan jij dan zeker regelen voor een leuke prijs)

@ Malou (Hmm ben ook wel benieuwd naar de prijs die wij forumleden kunnen krijgen) Helaas mede forum leden, maar ik kan/mag als mw van een fabrikant niet rechtstreeks aan een consument verkopen :smart:

@ Zzazkia (Ding werd niet eens ter reparatie opgestuurd, scheen een bekende klacht te zijn... ) Klopt inderdaad. 't was een bugje in de eerste shift, problemen zijn verholpen bij alle opvolgende shifts die inmiddels overal in de winkels staan. En je wilt toch niet echt een net nieuw apparaat al gerepareerd weer terug?? :drank: De winkelier heeft je hopelijk wel een nieuw apparaat meegegeven??

@ Z3Mrunner (Ja, top. We waren een van de eerste en het is relaxed wakker worden maar ook zeer effectief!) je kan mijn baan zo over nemen :drank::schater:

Voor verdere vragen en/of opmerking over ingenieuze uitvindingen / producten van mijn werkgever, ff een PM'tje anders krijg ik ruzie thuis en op het forum :party:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in