Ga naar inhoud

Datum bekend 9 december KNALLEN

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Aangezien de overgrote meerderheid heeft gekozen voor 9 december, wordt de laatste knallen in Duitsland dit jaar dus 9 december. Aangezien ik de zaterdag ervoor een etentje heb (zal niet laat worden deze mensen kennende... kom maar Ya.....) stel ik voor 11.00 uur verzamelen bij mij en om 12.00 uur rijden. ZoAls Ruud heeft getipt heen en weer naar Oldenburg met een tussen stop na 40 km :schater: . Daarna terug naar dedemsvaart en ergens wat eten. Suggesties Italiaan, wokken o.i.d. zeg het maar regel ik het. Verder kan ik wel een route hier neer zetten maar jullie luisteren en lezen toch niet dus dat wordt improviseren <_<:schater: Meld je even via dit topic aan, stuur ik een PM met mijn adres voor zover je die nog niet hebt. Het is vrij makkelijk er staan 2 :m: 's voor de deur :thumbup:

1) MdV (samen met DavidsexZ3 als navigator)

2) Z3Mrunner

3) Edwin

4) Roodkapje

5) Carel

6) Loek

7) (S)Toploss

8) Maik

9) Z3Mroadster

10) Wheelz

11) Memento

12) Delta 737

13) Diane en Malou?

14) ColZ3mQPe

Het weer ziet er redelijk uit ik ga er vanuit dat het gewoon doorgaat zondag -_-

0000000004wd7.gif

Willen diegene die meegaan mij even een pm sturen, voordat we op iemand zitten te wachten die niet komt.

Aanvangstijd 11.30 uur in Dedemsvaart

Verder programma: fuck it heb ik niet, maar dat is niets nieuws gewoon lekker improviseren met zijn allen en s'avonds een hapje eten :m:

Ik heb diegene die voor het eerst meegaan een PM gestuurd met mijn adres en telefoonnummer graag hierop een reactie.

Wij gaan dus richting het zuiden, noorden, westen en oosten :m::schater:

aangepast door z3mroadster
Link naar reactie
  • Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

we? wat een onzin, je bent nog nooit meegeweest.

M'n zin is ook in toekomende tijd!!!

Wanneer ik eerder mee zou zijn geweest: "we gingen niet harder dan 150".

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in