Ga naar inhoud

Roger gefeliciteerd

Roodkapje

Aanbevolen berichten

Bedankt allemaal :thumbup: ik moet nou alleen nog maar werken omdat wagen park te onderhouden. Geen tijd meer voor het forum :schater: Ik ga nou eens nadenken bij welke partij ik mij moet gaan scharen de QPe boy's of het kappersgilde mwhoaa de kappers zijn in de meerderheid dus keuze snel gemaakt :m:

Dat zullen we onthouden.... als je voor de zoveelste keer tussen alle QP boys slap staat te ouwehoeren :m::schater:

Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Waar kan hij dit exemplaar bemachtigen? en weet je toevallig ook wat hiervan de levertijd zal zijn? :fiew:

kijk hier

Op werkdagen voor 16.00 besteld, is de volgende dag in huis! :wave: En... dit artikel kan worden ingepakt in cadeaupapier! ;) en dan de laatste opmerking: 'Zet 'm niet per ongeluk bij de weg... ' geldt net even anders voor die rooie :unsure: QP: 'Zet 'm niet per ongeluk naast de weg... '

Link naar reactie
Oef, sinds gisteren weet ik ook wat een kliko is :lol:
Hmm, na mijn gehaaste vertrek heb ik er gisteren toch nog even 20 weten te slijten incl. persinstallatie. Afval van de één is nog altijd mijn handel dus wanneer iemand benieuwd is naar de oud-ijzer-prijs van z'n QP dan moet je maar even PB-en. :schater:

Maar goed, even serieus. Ik heb QP's nooit echt aandacht gegeven en op foto's lijken ze aardig op een kattenbak met neus maar in het echt vallen ze best wel mee wanneer ze stilstaan maar in beweging is het echt een prachtbak!

Dus ook jij veel plezier met die kar en gezien bovenstaande is mijn advies: Geen fotos plaatsen maar bij iedereen gewoon even hard langs rijden! :nono:

Link naar reactie
He, de familie roadster heeft coole avatars gekregen. Dus daar zijn jullie het weekend mee druk geweest. :lol2:

:rant: wat denk je zelf, jullie?? Heb maar ff iemand aan het werk gezet die zich geen raad met zichzelf weet tot 6 december. En anders wordt ik :fiew:

Link naar reactie

Goed nieuws voor de QP rijders. Ik ben de eerste vrouw tegengekomen die een QP mooi vindt. Dit weekend zat ik de filmpjes van de Slip&Grip te bekijken toen de dame naast mij zei (over de QP van Emanuel) "Wow wat een mooie rode auto"

:rant: Er is dus nog hoop heren.

O.. iets vergeten. Het was mijn dochter van 3,5. Weet zij veel :schater:

Link naar reactie
Goed nieuws voor de QP rijders. Ik ben de eerste vrouw tegengekomen die een QP mooi vindt. Dit weekend zat ik de filmpjes van de Slip&Grip te bekijken toen de dame naast mij zei (over de QP van Emanuel) "Wow wat een mooie rode auto"

:rant: Er is dus nog hoop heren.

O.. iets vergeten. Het was mijn dochter van 3,5. Weet zij veel :schater:

Haha hele leuke Frank, vooral dat laatste zinnetje, kwam heel onverwacht. :schater::schater:

Link naar reactie
  • 5 weken later...
Das niet zomaar een coole avater maar een engelse bassethound in een roadster...en laat ik beiden nou gehad hebben... :newblush:
Speciaal voor David, het model voor Nicole haar avetar. Niet alleen het wagenpark uitgebreid ook de dierentuin een puber van 16 maand 27 kilo luisterend (meestal niet nogal eigenwijs :schater: ) naar de naam Drufis :newblush:

dsc02676mn7.jpg

Link naar reactie
Speciaal voor David, het model voor Nicole haar avetar. Niet alleen het wagenpark uitgebreid ook de dierentuin een puber van 16 maand 27 kilo luisterend (meestal niet nogal eigenwijs :schater: ) naar de naam Drufis :newblush:

Ohhh dat meen je niet , wat leuk zeg....ze ziet er zo nog redelijk slank uit !

Eigenwijs dat zijn ze zeker.....die van ons wilde bijv. alleen maar uitgelaten worden in het bos :newblush: ..de straat was niet goed genoeg voor d'r...

Dit was de onze (The Third Kind Queen Ashley .....kortom Ashley):

scannen0001ex4.jpg

Bij welke fokker komt ze vandaan ?

Sorry voor de off topic hoor <_<

Link naar reactie

Wauw... <_< ...Dromen we niet allemáál van een Roadster én een Coupé ?!?

Proficiat met die mooie bijZondere aanwinst erbij. Imolarot ll is inderdaad een droomkleur voor de Coupé... :newblush:

Hoe gaat het met je lengte ? Je bent (denk ik) nog iets groter dan Jeroen (BMW-M-Optic).

Bij het Zien van die dogjes word ik wel een beetje ZZZLaperig... :newblush:

Link naar reactie
Proficiat met die mooie bijZondere aanwinst erbij. Imolarot ll is inderdaad een droomkleur voor de Coupé... :hypocritesmiley:

Hoe gaat het met je lengte ? Je bent (denk ik) nog iets groter dan Jeroen (BMW-M-Optic).

Thanks Zedri, wat betreft de lengte zonder het slopen van de bewuste bult houd het niet over. Eerste projekt is dus het slopen van de bult scheelt voor mij genoeg zodat ik comfortabel het gaspedaal kan aantikken :offtopic:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in