Ga naar inhoud

Roger gefeliciteerd

Roodkapje

Aanbevolen berichten

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Roger, heb je de Rode M-coupe gekocht?

Dan ben je bij deze gepromoveerd van "knul" naar "echte kerel". (net als ik :schater: )

Link naar reactie

Volgens mij nog best bijzonder dat er geen bicolor interieur inzit....imho is dat alleen maar beter aangezien dat Imola Rot II al opvallend genoeg is !

Nu nog bepalen welke auto je gaat gebruiken voor de slip and grip en voor de knaldag in Duitsland....al heb ik wel een donkerbruin vermoeden welke dat gaat worden....

Link naar reactie

het verhaal is denk ik gewoon dat ie een auto zocht met meer berg/slaapruimte en verwarming zodat hij de kliko 's nachts kan verlaten.

Ik kan me tenminste niet voorstellen dat hij overdag hierin gezien wil worden.

Link naar reactie
het verhaal is denk ik gewoon dat ie een auto zocht met meer berg/slaapruimte en verwarming zodat hij de kliko 's nachts kan verlaten.

Het is in ieder geval een verbetering tov de kliko...maarre ik heb gehoord dat hij er een hele speciale zonnebril bij gekregen heeft...

Super gefeliciteerd...dat had ik nooit gedacht dat je dit zou doen!!! klasse :thumbup: ;)

Link naar reactie

Ach... hij verschijnt ook met een handtasje in het openbaar....

Gefeliciteerd met je busje Roger !!

Link naar reactie
Waar blijft het verhaal ?????

Het Verhaal ken ik ten dele: hier mijn versie :thumbup:

Tijdje terug vond ik deze advertentie via Autotrader.. al even kort gepost op het forum, verder niet al te veel aandacht aan besteed. Ging echter wel een beetje borrelen want de prijs was goed (en die was inclusief BPM ;)), verkoper gebeld, even langsgeweest, gereden, wat informatie links en rechts ingewonnen, zelfs met Ruud over :lipssealed: details en aankoopkeuring gesproken, maar uiteindelijk heb ik vorige week woensdag besloten af te zien van de auto. :sick: Was helemaal niet op zoek naar iets anders, ben zwaar tevreden met mn 3.0 en als ik iets koop, heb ik liever een Roadster erbij ( :lipssealed: ) dan mn Black Beauty er uit.

Uiteraard in die periode via pm contact met een aantal hier die wel erg benieuwd waren hoe eea zou verlopen (ik noem geen namen :lipssealed: ) en vrind Roger bleek toch wel erg geinteresseerd in een rode :lipssealed: QP :schater: ! Afgelopen zaterdag onder het genot van een kop koffie in clubhuis Reeuwijk nog eens over de auto gebabbeld, toch maar weer even wezen kijken bla bla bla. One thing lead to another.

Het verhaal van de auto mag Roger zelf vertellen, kortgezegd:

- '99 S50

- Imolarot II

- sinds 2004 in NL

- 105k km

Kerel, het is je gegund, geweldige :lipssealed: QP!

PS nu mag je echt op je knieen bij een admin hier want Z3MRoadster als forumnaam kan natuurlijk écht niet meer!

Link naar reactie

Bedankt allemaal :thumbup: ik moet nou alleen nog maar werken omdat wagen park te onderhouden. Geen tijd meer voor het forum :schater: Ik ga nou eens nadenken bij welke partij ik mij moet gaan scharen de QPe boy's of het kappersgilde mwhoaa de kappers zijn in de meerderheid dus keuze snel gemaakt :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in