Ga naar inhoud

Helemaal gehad

Edwin

Aanbevolen berichten

We hadden het ff aardig gehad dus we zijn er even een weekje tussenuit geweest.

We waren in het voorjaar al vroeg op vakantie geweest dus dachten hier een mooie zomer mee te maken. Helaas dus. Aangezien we de zon toch wel ernstig hadden gemist zijn we even een paar dagen niets gaan doen waar het nog mooi weer is. Helaas is dat op weinig plekken op fatsoenlijke vliegafstand dus we zijn 6 dagen op Gran Canaria geweest.

Overdag tussen de 25 en 28 graden en 's avonds tussen de 19 en 22 dus een stuk beter dan hier. (maar kolere wat was het koud vannacht om 3 uur op Schiphol)

Maar ja lang kunnen we toch niet stil liggen dus ook daar maar een beetje gaan toeren.

Drie dagen een Jeep gehuurd (wat een barrel, maar ook wel weer een geweldig ding) een een beetje gaan rond crossen.

dsc03996smallqe3.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De grootste krater van het eiland. Uiteraard ernaast op de helling de golfclub

dsc04007smalles3.jpg

Al met al leuk om een paar dagen zon mee te pakken maar niet meer dan dat. Dus gisteren was het weer gillend naar huis.

Oh ja, natuurlijk ook nog even opgelet in het verkeer. Welgeteld 2x Z4 en 1x Z8 . En 1 Carrera GT (toch ook wel mooi)

Link naar reactie

Dat ziet er goed uit Nadia's en Edwin...veel beter weer...en daarnaast een zeer mooie omgeving..een natuurlijk weer mooie foto's

Als ik dat zo zie wil ik gelijk op vakantie :unsure:

Wat zal je de :m: gemist hebben op die leuke weggetjes... :lol:

Tot de 6e

Link naar reactie
We hadden het ff aardig gehad dus we zijn er even een weekje tussenuit geweest.

We waren in het voorjaar al vroeg op vakantie geweest dus dachten hier een mooie zomer mee te maken. Helaas dus. Aangezien we de zon toch wel ernstig hadden gemist zijn we even een paar dagen niets gaan doen waar het nog mooi weer is. Helaas is dat op weinig plekken op fatsoenlijke vliegafstand dus we zijn 6 dagen op Gran Canaria geweest.

Ik ken het! We zijn in oktober even een weekje naar Lanzarote geweest.

Beetje kunnen onderhandelen met de huurauto? Wij krijgen de hele week een Polo mee voor 13 euri per dag en die ene dag dat we echt weg wilden hadden we een Mini cabrio voor € 50.

Wel altijd vreselijk jammer dat je een week lekker bijkomt en dan weer tig uur onderweg bent om thuis te komen.

Overigens was bij ons de 1e opvallende auto een Z3; was aan de kant gezet door de politie (hopelijk vanwege de snelheid).

Link naar reactie

Edwin en Nadia.

Ik heb jullie serieus gemist!!!! Gelukkig is het al bijna 6 december ( hopelijk krijg ik voor sinterklaas een Z8 met 2 turbo's om te showen tijdens de meet )

Link naar reactie

Hoi,

Welkom terug!

ZZZ en ZZZZ gezien in de hoofdstad? Daar rijden er toch enkele rond, voor de zomer toch.... :P

Heb deze op de gevoelige plaat vastgelegd, maar mijn SD kaartje uit mijn fototoestel is zoek.... :angry:

Link naar reactie

Welkom thuis!!

Vroeg me inderdaad al af waar jullie zaten :blink:.

Goed te horen dat jullie in ieder geval lekker weer hebben gehad (ben er ooit 2 weken geweeest en 2 weken regen :angry:... had wel wat weg van Italië :ph34r:)!

Lekker hoor, wij mogen over 2½ maand nog een weekje :P. Na het zien van jullie foto's ben ik al helemaal aan het aftellen... (ga maar zo'n adventkalender ophangen... iedere dag een vakje open maken :P).

Link naar reactie
Zooooo Gran Canaria, en nog een tussenlanding gemaakt op Tecklenburg :m::schater: Welkom back en tot de 6e :thumbup:

Nou, dan heb ik de foto's ook gelijk gezien!!! :m:

Nee we zijn niet via Tecklenburg geweest maar het was wel even zoeken in de bergen af en toe, dus we waren blij dat jij er niet bij was Roger, anders hadden we het niet gered met het laatste restje benzine! <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in