Ga naar inhoud

Motor start slecht

Gast Malou

Aanbevolen berichten

• Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gaat je startmotor langzamer rond, of duurt het gewoon langer voordat ie aanslaat? -Gezien het koude weer: is er nog een verschil als je start met de koppeling ingetrapt of niet?-

Uhh :S volgens mij duurt het gewoon langer voordat ie aanslaat... en ik start eigenlijk altijd met de koppeling ingetrapt..

Ik heb er niet echt verstand van haha en hoor zelf niet echt veel verschil of ie langzamer rond gaat of niet

Link naar reactie

Uhh :S volgens mij duurt het gewoon langer voordat ie aanslaat... en ik start eigenlijk altijd met de koppeling ingetrapt..

Ik heb er niet echt verstand van haha en hoor zelf niet echt veel verschil of ie langzamer rond gaat of niet

écht de hoogste tijd dus om naar het winderige/ijskoude Zuid-Holland te komen! Daar worden AL je problemen/zorgen opgelost!! (ik kan het weten :schater: )

Link naar reactie
écht de hoogste tijd dus om naar het winderige/ijskoude Zuid-Holland te komen! Daar worden AL je problemen/zorgen opgelost!! (ik kan het weten :schater: )

Ohja ... vertel.... :D

Maar tegen de tijd dat ik daarben is de motor wel warm en hij start alleen slecht als de motor koud is <_<

Als ik wat extra gas geef dan start hij wel en dan moet ik ook even wat meer gas blijven geven anders slaat ie direct af...

Als ik niet extra gas geef start ie bijna helemaal niet..

2 maanden geleden toen het nog redelijk weer was had ik het probleem niet en nu ook niet als d motor maar warm is.

Link naar reactie
Haha dat is niet erg want dat maak ik dan toch niet mee <_<

Kom nou eerst maar gezellig naar de ZH- m(eat) and greet!!!!

Link naar reactie
Jij ziet ook alles :schater:

Ik heb haar ff de la lopez uitvoering gegeven :)

Tja.. oog voor detail...noem het een zegen noem het een vloek...het is in ieder geval niet altijd goed :schater:

Die vollere uitvoering staat haar in ieder geval goed....mooie lijnen ook voor een computermeid :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in