Ga naar inhoud

lekker weertje

rdeknegt

Aanbevolen berichten

Nog meer rijders vandaag een rit gemaakt met de kap naar beneden? Was heerlijk weer, zo'n 160 km gereden, diverse cabrio's/roadsters tegengekomen.

Maar 1 (oude MG) die open reed. Geen enkele zz of zzzz. Zit bij iedereen de hardtop al vastgeroest? Of zit iedereen voor de kachel? :mellow:

gr rob

Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

..... Of zit iedereen voor de kachel? :mellow:

Had de kachel+stoelverwarming wel aan staan :schater:. Met Engels Sportcap op+ hond op bijrijderplaats (alleen rijden is geen fun) heerlijk door de alblasserwaard getoerd :)

Link naar reactie

En wij ook erop uit vandaag.

Een uurtje rondgereden door de omgeving met natuurlijk de kap open, hele smalle weggetjes, heerlijk de geur van prei (die staat nog op het veld), kacheltje snorren en de stoelverwarming aan....

Moest wel een petje op ja :mellow:

Link naar reactie

Ik begrijp het nog steeds niet.

Het is buiten koud, maar jullie zijn bikkels dus doen het dak open.

Vervolgens geef je toe aan de kou... Pet op, verwarming aan, sjaal, stoelverwarming etc. etc.....

Conclusie: met het dakje dicht zou je aanzienlijk comfortabeler rijden. :thumbup:

Link naar reactie
Was inderdaad heeeerlijk weer. Heb zelfs een stukje gereden met het raam van mijn Coupe open.... :foto:

Echte mannen hebben een Coupe! :thumbup:

Link naar reactie
Echte mannen hebben een QPe en een roadster :thumbup:

+ een X5 voor het vrouwtje (lees: boodschappen) en zakelijk een M5 touring.

Link naar reactie

Vervolgens geef je toe aan de kou... Pet op, verwarming aan, sjaal, stoelverwarming etc. etc.....

Conclusie: met het dakje dicht zou je aanzienlijk comfortabeler rijden. :D

Wat is er tegen stoelverwarming en verwarming? Neem aan dat jij in je koekblik ook met de verwarming aan rijdt. En naar mijn mening rijdt een roadster met dak open nog altijd beter dan met dak dicht, anders had ik wel een QP gekocht <_<

Link naar reactie
Wat is er tegen stoelverwarming en verwarming? Neem aan dat jij in je koekblik ook met de verwarming aan rijdt. En naar mijn mening rijdt een roadster met dak open nog altijd beter dan met dak dicht, anders had ik wel een QP gekocht <_<

Gelukkig, blijft de exclusiviteit van de Coupe tenminste gewaarborgd.

Link naar reactie
Wat is er tegen stoelverwarming en verwarming? Neem aan dat jij in je koekblik ook met de verwarming aan rijdt. En naar mijn mening rijdt een roadster met dak open nog altijd beter dan met dak dicht, anders had ik wel een QP gekocht :banaan:

:schater::schater:<_<

Ik reed dit weekend ook ongeveer in een QP :drank: .

Frank was weg en ik kan die hardtop er niet in m'n eentje afkrijgen... :party:

Heb zelfs voor het eerst (en laatst) in mijn leven verlekkerd staan kijken naar een Peugeot 206 CC die aangekomen bij het tuincentrum lekker z'n kappie weer dicht deed.... De mijne kon niet eens open :angry::rant:

Achja, ik rij altijd nog lekkerder in een Z3 met de hardtop erop dan in een open Peugeot 206 CC ;) :D :D

Link naar reactie

Conclusie: met het dakje dicht zou je aanzienlijk comfortabeler rijden. <_<

Martin,

het is simpel: in een roadster zit je buiten, geniet je van de zon, de wind, de geluiden....... Niet te vergelijken met de huiskamer op wielen, die eigenlijk elke auto met dak is. Ga je wel een skien? Lekker buiten, maar.... je trekt wel iets anders aan dan wanneer je binnen zit!

Als het comfort het belangrijkste is, moet je IMHO geen ZZZ kopen.

Overigens zal de Coupe altijd exclusief blijven, er zijn er minder van gemaakt en er komen geen nieuwe meer bij. Er wordt wel eens een auto met dak omgebouwd naar cabrio, andersom heb ik nog nooit van gehoord :schater:

Ik heb gisteren ook lekker open gereden, op een gegeven moment zelfs zonder pet. Veel plezier, ongeacht waar je in rijdt of vaart! :D

Link naar reactie

Ook wij hebben gisteren nog een topless rit gemaakt, fantastisch weer!!! Alle cabrio's die we tegenkwamen reden dicht, ben blij dat er toch nog een aantal echte die hard cabriorijders op het forum zijn. Als het droog is rijd ik open, vooral heerlijk na een dag werken.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Wat een heerlijk weer vandaag!

Vanaf 13.00 wachten tot het 16.30 werd en we naar huis mochten; dak los en gaan. Mooi wat je dan allemaal ziet:

Eerst een Z4 met het dak dicht :blink: maar toen begon het feest van de Roadsters en andere cabrio's; een Z3 (zilver) met chromen rolbeugels en M-wielen, een boxster met blondje (type golddigger) achter het stuur, een rode Z3 (te snel voor details), een TT, een Beetle en een 3-serie cabrio.

De zomer is begonnen! :wave:

Link naar reactie

Vandaag vanaf mijn werk open naar huis gereden. B) Ik stond voor het stoplicht te wachten, schreeuwde er ineens iemand "hey, is het niet veel te koud". Dus ik kijk opzij, was een Z3 met hardtop. ;) Dus ik zei, "tuurlijk niet, een echte cabrio-rijder rijdt nu ook open". Wou hij ook wel, maarja de hardtop zat er nog op. :P Toen ging het stoplicht weer op groen :blink: ;)

Verder geen cabriorijders tegengekomen :wave:

Link naar reactie

Verdammt, Hardtop nog immer dr'auf !

Veel plezier allemaal dit weekend!

Link naar reactie

Frank en Sas,fijne vakantie ;) :blink:

maandag gaan we de paas-rit rijden met Malou.

we zouden eerst met de Kia gaan,maar nu gaan we lekker topless met 2 zzz'tjes. :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in