Ga naar inhoud

Nieuw lid en de jongste geloof ik hihi


Gast Malou

Aanbevolen berichten

welkom op het forum :P

toch weer een nieuwe lid erbij voor de jonge honden zoals ze het soms ook wel eens noemen :schater:

je ZZZ ziet er netjes uit en die velgen hebben idd wat ja :)

en btw wat ze met plannen bedoelde is dat iedereen die hier komt zen ZZZ niet lang meer standaard is -_-

krijgt een beetje het tuningsvirus :rolleyes:

maaruh veel plezier nog met je ZZZ ik heb de mijne nu ruim een jaar en hij bevalt me nog steeds :)

Grtz Ferrie

Dankje :) Ik persoonlijk vind mijn velgen ook erg mooi maarja ieder zijn smaak en uiteindelijk ben ik toch degene die er in rijd en niemand anders :D

Jaa wat dat betreft wil ik er alles aan doen alleen laat mijn portemonnee het niet toe... ik ga eerst maar voor de hardtop

Ik denk dat er weinig mensen zijn waarbij de zzz na een tijdje niet meer bevalt :angry:

Link naar reactie
  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

welkom op het forum :P

toch weer een nieuwe lid erbij voor de jonge honden zoals ze het soms ook wel eens noemen :schater:

je ZZZ ziet er netjes uit en die velgen hebben idd wat ja :)

en btw wat ze met plannen bedoelde is dat iedereen die hier komt zen ZZZ niet lang meer standaard is -_-

krijgt een beetje het tuningsvirus :rolleyes:

maaruh veel plezier nog met je ZZZ ik heb de mijne nu ruim een jaar en hij bevalt me nog steeds :)

Grtz Ferrie

Dankje :) Ik persoonlijk vind mijn velgen ook erg mooi maarja ieder zijn smaak en uiteindelijk ben ik toch degene die er in rijd en niemand anders :D

Jaa wat dat betreft wil ik er alles aan doen alleen laat mijn portemonnee het niet toe... ik ga eerst maar voor de hardtop

Ik denk dat er weinig mensen zijn waarbij de zzz na een tijdje niet meer bevalt :angry:

Link naar reactie
Hoi Malou,

Leuk dat je je hebt aangemeld.

Ik heb nog wat foto's van je ZZZ die zal ik volgende week even plaatsen want ik kan er nu niet bij.

Voor je verdere vragen krijgt:

Het is een 1.8 uit 1996(?)

Leuk dat je de volgende keer naar Z'huizen komt!

Aad

Hoi Aad, ja op jouw advies haha

Ik heb zelf ook de foto's die jij hebt die heb je van mijn pa -_- maar ik kan toch niet meer foto's bij mijn avatar zetten??

Mijn pa heeft het niet goed aan jou doorgegeven.. hij belde me gisteren zelf ook op je hebt toch een 1.8 maar het is een 1.9 hoor :P wel uit 1996 inderdaad

:rolleyes:

Link naar reactie
Ha da's mooi weer een groene!

Mooi dat je Avatar gelukt is, ik kreeg het ook niet voorelkaar hoor.

Greets Wout

Weer een groene..? die van jou ook??

Ik was al blij dat ik niet de enige was waarbij het niet lukte hihi

Link naar reactie
Welkom hier Malou!

Leuk, weer een meid erbij... leuk ook dat je direct interesse hebt getoond in de meidenrit :rolleyes: .

Ik heb je aanmelding doorgegeven hoor, dus dat komt helemaal goed.

Groetjes, Zzazkia

Bedankt!!

Hoe meer meiden hoe beter he haha :angry: Die meidenrit lijkt me wel wat ja :P

Ik had ook een berichtje gestuurd dat ik graag mee wil, maar toch bedankt!! -_-

Groetjes Malou

Link naar reactie
Hey Malou,

Wat leuk, nog een jonge Z3 rijderster erbij !:angry: Zie je vast wel een keer bij een van de ritten!

Heb net je stukje over avaters zitten lezen... (had er zelf ook nog geen 1) maar het is indd best lastig :rolleyes: ... Maar het is gelukt -_-

Bas

Hi Bas,

Inderdaad nog jong.. :P Worden vanzelf wel een keer oud hoop ik dan :)

Ik zal je vast en zeker wel een x zien bij een van de ritten of het etentje?!

Ben blij dat het merendeel dat gedoe met avatars lastig vindt.. maar het is me inderdaad gelukt... :):D

Link naar reactie
Hi Bas,

Inderdaad nog jong.. :rolleyes: Worden vanzelf wel een keer oud hoop ik dan :P

Ik zal je vast en zeker wel een x zien bij een van de ritten of het etentje?!

Ben blij dat het merendeel dat gedoe met avatars lastig vindt.. maar het is me inderdaad gelukt... jou nog niet?!

Ben wel van plan om ook een keer naar etentje te gaan!-_- Als het goed is is het gelukt.... tenminste zie je een foto?

Link naar reactie
Ben wel van plan om ook een keer naar etentje te gaan!-_- Als het goed is is het gelukt.... tenminste zie je een foto?

Ik ga in Januari.. :P

Had mijn bericht al aangepast want ik zie je foto toch wel :rolleyes: mijn pc was niet zo snel met laden geloof ik hihi

Link naar reactie
Weer een groene..? die van jou ook??

Ik was al blij dat ik niet de enige was waarbij het niet lukte hihi

JA, de mijne is Boston grun ook van 1996,dan wel met een Oxfortgroene Hardtop. :mellow:

5spaaks zijn wel ok zitten er bij mij ook op.Nu alleen de winterset.

Xieje

gr Wout :)

Link naar reactie
JA, de mijne is Boston grun ook van 1996,dan wel met een Oxfortgroene Hardtop. :)

5spaaks zijn wel ok zitten er bij mij ook op.Nu alleen de winterset.

Xieje

gr Wout :m:

Kijk eens aan.. leuk :m:

Je hebt een goeie smaak ;) hahah :mellow:

xxxx

Link naar reactie
Hellooo!

Welkom!

Leuk, een meisje erbij van rond mijn leeftijd! Hadden we volgens mij nog niet :D

véél plezier met je mooie z3!

<_<

Hoiii!

Ja leuk!! Ga je ook mee met etentjes en ritten???

Dankjewel!!

xxxx

Link naar reactie
Met de ritten en feestjes ben ik meestal wel van de partij :banaan:.

De etentjes aan het begin van de maand heb ik eigenlijk nog nooit bijgewoond :guitar:

Tot snel, denk ik :drank:

Inderdaad vast wel tot snel :party::)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.