Ga naar inhoud

Nieuw lid en de jongste geloof ik hihi


Gast Malou

Aanbevolen berichten

Hardstikke bedankt.. maar het lukt nog niet :s

Het uploaden op photobucket en die andere lukt wel alleen ik krijg ze niet hier bij mijn profiel.

als ik ga naar persoonlijk profiel; wijzig avatar; Jouw avatars; Vul een link in naar een online afbeelding

en ik vul daar de link in en klik op avatar bijwerkn dan krijg ik de volgende foutmelding.

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.

De fout is:

Er was geen avatar geselecteerd

:s waarom is het zo ingewikkeld haha of het ligt aan mij :rolleyes:

als je ge-upload hebt,komt er een link te staan,en die link moet je kopieren naar jou avatar,let wel op de grote,suc6.

anders geef Ivo of een van de andere mod's ff een pm. :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

als je ge-upload hebt,komt er een link te staan,en die link moet je kopieren naar jou avatar,let wel op de grote,suc6.

anders geef Ivo of een van de andere mod's een pm.

Ja ik kopieer hem van photobucket naar "jouw avatars en dan rechts in de kolom naast Vul een link in naar een online afbeelding

en dan staat er dat er niks is geselecteerd. zal wel weer aan mij liggen :s

Link naar reactie
hij staat er al...... :rolleyes:

daar heb jij geen jaar voor nodig.. :schater: :schater:

Haha nee geen jaar inderdaad maar heeft toch nog wel even geduurt ik wou er bijna mee ophouden hihi maar hij staat er :D

Thnxx voor je hulp!!! (van iedereen trouwens) :wave:

Link naar reactie
Haha nee geen jaar inderdaad maar heeft toch nog wel even geduurt ik wou er bijna mee ophouden hihi maar hij staat er :wave:

Thnxx voor je hulp!!! (van iedereen trouwens) :rolleyes:

nou het heeft even geduurd met de foto maar eind goed al goed. De wielen op je ZZZ zijn trouwens best dik, niet helemaal mn zmaak maar het staat hem/haar wel! welkom op het forum.

Link naar reactie
nou het heeft even geduurd met de foto maar eind goed al goed. De wielen op je ZZZ zijn trouwens best dik, niet helemaal mn zmaak maar het staat hem/haar wel! welkom op het forum.

Het is een Roadster, een ZIJ dus... :schater: :schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
Het is een Roadster, een ZIJ dus...

ja leek me ook, alleen ziet Malou (een 'zij' neem ik aan) dat misschien anders. Maar ja, als die Z cabrio ook een Zij is... dan ehm. Nou ja, voor die jonkies is niets te gek.

Link naar reactie
nou het heeft even geduurd met de foto maar eind goed al goed. De wielen op je ZZZ zijn trouwens best dik, niet helemaal mn zmaak maar het staat hem/haar wel! welkom op het forum.

Dankjewel vond ik ook toen ik hem (of haar whatever haha) kocht :rolleyes:

Link naar reactie
ja leek me ook, alleen ziet Malou (een 'zij' neem ik aan) dat misschien anders. Maar ja, als die Z cabrio ook een Zij is... dan ehm. Nou ja, voor die jonkies is niets te gek.

Ik word nou eenmaal liever verliefd op een "hem" als op haar :rolleyes:

Link naar reactie

Malou, waar kom je overigens vandaan?

We kunnen op ons maandelijkse Zuid Holland Z3-etentje wel wat extra dames gebruiken!!! :rolleyes::wave:

Link naar reactie
Malou, waar kom je overigens vandaan?

We kunnen op ons maandelijkse Zuid Holland Z3-etentje wel wat extra dames gebruiken!!! :rolleyes::wave:

Kijk eens aan.. gezellig :drank:

Ik kom uit Velp.... naast Arnhem beetje uit de buurt he... waar gaan jullie altijd heen en hoe laat spreken jullie dan af..?

gezellige boel hier trouwens dan :D

Link naar reactie

We gaan altijd gezellig eten in Zevenhuizen!!! Dat is ( in principe ) goed te rijden voor jou!! Iedere eerste donderdag v/d maand.

En denk niet dat er alleen maar mannen zijn ... zelfs voor de echtgenotes is dit het uitje v/d maand (toch Nadia?).

Dus, tot 6 december! :schater::schater:

Link naar reactie
We gaan altijd gezellig eten in Zevenhuizen!!! Dat is ( in principe ) goed te rijden voor jou!! Iedere eerste donderdag v/d maand.

En denk niet dat er alleen maar mannen zijn ... zelfs voor de echtgenotes is dit het uitje v/d maand (toch Nadia?).

Dus, tot 6 december! :schater::schater:

Dat is heel jammer want mijn ma is dan jarig..

Wordt dus 1e donderdag van Januari dan ben ik er graag bij!

Link naar reactie
We gaan altijd gezellig eten in Zevenhuizen!!! Dat is ( in principe ) goed te rijden voor jou!! Iedere eerste donderdag v/d maand.

En denk niet dat er alleen maar mannen zijn ... zelfs voor de echtgenotes is dit het uitje v/d maand (toch Nadia?).

Dus, tot 6 december! :schater::schater:

malou, rijdt je vader toevallig in een Hartge Coupe 5.0 V8?

:schater: :schater: :schater:

(grapje hoor, om Martin een beetje te pesten (lang forumverhaal). Leuk dat je er bij bent op het forum :rolleyes:)

Link naar reactie
malou, rijdt je vader toevallig in een Hartge Coupe 5.0 V8?

:schater: :schater: :schater:

(grapje hoor, om Martin een beetje te pesten (lang forumverhaal). Leuk dat je er bij bent op het forum :rolleyes:)

Dan is het vast niet erg dat ik het niet snap haha

Dankjewel! ik heb spijt dat ik er me niet eerder heb aangemeld!! Heb HAAR nu al ruim 2,5 maand.

Ander vraagje... mijn raam aan de pasagierskant werkt niet.. motortje stuk?

Is dit eenvoudig te maken of niet?

Tevens ligt ook het handvat aan die kant los.. denk niet dat het gemaakt kan worden.. dus.. als iemand nog een zijpaneel heeft of 2... let me know :wave::D

Link naar reactie

welkom op het forum :D

toch weer een nieuwe lid erbij voor de jonge honden zoals ze het soms ook wel eens noemen :schater:

je ZZZ ziet er netjes uit en die velgen hebben idd wat ja :drank:

en btw wat ze met plannen bedoelde is dat iedereen die hier komt zen ZZZ niet lang meer standaard is :wave:

krijgt een beetje het tuningsvirus :rolleyes:

maaruh veel plezier nog met je ZZZ ik heb de mijne nu ruim een jaar en hij bevalt me nog steeds :)

Grtz Ferrie

Link naar reactie
Wordt dus 1e donderdag van Januari dan ben ik er graag bij!

gezellig,dan zijn wij ook van de party -_-

@nadia,pas in januari..... :rolleyes:

Link naar reactie

Hoi Malou,

Leuk dat je je hebt aangemeld.

Ik heb nog wat foto's van je ZZZ die zal ik volgende week even plaatsen want ik kan er nu niet bij.

Voor je verdere vragen krijgt:

Het is een 1.8 uit 1996(?)

Leuk dat je de volgende keer naar Z'huizen komt!

Aad

Link naar reactie
Beste Malou,

Welkom op het forum. Leuk weer zo'n vrolijk actief forumlid erbij. Hoe meer vrouwen hoe beter. :rolleyes: -_-

Ik had al in de gaten dat de mannen in de meerderheid zijn ja maar dat vind ik niet erg haha

Link naar reactie
welkom op het forum :P

toch weer een nieuwe lid erbij voor de jonge honden zoals ze het soms ook wel eens noemen :schater:

je ZZZ ziet er netjes uit en die velgen hebben idd wat ja :)

en btw wat ze met plannen bedoelde is dat iedereen die hier komt zen ZZZ niet lang meer standaard is -_-

krijgt een beetje het tuningsvirus :rolleyes:

maaruh veel plezier nog met je ZZZ ik heb de mijne nu ruim een jaar en hij bevalt me nog steeds :)

Grtz Ferrie

Dankje :) Ik persoonlijk vind mijn velgen ook erg mooi maarja ieder zijn smaak en uiteindelijk ben ik toch degene die er in rijd en niemand anders :D

Jaa wat dat betreft wil ik er alles aan doen alleen laat mijn portemonnee het niet toe... ik ga eerst maar voor de hardtop

Ik denk dat er weinig mensen zijn waarbij de zzz na een tijdje niet meer bevalt :angry:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.