Ga naar inhoud

Nieuw lid en de jongste geloof ik hihi


Gast Malou

Aanbevolen berichten

Goedemiddag...

Ik ben sinds vandaag nieuw.. volgense mij ook de jongste met een z3 ha ha.. maar... hoe krijg ik in godsnaam een foto bij mijn profiel?

Mijn foto is niet groter dan toegestaan en toch pakt hij hem niet..

Groetjes Malou!

Link naar reactie
  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De jongste in ieder geval niet.... :blink:

Ben ook lang aan het klooien geweest met die avatar...

Geloof dat ik 'm toen op imageshack.us heb geupload en daarna de link in het vak heb gekopierd.

Link naar reactie
De jongste in ieder geval niet.... :blink:

Ben ook lang aan het klooien geweest met die avatar...

Geloof dat ik 'm toen op imageshack.us heb geupload en daarna de link in het vak heb gekopierd.

dat zeg ik.... :thumbup:

Link naar reactie
Goedemiddag...

Ik ben sinds vandaag nieuw.. volgense mij ook de jongste met een z3 ha ha.. maar... hoe krijg ik in godsnaam een foto bij mijn profiel?

Mijn foto is niet groter dan toegestaan en toch pakt hij hem niet..

Groetjes Malou!

Niet wanhopen Malou ik ben ook al 1 jaar bezig om mijn ZZZ op het z3forum te tonen en krijg het ook niet voor elkaar,dus de strijd maar gestaakt.

Iedereen is geen computerfanaat.

Link naar reactie
Goedemiddag...

Ik ben sinds vandaag nieuw.. volgense mij ook de jongste met een z3 ha ha.. maar... hoe krijg ik in godsnaam een foto bij mijn profiel?

Mijn foto is niet groter dan toegestaan en toch pakt hij hem niet..

Groetjes Malou!

Welkom Malou!!! :newblush:

Je bent inderdaad niet de jongste, Lotte3Z is jonger en ik gedraag me jonger!

Link naar reactie
welkom op 't forum,Malou.

en je bent niet de jongste,dat is Senne

voor de foto bij je avatar,zie hier,en dan avatar kiezen.

Haha ja oké daar kan ik niet tegen op nee.. gelukkig ben ik een x niet de jongste..

Misschien wel de domste want ik snap er echt helemaal niks van met die foto's plaatsen..

Heb hem geupload maar nu krijg ik hem nog niet op het forum hier :s ik word er gek van haha

Link naar reactie
Welkom hier Malou :m:

Via www.imageshack.us kun je eenvoudig foto's uploaden.

Je kan ook altijd even de zoekbutton hier op het forum gebruiken.

Wat meer info over je ZZZ is natuurlijk ook welkom :wave:

Thnxx maar het lukt voor geen meter... als je hem wilt zien kun je misschien op de link klikken die bij informatie staat nu bij mij?

als die het wel doet tenminste :lol2:

Het is in ieder geval een donkergroene 1.9 uit 1996 :D

Link naar reactie
Welkom Malou! Er zijn hier meer jonge Z3-eigenaren (incl. ondergetekende :lol2: ) dus wees welkom! En natuurlijk veel plezier met de Z!

Dankje!! Zal zeker lukken! Heb em nu 2 maanden en nu pas aangemeld hier kan eigenlijk niet he haha :wave:

Link naar reactie
Soms voel ik me zo oud....

Ik moet stoppen om naar die 'member profiles' te kijken...

Welkom Malou.... Dat met die foto's dat lukt vanzelf wel.

Valt wel mee joh.. en je gaat je vanzelf jonger voelen tussen al die jonge mensen hihi

Link naar reactie
Niet wanhopen Malou ik ben ook al 1 jaar bezig om mijn ZZZ op het z3forum te tonen en krijg het ook niet voor elkaar,dus de strijd maar gestaakt.

Iedereen is geen computerfanaat.

1 jaar en nog niet gelukt?? ojee dat beloofd wat.. ik ben er nu ook al een uur mee bezig heb er ook ff genoeg van haha

Link naar reactie
Ik heb hier ergens een topic geopend mbt Photobucket; die uitleg wordt inmiddels gebruikt als lesmateriaal voor "Knoop in je zakdoek" dus dat moet zeker lukken.

Welkom overigens! Wat zijn de plannen?

Hmz dankjewel maar ik kan het niet vinden maargoed never mind..

Uhh de plannen...?! :wave:

Link naar reactie
dit draadje gaat over photobucket,malou :wave:

Hardstikke bedankt.. maar het lukt nog niet :s

Het uploaden op photobucket en die andere lukt wel alleen ik krijg ze niet hier bij mijn profiel.

als ik ga naar persoonlijk profiel; wijzig avatar; Jouw avatars; Vul een link in naar een online afbeelding

en ik vul daar de link in en klik op avatar bijwerkn dan krijg ik de volgende foutmelding.

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.

De fout is:

Er was geen avatar geselecteerd

:s waarom is het zo ingewikkeld haha of het ligt aan mij :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.