Ga naar inhoud

Laatste knallen Duitsland...voor dit jaar

Sjonnie Kroket

wanneer??  

13 leden hebben gestemd

1. 1. welke data

• 25 november
      4
    • 9 december
      6
    • 16 december
      3

Aanbevolen berichten

Gezien de enthousiaste reactie's wil ik voor de laatste maal dit jaar nog een rondje duitsland doen. Ik heb 3 data in de poll gezet allemaal zondagen, anders moet Ruud zaterdags de tent sluiten. Gevolg hiervan 1 dag geen omzet, inhaalslag maken en ik de volgende keer de sigaar :schater: Ik heb zoals jullie gewent zijn weer een strakke route gevonden, uitstekende stop plaatsen, prima retaurants en een hoop afslagen :fiew: :m: Mochten er andere suggesties zijn kom maar op, en nee Nadia dit maal geen tecklenburg ik heb ruzie met mijn vrienden :thumbup: Ik stel voor dat we het polletje geopend houden tot 20 november en dan een beslissing nemen. Ik hoop dat het nou goed gaat ik ben iedere x de stemmen kwijt :thumbup:

Route Dedemsvaart-Oldenburg-Osnabrück-Hengelo totaal aantal km 392 (bij goed navigeren :thumbup: ), ik ga weer deze kant op is toch het rustige gedeelte van Duitsland

routefotoei5.png

aangepast door Rob
Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste Roger,

het is 9 en 16 december !!!! :thumbup:

Niet 8 en 15 ! :m:

Vandaar dat dat stemmen steeds de mist in gaat ! :schater:

:fiew: :thumbup:

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Is aangepast, Marv. Gewoon post openen, zit de poll aan vast. Eventueel even onthouden hoe gestemd is, voor 't geval dat opnieuw zou moeten worden ingevuld.
Zie je wel dat ik niet zonder je kan :m: was uiteraard een controle om te kijken of jij nog scherp bent :fiew: :schater:
Link naar reactie
Heel dat rondje rijden vind ik minder, weg na oldenburg is druk en slecht.

Beter tot aan oldenburg ( zoeken we die duitse Italiaan weer op met zijn rooktent ) en zelfde weg weer terug.

Is ook een goed idee als wij dan om 12.00uur gaan rijden kunnen we om 16.30 terug zijn op het honk (afstand heen en terug 380 km naar Dedemsvaart) en wellicht ergens eten met zijn allen :fiew: aangepast door z3mroadster
Link naar reactie
Is ook een goed idee als wij dan om 12.00uur gaan rijden kunnen we om 16.30 terug zijn op het honk (afstand heen en terug 380 km naar Dedemsvaart) en wellicht ergens eten met zijn allen :fiew:

Alle posts over jullie laatste rit lezende: 4,5 uur (over 380 km) met jou uit en thuis, dat geloof je toch zelf ook niet?? :schater:

Link naar reactie
Is ook een goed idee als wij dan om 12.00uur gaan rijden kunnen we om 16.30 terug zijn op het honk (afstand heen en terug 380 km naar Dedemsvaart) en wellicht ergens eten met zijn allen :thumbup:

prima idee om geen lus te rijden maar in Oldenburg pizza tent op te zoeken. Kijken of we die kerel met niet startende Merc E klasse nog een beetje kunnen zieken. <_<

Link naar reactie
Alle posts over jullie laatste rit lezende: 4,5 uur (over 380 km) met jou uit en thuis, dat geloof je toch zelf ook niet?? :schater:
Niet mijn probleem ik bereid mij altijd zeer zorgvuldig voor op een dergelijke rit. Probleem is echter dat ik totaal geen overwicht heb iedereen klooit maar wat aan, als ze nou eens gaan beginnen met luisteren :thumbup:<_<:schater:
Link naar reactie
Is ook een goed idee als wij dan om 12.00uur gaan rijden kunnen we om 16.30 terug zijn op het honk (afstand heen en terug 380 km naar Dedemsvaart) en wellicht ergens eten met zijn allen :thumbup:

Helemaal goed! <_<

Link naar reactie
Heel dat rondje rijden vind ik minder, weg na oldenburg is druk en slecht.

Beter tot aan oldenburg ( zoeken we die duitse Italiaan weer op met zijn rooktent ) en zelfde weg weer terug.

Bedoel je dit restaurant?

Link naar reactie
Wat een stel amateurs zijn wij dan :rolleyes:

Ja, maar wij hebben lol!!!! Lijkt me overigens knap gevaarlijk als je met 49 auto's gaat gassen. Niet zo fijn voor de mede weggebruikers. Eigenlijk zijn wij dus de Profi's. :wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.