Ga naar inhoud

Stop de persen!!!

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ik heb sterk de indruk dat ik even moet ingrijpen voordat er van alles uit de friese klauwen gaat lopen. Beste mensen n.a.v. de bewuste post van Rob heb ik een overhaaste conclusie getrokken en zou proberen dit enigszins te nuanceren. Alhoewel ik eigenlijk geen zin heb om persoonlijke dingen van mij hier neer te zetten kwam de post van Rob voor mij even op een verkeerd moment. Aangezien afgelopen donderdag de geboortedag van mijn moeder was en zij afgelopen augustus plotseling is overleden was ik wat sneller geïrriteerd dan ik normaal ben. En ja ik voelde mij op dat moment persoonlijk aangevallen door Rob. Dat is iets wat mij normaal een worst zou wezen wat iemand van mij denkt. Aangezien Rob en ik een meer dan forum band met elkaar hebben had ik zoiets van GVD Rob wat maak je mij nou als je iets dwars zit dan bel je mij en praten wij daarover. Om een lang verhaal kort te maken Rob en ik zijn gewoon on speaking terms we blijven samen :rolleyes: alles is uit de wereld dus no hard feelings.

@Rob, sorry voor de heftige reactie maar zoals je inmiddels weet was dat niet de bedoeling!

Zo, en nu die 321 pk'tjes van stal halen en lekker een rondje mee rijden met mijn "vrouwtje" ik mag zelf nog niet sturen verd....

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

goed om te horen dat 't uit gepraat is,af en toe lees je bepaalde post en betrek 't gauw op je zelf(ikke wel :thumbup: )

ik heb 't ook vaak gehad met post van Rob,maar inmiddels weet ik dat Rob 't niet zo bedoeld als 't gelezen word.

hopenlijk blijft Rob ook op 't forum rond zwerven :rolleyes:

nog gecondoleerd,Roger :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.