Ga naar inhoud

draagarm vervangen

z3bo

Aanbevolen berichten

Hallo mede forum leden,

Ik heb een complete set nieuwe draagarmen besteld van Meyle.

Heb ondertussen gekeken hoe de bevestiging zit en ik vraag me af hoe ik in .... naam de binnenste fusee moet loskrijgen.

Heb ergens gelezen dat je hier vanaf de bovenkant (onder de motorkap) bij zou moeten komen, maar aan de rechterkant van de auto is er geen ruimte om te werken (tussen de motor 2.2 en de wielkast). Heeft iemand voor mij de gouden tip?

Bij de set worden ook nieuwe rubbers van Meyle geleverd. Maar in de FAQ onderstel topic van sledge, lees ik dat die van Meyle ook half rubber zijn. Is het beter om er gelijk M rubbers in te zetten of voldoen die van Meyle ook?

Alvast dank voor tips en adviezen!

Groet,

Bo

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Je kon ook kiezen uit losse armen met meyle materiaal, echter zonder de rubbers. Maar goed, persoonlijk zou ik eerst de armen vervangen inclusief meyle rubbers. Het verschil tussen nieuwe half- en volrubbers zul je niet eens merken. Kun je na een x aantal kilometers altijd nog de volrubbers monteren.

Op de 1.9 kwam ik via de onderzijde met een normale sleutel er gewoon bij. Deze vraag is eerder beantwoord door Ruud, zoek maar eens door de draagarm topics. Je kunt hem ook vanaf boven zien zitten, wanneer je het ruitensproeier reservoir weg neemt. Het fusee zal wellicht doordraaien, even ondersteunen met een assteun dan.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in