Ga naar inhoud

even voorstellen + airbag lampje

MartijnCoupe

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik ben Martijn, 28 jaar en heb sinds een maand een Z3 Coupe 2.8 van 03-1999 in de kleur Zwart II.

Weet alleen niet hoe ik een foto van mijn Z3 kan posten,maar dat zal nog wel komen :D

Nu heb ik al op het forum zitten lezen en heb gezien dat er al veel is geschreven over de airbags/gordelspanners.

2 weken geleden heb ik de computer laten uitlezen en er zit een storing in de ; sateliet sensor links.

De monteur had nog niet eerder deze storing vernomen en wist dan ook niet welke sensor of schakelaar de veroorzaker van de melding was.

Het zou evt. de airbag module achter het dashboard kunnen zijn of iets in de stoel of de gordelspanner.

Ik heb gezien dat er ty-raps om de gordelspanners zitten,dus hier is al eerder aan gewerkt.

Heeft iemand ervaring of komt de melding misschien bekend voor?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gast france bleue

Hallo Martijn .

Welkom hier met je 2.8 . Het probleem komt heel vaak voor en kan nogal wat oorzaken hebben.

Bij mijn Z brand het lampje al een poosje constant en bij de 318 van mijn partner hetzelfde.

Voor mij is dat probleem op te lossen door een nieuwe airbag [stuur].

Voor jou probleem weet Roodkapje vast wel wat oplossingen, gewoon even wachten dus. :D

Link naar reactie

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NIET NOG EEN MARTIJN/MARTIN IN EEN COUPE!! :schater::schater::schater:

Welkom Martijn, succes met je lampje .... wanneer je m'n resetter wil lenen ... pm me! :D

Link naar reactie

Hallo Martijn welkom hier :D

Met behulp van een computer moet je de fout makkelijk kunnen wissen waardoor ook meteen het lampje uit zal gaan !

We verwachten natuurlijk wel foto's van je ZZZ ...naast mij ben je nu volgens mij de 2e QP in Schwartz II (lekker toepasselijk dus).

Link naar reactie
Zal ik mijn naam maar veranderen? :D

Een restter? dat betekent dat ik niet naar de dealer moet ?

Toevallig uit Zuid-Holland? :D

Inderdaad, uit Zuid-Holland ... je hoeft niet naar de dealer.

Waar kom je vandaan?

Link naar reactie
Hallo Martijn welkom hier :D

Met behulp van een computer moet je de fout makkelijk kunnen wissen waardoor ook meteen het lampje uit zal gaan !

We verwachten natuurlijk wel foto's van je ZZZ ...naast mij ben je nu volgens mij de 2e QP in Schwartz II (lekker toepasselijk dus).

ow ow nog een ZZZwarte Martijn/Martin QP... desalniettemin welkom hier! en ja fotos is wel prettig, zo moeilijk is het niet. Martinvh zit in Zuid Holland.

groeten

Martijn

Link naar reactie

Hai Martijn, welkom hier ! :D

Als je je werkelijk wil voorstellen maak dan een topic aan in de Members Gallery !

En het liefst met :D 's van je ZZZ ! ;)

Link naar reactie
Je kan hem wel resetten maar dan weet je niet waar de fout zat. fout zal waarschijnlijk na resetten weer terugkomen.

Mijn advies, uitlezen wat de fout is. fout verhelpen dan fouten wissen.

En de eerste donderdag v/d maand op de meeting in Zevenhuizen komen, ben ik tenminste niet meer de enige met een coupe!

Link naar reactie
En de eerste donderdag v/d maand op de meeting in Zevenhuizen komen, ben ik tenminste niet meer de enige met een coupe!

Welkom Martijn en veel veilige km's in je zwarte QP.

En Martinvh zegt dit alleen maar omdat hij dan denkt dat hij niet meer de enige is die 1. een QP heeft en 2. niet alleen gepest wordt door de rest :unsure::m: ... lees maar bij evenmenten!!

Link naar reactie

Ik wordt gek van al die zwarte QP's in Zuid-Holland :unsure:

Ze heten dan ook nog eens allemaal (bijna) hetzelfde, en deze woont nog ergens bij me om de hoek ook.

:m: maar zonder gekheid, welkom hier Martijn, in welke wijk van Barendrecht hang je uit?

Kom zelf uit Nieuwland

Link naar reactie
Ik wordt gek van al die zwarte QP's in Zuid-Holland ;)

Ze heten dan ook nog eens allemaal (bijna) hetzelfde, en deze woont nog ergens bij me om de hoek ook.

:thumbup: maar zonder gekheid, welkom hier Martijn, in welke wijk van Barendrecht hang je uit?

Kom zelf uit Nieuwland

Ik woon in de Vrijheidsakker (Carnisselande) ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in