Ga naar inhoud

Een nieuw schip

martinvh

Aanbevolen berichten

Beste allen,

Met een aantal van jullie heb ik dit al eerder besproken, maar de meeste zullen niet weten dat wij (Rederij van Hulst) vorige week een nieuw (groot) passagiersschip hebben aangeschaft.

Omdat de huidige naam van het schip (m.p.s. Kennemerland) waardeloos is, zijn we op zoek naar een mooie, nieuwe, goed klinkende, marketing-technisch-verantwoorde naam.

Het is de bedoeling dat we hiermee party's gaan varen voor mensen en bedrijven met een wat groter budget. Het schip kan maximaal 350 personen aan boord nemen en is voorzien van allerlei mooie voorzieningen.

Post wat suggesties m.b.t. een geschikte scheepsnaam die je te binnen is geschoten bij het lezen van bovenstaande beschrijving!!!

Alvast bedankt.

Foto's: (het interieur krijgt nog een grote make-over)

Foto-QK7GWVD6.jpg

Foto-SILLKC3F.jpg

Foto-T68VZVJS.jpg

Foto-7PZBFWSS.jpg

Foto-HVROAIQD.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Martin,

Wat denk je van m.p.s De Prins Bernhard......

Verbouwings stijl: Dunkel Afrika mit Elephanten und Nasehornen leder... met wat Lockheed accenten

Adverteren: in Duitsland .... kan je gelijk gaan kijken naar een mooie witte :fiew: ROADSTER :schater:

Link naar reactie
Gast france bleue

Dag Martin,

Ik misbruik Fred's account weer eens.

Tijdens de lunch zat Fred te brainstormen over een nieuwe naam voor jullie mooie schip. De resultaten zijn vooral geinspireerd op Hollywood en enkelen zijn, natuurlijk, de moeite van het vermelden waard :

FANTASY FAIR

THE PRECIOUS

THE BLACK PEARL (mijn favoriet! :D)

Maar serieus, veel succes ermee.

Krista

Link naar reactie
THE BLACK PEARL (mijn favoriet! :D )

Maar serieus, veel succes ermee.

Krista

Dan hoef je de boot alleen nog maar zwart te verven :schater:

@Krista : Nu verklap je meteen je favo films (LOTR, Pirates of the Caribean en die laatste is volgens mij geen film maar soort van sprookjes beurs waar een ieder verkleed komt en rollenspellen speelt, toch :D )

Link naar reactie

Ik ben vandaag bij de notaris geweest, het schip zal officieel omgedoopt worden tot m.p.s. "River Queen"

Bedankt voor de reacties, om sommige heb ik echt kunnen lachen (deze waren marketing-technisch echter niet verantwoord :schater: )

Link naar reactie
Gast france bleue
Dan hoef je de boot alleen nog maar zwart te verven :schater:

@Krista : Nu verklap je meteen je favo films (LOTR, Pirates of the Caribean en die laatste is volgens mij geen film maar soort van sprookjes beurs waar een ieder verkleed komt en rollenspellen speelt, toch :D )

Vanity Fair, verfilming van W.M. Thackeray's boek. Als Angelique fan had ik zelfs nog willen voorstellen

LA MARQUISE DES ANGES of

LE RESCATOR

Maar je hebt al een glamoureuze naam gevonden Martin.

Krista

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in